Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плочка за темпра 1.4 моно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Плочка за темпра 1.4 моно.

    Здравейте колеги интересува ме каква трябва да е плочката за типо- темпра 1.4 моно.Може ли от неподходяща да ми е голям разхода.Благодаря на отзовалите се.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    Може от не подходяща плочка да ти е голям разхода. :D

    Коментар


      #3
      Каква точно трябва да е.
      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

      Коментар


        #4
        дават го 38 мм за пропан-бутан и 34 за метан.колко гори ,върви ли,настойва ли се и как е в различите обороти,има ли тяга ,колкото повече неща кажеш толкова повече може да се помогне
        Прикачени файлове
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          За 1.4 едобре в вървежа.Просто разход от 15/100 градско е много.Вярно-работата ми е на 3.3км но не попадам в задръствания и светофари.Термостата е перфектен.Незнам темп. датчик как се разбира дали работи но при загрят мотор ми показва 300ома.Извън града 12/100 при 100км.Не съм мерил дифузьора но един маистор ми каза че не е доволен от тези плочки и ползвал други-пластмасови и не давали такъв разход.Центрована е мисля добре не е развита че да бяга много.На бенз. не съм я засичал и не мога да кажа.Като я купих един "специалист" ми бута ТПС-а ине знам може и от него да е.
          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

          Коментар


            #6
            много е,ама така без да се изцапаш с масло не се оправя :D те майсторите казват разни работи ,ама ти даваш парите за горивопри всичко правилно поставено и настроено рахода е около 20% над този на бензин.от там нататък е преразход.или са ти развили тройника до откат или имаш някакв друг проблем.така от растояние освен гдаене
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #7
              Така-дифузьора е 38мм значи не е от плочката.Възд. филтър сменен не е от него.Тройника не е отворен много значи и той отпада.Е...и какво и има.Не ми е първият фиат на газ но тази ще ме умори.Все си мисля за този ТПС дето го базикаха.Ако някой се сеща друго да пиши.
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                тройника от пласмасовите ли е?за електрическата част по запалването?свещи,растоянието го направи 0.7мма,от къде зареждаш?значи нещо не е наред за да гори толкова.какъв е изпарителя,как го регулира?колкото повече кажеш ,все някой ще помогне от форума
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #9
                  Зареждам само в шел .Кабели свещи всичко ток.Възд. филтър-нов.Регулировката е правена от майстора.Изпарител ЛОВАТНО вече на 2000км.Тройника е пластмасов.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    е,шела да го сменяш ,и на мен от там ми гори много за съм се спрял на еко или омвс предпочитания на еко,пласмасовия тройник не може да се затвори до край ищом майстора смята че настройката е добра ,що да не гори 15 :D вариянти за решение:1.търсиш по компетентен майстор +смяна на газстанцията(шел са кофти)2.научаваш се да си правиш сам настройките +смяна на газстанциятаами от разтояние толкова мога да кажа,дано съм помогнал
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар


                      #11
                      300 ома са множко ако колата е загряла както трябва. Около 200 са за напълно загряла кола. Ама аз не мисля че на газ има много значение това.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        Добре бе колеги Вие какси настройвате газовото сами.Накарб. типо си янастройвах така-завивам тройника да не може да се изфорсирва на място ислед това развивам докато се изфор. добре като м/у тази операция регулирам и празните обороти.Карам малко и побутвам докато ми хареса-нито да бяга много нито да се мъчи.Тогава ми гореше 8/10 но тази темпра с това мономи взе акъла.Друг я гледа и каза че е добре.Ще сменя ШЕЛ но да ми дава отклонение от 1л.
                        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          да не е запушена някъде по въздуха. клапата в кутията и такива неща. настройката се прави на усет- върви добре- затваряш, като усетиш, че почва да се влияе от завиването на тройника спиираш и отвиваш малко и тва .
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар

                          Working...
                          X