Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми при поставяне на обикновена газова на инжексион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми при поставяне на обикновена газова на инжексион

    Има ли такива,какви са те и как се решават?Разбирачи всякакви съм чувал,мнения разни...Интересува ме,ако сложа АГУ ще имам ли някакви дертове ?Не говоря за газов инжексион

    #2
    Аз съм с обикновенна газова уредба , но монтирана в Италия проблем нямам харчи супер малко.Но на бенз е по добра.Направена е така че пали винаги на бенз на 2500оборота минава на бензинА за газов инжекцион е задължително ако колекторните тръби са пластмасови

    Браво 1,6 16V

    Коментар


      #3
      Аз също съм с обикновенна газова уредба на 16V мотор. Моя обаче е с метални колектори и нямаше никви ядове (да чукам на дърво) Върви добре и разхода е както трябва. Само че ако си с пластмасови колектори на това 1,8 трябва задължително да сложиш газов инжекцион
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #4
        С метални съм ...Но се колебая още.Чудя се дали да не я продавам колата

        Коментар


          #5
          оти?
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            140 лв. данък плаща ли се...Вярно, че карам самолет, ама ...

            Коментар


              #7
              То един самолет мани мани :D :D

              Коментар

              Working...
              X