Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се връзва реле, за да си прекъсна бензиновата помпа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се връзва реле, за да си прекъсна бензиновата помпа?

    Как се връзва реле, за да си прекъсна бензиновата помпа?Какво трябва да е релето? Схема ми трябва...и къде да го сложа това реле.Някой знае ли?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    Релето за бензиновата помпа в една пластмасова кутийка зад тялото на моноинжекцията. Обаче дали се прекъсва веригата на бобинката на релето или веригата на контактите му не знам. Има вероятност компютъра да ревне че не е закачено релето за бензиновата помпа в първия случай. Във втория ти трябва реле за амперите като на оригиналното. Във първия случай може и малко реленце.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Можеш ли на твоето типо да направиш една схемичка как е вързано?Когато бензиновата помпа въобще не е вързана или съвсем отсъства няма проблем, не дава грешки. Установих го когато беше изгоряла.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Не аз нямам газова. Но мисълта ми беше, че ако бензиновата помпа изгори, няма проблем за компа, той няма как да "знае", но пък ми се струва че имаше грешка от рода на "релето за бензиновата помпа не е свързано". Т.е. вероятно компа следи за връзка с бобинката на релето и ако прекъснеш тази връзка с друго реле, може да стане точно така. Затова може да се наложи да се прекъсва дебелия проводник към самата помпа, със също толкова голямо реле. Пробвай да изкараш релето и запали на газ. Ако компа не ревнв, значи може да прекъснеш бобинката му с малко реленце.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          stanleyhacker написа:
          Не аз нямам газова. Но мисълта ми беше, че ако бензиновата помпа изгори, няма проблем за компа, той няма как да "знае", но пък ми се струва че имаше грешка от рода на "релето за бензиновата помпа не е свързано". Т.е. вероятно компа следи за връзка с бобинката на релето и ако прекъснеш тази връзка с друго реле, може да стане точно така. Затова може да се наложи да се прекъсва дебелия проводник към самата помпа, със също толкова голямо реле. Пробвай да изкараш релето и запали на газ. Ако компа не ревнв, значи може да прекъснеш бобинката му с малко реленце.
          Точно това имах в предвид в прединия пост, бях махнал въобще кабела, и не изрева. Въпроса е как да вържа малко реленце, така че да не сгреша нещо :D Да прекъсвам масата на помпата ли... предполагам някъде в двигателния отсек трябва да има кабели дето да тръгват към нея...
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            На теб в момента нищо ли не ти е прекъснато? Ако ще прекъсваш нещо по-добре прекъсни и инжектора - релето му е до това на помпата. Аз утре ще спирам помпата живот и здраве и ще сваля схемата.
            Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

            Коментар


              #7
              На инжектора имам емулатор=едно съпротивление. Искам да пръкъсна помпата само.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Моята помпа я изключих с обикновено реле,но при мене газаджиите ми бяха сложили реле за изключване на инжекторите и използвах същото захранване за другото реле за помпата.В понеделник мога да сваля схемата,щото това упражнение го правих преди 5,6 години и съм забравил подробностите.

                Коментар


                  #9
                  Използвасе обикновено реле с ток на контактите най малко 30а. Свързвасе на нормално включените контакти. *30 и 87а ако не се лъжа*. единия от оправляващите на маса а другия на + газ клапан.

                  Коментар


                    #10
                    qnisZ написа:
                    Използвасе обикновено реле с ток на контактите най малко 30а. Свързвасе на нормално включените контакти. *30 и 87а ако не се лъжа*. единия от оправляващите на маса а другия на + газ клапан.
                    30A 12V реле с 5 крака, 30 и 78а стандартно пише ли си ги на релетата?Тоест, питам за да не сбъркам:
                    Прикачени файлове
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Да по някога ги пише но и по някога се различава има 30/87/88 така че ги пробвай преди да го сложиш. Иначе е това схемата на свързване *дето си я дал* преминава автоматично на бензин при повреда в е. системата на ключа. :D

                      Коментар

                      Working...
                      X