Здравейте,Колата ми е Tipo 1.4 i.e.Преди два месеца сложих газ на Lovato, до сега нямах кой знае какви проблеми, но от известно време колата се държи странно на бензин?Още по странно е че пали без проблем, а на празен ход се държи нестабилно, вибрира странно и разходомера е все към max-a?Ако я подкарам на бензин, като срещне баир, макар и на ниска предавка (2), губи мощност и гасне? А като изгасне после 2-3 пъти неще и да запали. Направо някакав кошмар с кисело зеле. На газ обаче неправи никакви проблеми??? Върви като куршум!Отделно пък като спра и сляза от колата отзад мирише много на газ. А и ауспуха ми има 2 пръста сажди което не ми е правило впечатление до сега?Въпросът ми е: Къде да търся причината? В газовата или в бензина? И какво според вас може да е? Кофти бензин? Кофти газ? или hardware?Дайте някакви идеи? Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при каране на бензин???
Collapse
X
-
Така поставен въпроса предполага доста предположения!Изясни си някои неща и дай инфо:1. Имаш ли емулатор и т.н.?2. Спряни ли са инжектора и помпата при работа на газ? Да не би да ти изпуска газовият клапан и да смесва горивата. 3. Икономайзера ти разчита на вакуум за да показва стойности. Да не би да са ти ограничавали въздуха при монтажа?За миризмата на газ от ауспуха има две възможности - аванса на запалването и нерегулиран изпарител!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Sev написа:това че мирише на газ е малко страннопробвай като откашич акумулатора за 1 часпосле запали на бензин и остави да работи така 10 минути без да форсирашCatalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Forsaken написа:Така поставен въпроса предполага доста предположения!Изясни си някои неща и дай инфо:1. Имаш ли емулатор и т.н.?2. Спряни ли са инжектора и помпата при работа на газ? Да не би да ти изпуска газовият клапан и да смесва горивата. 3. Икономайзера ти разчита на вакуум за да показва стойности. Да не би да са ти ограничавали въздуха при монтажа?За миризмата на газ от ауспуха има две възможности - аванса на запалването и нерегулиран изпарител!Fiat Tipo 1.4 i.e
Коментар
-
Върви някъде да ти спрат помпата да не върти бензина, аман от некадърници, Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 този дето ти е слагал уредбата е трявало да изключи помпата, че ще сменяш помпи през месец, тази е вероятно да е заминала, а това сега дето не ти върви на бензин може да е от дебитомера, гърмяла ли е на газ. Това дето ти мерише на газ, занчи ти е прекалено богата сместа, намали подаването на газ от изпарителя и от тройника, или има друг вариант да не работи бенз помпата, а да работят дюзите, докато караш на газ, тотално прецакване и такива съм виждал, заслушай се докато мотора работи на газ дюзите дали цъкат.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Трупа ти грешки от газовата, затова не върви, Sev това е имал в предвид.Емулатора на сонда, една черна кутийка на която пише "Емулатор на ламбда сонда", вързан е към релето, дето ти включва клапаните.Емулатор на дюза също трябва да има. Той е едно съпротивление, пак е на релето.Свети ли ти лампа на таблото? Би трябвало ако е това проблема.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Когато се кара предимно на газ,ECU-то се "адаптира" за този начин на работа и е нормално работата на бензин да е влошена.След нулиране на адаптивните стоиности с подходящт кодочетец и "обучаване" на ECU-то за работа на бензин т.е. каране на бензин от студен двигател до напълно загрят при всякакви режими(отначало с плавно натоварване) е много вероятно нещата да си дойдат на място,естествено ,ако причината е в "адаптивните" разлики. Друга причина може да бъдат влошената работа на дюзите,така нареченото "спичане".Добра профилактика е наличието на почистваща добавка за целта в бензина и "подкарване" отвреме на време на БЕНЗИН.
Коментар
-
Здравейте,Значи прегледах какво имам под капака, неможах да видя наличието на малка черна кутиика с надпис "Емулатор за ламбда сонда". Единствената малак черна кутиика е тази от коиато си превключвам газ-бензин. Може ли да съм без "Емулатор на ламбда сонда"? Обаче по таблото не ми святкат каквито и да е сигнални светлинки че нещо не е в ред?В общи линии това което видях е типично по български, купчина кабели + един предпазител, идващи и отиващи незнайно къде, захванати за другите кабели главно със скоч в общи линии хвърчащ монтаж. Незнам дали така се монтира газова уредба но май е трагично.Тествах колата доста, установих че проблемите със загуба на мощност на бензин идват главно при студен двигател. Получава се нещо като накъсване, присецване на колата и последващо гаснене. Освен това при каране в това състояние като чели от време на време се форсира сама. Аз го оприличавам че все едно е запушен горивният филтър и от време на време се отпушва и колата тръгва по нормално. Възможно ли е проблемите да са два един с нерегулираният изпарител и един например с горивният филтър. Как да позная дали горивният филтър е за смяна?Fiat Tipo 1.4 i.e
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар