Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

В чудо се видях.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В чудо се видях.

    Писал съм и друг път по въпроса но понеже така и не съм успял да го реша пиша пак.Карам колата от подписа вече 3 години, в началото всичко с газта беше почти идеално, разход - ОК (около 1л повече от бензина), мощност и динамика - ОК (май върви малко повече от колкото на бенз.), гърмежи много рядко. Но с течение на времето станаха по-често, причина - обедняване на сместа в ниските обороти < 1500 и някакви нестабилни преходни процеси в тая област. Постановката е следната изпарител Landi L80E, плочка 36мм, емулатор на инжектори те AEB Pitagora, емулатор AEB 471 (играе ролята на ТАП), ламбда контрол Landi LES01. Нещата не бяха добре, но долу-горе поносими, днес реших за пробата да сменя изпарителя с един BRC AT90E (чисто новичък) и сега е още по зле, всеки момент когато натисна педала на газта съм на тръни че ще гръмне (и гръмна 2 пъти де). Единствената разлика е че преди основния проблем беше при одпускане на педала на газта (понякога гасне), а сега основния проблем е в момента на подаване на газ (понякога гърми). На бензин никога не е имало проблеми, общо взето безупречна работа. Не знам вече къде да търся причината, защо ми обеднява сместа в ниските обороти и има някава лека инертност, може ли лабдата де е тръгнала (да е стана мързелива както казват някои). Газаджиите газват че проблема не е в газовата ама къде е тогава.П.С. (въздушния филтър и свещите също са ОК)
    ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
    Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

    #2
    Re: В чудо се видях.

    Колега смени си кабелите и свещите
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Определено имаш сериозен проблемммПървото нещо което забелявам е голямата плочка според мен трябва да е 33мм( моита е толкова подбирал съм я по каталога на БРЦ )Определено проблема тие в тоците и както те посъветва колегата Иванко няма да е лошо на първо време ако не си сменял никога кабелите да ги смениш барабар с едни нови свещи!!Другото което ми идва на акъла е че може и да не ти работи Ландаконтрола кат хората( моторчето което ти регулира притока на газ работи ли? то тряя да е същото кат моторчето за празния ход на двигателя ти!!) Мисля че няма да е лошо едно ново препрограмиране на Ландаконтрола ма кои има необходимия интерфеис не моа ти кажа! Определено си мисля че колегата Янис може да ти помогне де!!!

      Коментар


        #4
        Може може, има и програмата и интерфейса. :D

        Коментар


          #5
          Ами qnisZ аз преди време те бях питал дали имаш нещо за толи ламбда контрол, май каза че нямаш иначе някои път като пътувам бих минал при теб да я погледнеш. Днес огледах по отблизо ламбда контрола и видях че има 2 светодиода, 4 джъмпера, един тример и една голяма букса, единствено единия (оранжевия) цветодиод мига независимо в какъв режим е колата. Друга особеност която не споменах а си мисля че е в основата на нещата е че всмукателния колектор не е съвсем херметичен -т.е. смуче малко въздух на едно две места, на пръв поглед е незначително но именно когато е най-голям вакуума (празен ход и ниски обороти) би довело до обедняване. За сега малко ме мързи да свалям колектора да го видя, та мисля първо да закача една Visa uniscan да видя какво ще покаже, единствено имам претиснения за ламбда сондата (просто като усет), изклювам кабелите и свещите от списъка с проблемите. Според мен неоснователно някои хора смятат кабелите за консуматив, имам един москвич на които кабелите са но повече от 10г. смених ги наскоро е едни тесла че старите на нищо не приличаха и нямаше ама никаква разлика.П.С. забелязах че лекото ограничаване на въдуха (дунапрен на въздушния филтър) има положителен ефект, но не ми харесва като решение. Ще пиша ако има равитие.
          ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
          Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

          Коментар


            #6
            [quote="BobyK"]...изклювам кабелите и свещите от списъка с проблемите. Според мен неоснователно някои хора смятат кабелите за консуматив...quote]Колега в голяма грешка си с твое разсъждение.Кабелите са консуматив и е добре да се сменят на 60000км или 3 години профилактично,при положение че сега вече немогат да се намерят и кадърни.Както всеки елемент и те си имат износване.Недей ги надценява.Колегата idm ти написа много добре,той преди 3 седмици имаше същия проблем(от около 8 месеца и се задълбочаваше) и спореше че бил с нови кабели(вярно че бяха на година и половина и нямаха 20000км) ,но се оказаха че са здали багажа.Сега с новите е огън,няма никакви грижи.Вземи да пробваш от някой колега с такъв мотор кабелите и ако няма проблеми ти е ясно накъде клонят нещата.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              Преди си е било за преди сага си е за сега. Сега вече имам и софта и каквото ми трябва.

              Коментар


                #8
                Ами софта сигурно не ти е за даване ама ако може дай pinout и някаво инфо за джъмперите и тримера.То каквото друго трябва е адаптера, ама него го имам нали го дъвкахме в някакво друга тема в mcu-bg.com
                ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                Коментар


                  #9
                  http://www.landi-gas.it/doctecn/Software/LES01-450.zip

                  Коментар


                    #10
                    Това го знам ама как да вляза иска User и Password, дори им писах на тия от Ланди ама те ме препратиха в Ямбол при техния представител, писах и на него ама отговор не получих. Та ако имаш нещо и ти е за даване - bobyk@sharcom.org
                    ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                    Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                    Коментар


                      #11
                      Провери си на имайла но нещо май не се получи. :D

                      Коментар


                        #12
                        Ми да, нищо няма на мейла за сега
                        ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                        Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                        Коментар


                          #13
                          Ще трябва да го направим през Скайпа че омаче трябва да ти го пращам по пощата. :D

                          Коментар

                          Working...
                          X