Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Симулатор на дюза.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Симулатор на дюза.

    Ко леги четох че е препорачително да де слага симулатор на дюзата и при моно.И каквостава ако няма.По точно какви грешки би давала ако има проблеми.Благодаря на отзовалите се.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    ако се появят грешки няма да върви добре на бензин
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      И в посока на темата - симулатора само един резистор ли е или има и друго по-интелигентно устройство?
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Само едни резистор. Не знам омовете но е дебел, около 1W
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          100ома 2/3вата или 47ома/5вата.

          Коментар


            #6
            Как да го вържа?
            Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

            Коментар


              #7
              Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D

              Коментар


                #8
                а за брава как се прави и със какви съпротивления 16 103 коня
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  qnisZ написа:
                  .... и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                  А какво става ако няма резистор?
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #10
                    brat_John написа:
                    qnisZ написа:
                    .... и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                    А какво става ако няма резистор?
                    ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Yavor написа:
                      ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...
                      В моя случай (колата от подписа) мисля, че ЕКУ-то не отчита сигнал от инжектора т.е. имам два кабела до инжектора и не се връща сигнал към ЕКУ-то иначе за две години и половина откак ползвам газовата щях да усетя. Може би трябваше да попитам дали в моя случай трябва да се изключва инжектора при работа на газ или с мощното съпротивление да се имитира наличието му.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        Yavor написа:
                        brat_John написа:
                        qnisZ написа:
                        .... и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                        А какво става ако няма резистор?
                        ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...
                        Да трупа грешка но сано на някой ЕКПУта другите си работят нормално. :D

                        Коментар


                          #13
                          qnisZ написа:
                          Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                          За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            qnisZ написа:
                            Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                            За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.
                            За каква кола става дума и с кой мотор?

                            Коментар


                              #15
                              qnisZ написа:
                              Tornado написа:
                              qnisZ написа:
                              Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
                              За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.
                              За каква кола става дума и с кой мотор?
                              Брава 1,4 12V
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X