Ко леги четох че е препорачително да де слага симулатор на дюзата и при моно.И каквостава ако няма.По точно какви грешки би давала ако има проблеми.Благодаря на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Симулатор на дюза.
Collapse
X
-
Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
-
brat_John написа:qnisZ написа:.... и се прави така само за моно инжекцийте. :DAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Yavor написа:brat_John написа:qnisZ написа:.... и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
-
qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
-
qnisZ написа:Tornado написа:qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар