Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с АГУ-то - запушване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с АГУ-то - запушване?

    От скоро ми се появи следният проблем с газовата уредба: карам си нормално по цариградско посока центъра (примерно), и попадам в задръстването на орлов мост. От там вече до НДК 1-2ра спирачка, и колата вече неиска да върви, едвам държи обороти, при натискане до край на педала аха и да загасне. При развиване на тройника към карбуратора, колата се оправя, и след известно време литва (след по-продължително каране), според мен защото е обогатена сместа и съответно повече мощност. И така до следващото спиране, а понякога го прави просто докато си карам, и край, няма никой. Каква може да е причината? На мен ми прилича на запушване и отпушване някъде по газопроводите около и след изпарителя, защот на бензин колата си е ОК, няма проблеми с вървежа. Съвети и идея за оправяне? П.С.: Чувал съм, че изпарителите през определен период трябва да им се отвива нещо да изтече някаква чернилка. Къде да търся такава "пробка"? Моят е OMVL Regbull 04, и като го опипвам отдолу има нещо подобно на пробка, дали е това? Ако го развия да не се прецака настройката му? Самият изпарител го сложих нов преди година, не ми се вярва за толкова време да се скапят мембраните (27 000км).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Пробвай с филтъра на газовия клапан, развива се отдолу обикновино и е възможно да има по някой боклук.Разхода ти как е? Едновалка ли си или двувалка?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      едновалка, разхода... не съм засичал точно, ама няма и как, с тея развъртанки и завъртанки на кранчетата засега е безобразно голям 10-11/100 предимно извънградско. А клапана... как да махна филтъра от там? той е нов, на 2 месеца клапан е, ловато. Ще пробвам да го отвия отдолу, но мисля че няма да успея, преди да го сложа го разглеждах, и май нямаше възможност за развиване.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Ходих на диагностика за този проблем, там "майстора" ми каза "с този изпарител няма да стане, сменяй докато още работи" Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Това нормално ли е ? Нито погледна клапана, нито нищо, направо завря щеката на тахометъра, и "сменяй изпарителя", отделно че врътна тройника така, че да ми се дави колата, ужким гледа тахометъра какво показва, пък я задави ?! Сега въпрос: някой може ли да ме светне, от къде да източа маслото на този тъй "гаден" изпарител? отдолу има една пробка с шестограм 7-ца, но като напъвам не помръдва, ще изкъртя планката от натискане, но нищо не става. Някаква уловка ли има, или просто мен ме е страх да напъна повече и да се отвърти? Клапана днес ще го отварям, само да намеря подходящ шестограм. Макар че, като го гледам, той е запресован, как ще се извади тоя филтър отвътре при положение че е запресовано... ???Защо няма майстори в тая софия, до септември ли трябва да ходя всеки път за да ми се свърши работа Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          ами това което го описваш прилича на изпарител който не държи настройките,това че е нов не значи че някакво буклуче на клапанчетата не е заседнало например.при мен ми се случвало подобно нещо-лечението е разглабяне и изчистване на всичко.а,сетих се,извесно време слагах газ само от лукоил и се беше затлачил с нещо като гадно миришещо маслоот другаде като слагам го нямам този проблемдано съм помогнал
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6
            да продължа да се оплаквам и мрънкям: смених мембраните с нови (пратиха ми ги от КЛААС, оригинални италиански, всичко ОК), изчистих всичките боклуци, които успях да достигна с тампони за уши и памучета, смених едно уплътнение, някакво гумено... мога да кажа че изпарителя придоби вид почти на нов. Слагам го на колата, паля - всичко е ОК. тествам, настройвам, всичко 6. държи обороти, не се менят, колата върви. И доволен от свършената работа, прибирам я в гаража. След 2 часа паля, и оставям да загрее. като загря, форсирам я - едвам едвам (хъм). Развивам тройника, колатя тръгна отново стабилно (сигурно има известен период на напасване на мембраните... нещо такова съм чувал). Карам 40км, и по едно време натискам педала до край, и - угасна ( точно по средата на кръстовището !!! ). изключвма от контакт, паля, всичко е ОК, до следващото натискане до край на педала. И вече оборотите не бяха стабилни, започнаха да варират от 500 до към 1000 (на толкова си бяха - 1000). криво-ляво, прибирам се. И днес, паля колата, и я оставих да загрее, да не ми направи мизерия по пътя. и още не стигнала 90* и угасна. и до там беше. Пали и веднага гасне (врууум и угасне). Какво да правя? Някой съвет ако може да сподели? Според мен нещо с мембраните става, със старите такива мизерии не правила (ама те пък бяха едни твърди, криви... бе гадна работа), само където си менеше настройките. Сега обаче ни би трябвало - изчистен, сменени тея гуми, и няма кола.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Според мен си смени въздушния филтър, на колко време е? Друг вариант е че ти смуче прекалено горещ въздух, откъде ти минават въздуховодите на смукателните колектори
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                въздушния филтър е на 5000км. прекалено горещ въздух... имам един голям въздуховод, от въздушния филтър към карбуратора. той е най-отгоре (няма възможност за преместване според мен). Имам един вакуумчета на карбуратора, които бяха със спукани маркучета, но ги смених с нови. те са си ОК. Като се замисля, от някъде смуче много въздух. ще разглобя довечера карбуратора, да видя как са мембранките и гарнитурите (ужким са нови, ама кой знае какво са ми продали в магазина). Ако не е от карбуратора - изпарителя, и ако и там няма проблем... ненам. нямам плочка, карбуратора е продупчен (ако това има някакво значение). казаха ми от клаас, че за този карбуратор (вебер, двукамерен) трябва да се преправя смесителя, защото подавала много малко газ. но аз такова нещо нямам.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Намери си някой свестен майстор който да ти настрои изпарителя и тройника!!!Като за начало може да прочетеш това - дано ти помогне Ако не - "тичай" при автора.http://www.nissanbg.com/forum/viewto...9c95ac259e59cf
                  BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                  Среден разход на газ

                  Коментар

                  Working...
                  X