Здравейте Аз сам току що регистриран и питам за съвет.Преди 3 дни сложих гагова уредба Ловато на Типо 1.6i.e. (моно инжекция).От сервиза ми казаха след 500 км. да ходя на диагностика.На втория ден светна инжекцията и не изгасна. Ходих до сервиза и там видиях, че резнаха един червен кабел (само това) на компютъра.После ми казаха че е нормално след това инжекцията да светва по ниякога после да изгасва.Аз не разбирам от газови уредби, опитах се да прочета нещо във форума със моя проблем (ако е проблем), но при мен не са същите показатели.При мен ситуацията е следната:- при задръстванията в София инжекцията ту светва, ту гасне.- при дълги отсечки (да кажем Цариградско ) инжекцията свети постоянно не сам пробвал как се държи само на бензин Та въпроса ми е нормално ли е това ?Благодаря предварително за помощта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова на Типо и проблем ли е светенето на инжекцията ?
Collapse
X
-
Re: Газова на Типо и проблем ли е светенето на инжекцията ?
Bobi_1.6 i.e. написа:......Та въпроса ми е нормално ли е това ? ....FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Газова на Типо и проблем ли е светенето на инжекцията ?
От това което намерих да прочета в форумите е че триябва да си сложа емулатора (симулатор) лъжещ ламбда сондата. http://www.alfaromeo-bg.com/forum/vi...=13378Даже виждам че едно от мнениата които намерих е на brat_Joh !
Коментар
-
Надявам се след като си се пообразовал по въпроса да си разбрал какво означава "светна инжекцията и не изгасна" и че тази грешка трябва да се "замаже по някакъв начин", така че да се осигури нормална работа на ЕКУ-то и от там на двигателя.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар