Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Превключва на газ НЕ при падане на оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Превключва на газ НЕ при падане на оборотите

    Колата е Браво 1.6 16V, с газова BRC обикновенна, т.е. не е газов инжекцион. Копчето за превключване е също BRC. На автоматично превключване ми е настроено да превключва на 2500 оборота от бензнин на газ. Направи ми впечатление, че като форсирам, за да превключи, самото превключване не става в момента, в който оборотите започват да падат, а в момента когато достигнат 2500 и продалжават да се вдигат оборотите. Когато форсирам на място няма проблем, но когато е в движение се получава много досадно придърпване на автомобила и много неприятно усещане. Въпросите са ми два:1.Нормално ли е на пълен инжекцион да превключва в момента на достигане на зададените обороти, т.е. при мен 2500 или е нормално да стане в момента, в който оборотите започват да падат надолу.2.Може ли някои да ми предостави схема за регулиране на изпарител BRC Tecno 100 kW., защото майстора регулира с някакав шестограм.Поздрави!
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    Пусни една снимка да погледна изпарителя.Моят е пълен инжекцион на БРЦ и изпарителя е 100 КW.Има един шестограм в средата,за регулиране хода на мембраната,но според мен е настроена и не я бъзикам.
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    Коментар


      #3
      Разбира се че на колата ти и няма нищо.Ключа който превключва от бензин на газ следи оборотите и когато те достигнат до зададени те стойности се сменя режима от бензин на газ.Ускорявайки мотора има инерциони сили които за момент достигат и по-високи обороти от зададените и за това си мислиш че смяната трябва да стане при спад на оборотите.Съвета ми е,преди да потеглиш от място да кажеш на колата с какво гориво да работи за да не ти придърпва като тръгнеш.

      Коментар


        #4
        да, но преди имах Форд и при него пак беще с автоматичен ключ и като форсирам преминаваше на газ едва когато спирам да подавам газ с педала и оборотите започват да падат, именно в момента, в който оборотите започнат да падат тогава преминава...
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #5
          При мен на метан превключва както е казал колегата - в момента в който отпусна педала на газта след като вече съм минал 2000об.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            И при мен се превключват при ПАДАНЕ на обортите, ама аз съм го нагласил на 3000 за да мога сутрин да я покарвам на малки обороти на бензин някоя и друга минута.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              всъщност днес забелязах, че действително превключва при падане на оборотите, но въпреки всичко в движение, в момента в който на бензин достигна оборотите, на който трябва да превключи на газ и продалжавам да натискам педала, за да се увеличават оборотите на бензин, точно в този момент колата прекъсва и придърпва, след което вече е превключила на газ.какъв може да е проблема ?
              Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
              182A4.000, 1998г.

              Коментар


                #8
                NPD написа:
                Пусни една снимка да погледна изпарителя.Моят е пълен инжекцион на БРЦ и изпарителя е 100 КW.Има един шестограм в средата,за регулиране хода на мембраната,но според мен е настроена и не я бъзикам.
                ето снимка на изпарителя, с този шестограм какво точно се регулира ?
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                182A4.000, 1998г.

                Коментар

                Working...
                X