изработвам аванспроцесори за пропан бутан и метан,могат да работят и на трите горива(газ и бензин)цени:за една бобина-50лвза две бобини- 80лвзаплащане след пробване,има и по желание и тестов период за да се настрои колата да върви максимално добреи икономично за контакти: Пловдив,дом.тел 032/957724;моб :0898809240e-mailaniench@abv.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
аваннс процесори за пропан-бутан и метан
Collapse
X
-
mariobg
-
dan4o написа:ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метанJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
за пропан-бутан долугоре сте го налучкали,на коли с датчик за детонаций няма голям ефект,за метан е друго,там и голям аванс да се бутне,детонаций не се наблюдават в този вид като на бензин и пропан-бутан,абе сега и да говоря и да не говоря,ефект ще има ако желае някой от пловдив или наблизо да му сложа един,да покара пробно за една седмица ,да си засече разхода и тогава да правим коментарий, та ето и предложението,ако има колега който е на метан,да му сложа едно пробно,да покара една седмица,ако е доволен да го купи,ако не,си го свалям и възтановявам нещата както са си били,като може да направим ако иска експерименти с различни криви на запалване,така че да се получи максималния ефект, ами това е.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
mariobg написа:Каква е разликата на твоя спрямо JetSpark?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
mariobg
-
малко отговори на въпроси: за джетспарк-ами подобен е , само дето имам два кабела -за метан и пропан-бутани е тригоривен,за схема-ами процесор с захранване 5 волта и определени изводи ги ползвам за входен с игналедин за изход,на него съм вързал комутатор ,транзистора ми е биполярен 500 волта 15А процесора е пик16ф84а,има си и програма,на тези които отмествам вхоните сигнали се налага да се съгласуват само нивата на напрежениятазащото има комутатори ,дето получават 12в,има и с 5в,има и с 3.5ваванса не е константен,а се изменя в зависимост от оборотите по една наистина странна графика,ама така върви най-добре,нямам много време и не мога да отговарям често на въпросите,пък ако искам да направя мръсно на джетро и на другите,занимаващи се с това,първо в този форум ще лепна схемата и копие от програмата на пикатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар