Можете ли да ми кажете това ламбда контрол ли е.Колега си взе марея с газова от Италия но не знае.Иако е ленива ламбдата оказва ли влияние ако си с ламбда контрол.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това ламбда контрол ли е?
Collapse
X
-
Незнам дали е ламбда контрол или симулатор на ламбда сонда.Но това че е ленива не би трябвало да е така..Аз като си сложих ламбда сонда колата полетя(вдигна и се динамиката много)Ако му е дала фира ламбда-сондата на колата се държи по този начин...Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
-
Аз грешно обясних-той няма проблем с газовото а ходи на двигателна диагностика и там му казаха че ландата е ленива.Та въпроса беше дали това е негативно за ламбда контрола.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Може да има и такъв сервиз някъде Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидилПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Може да има и такъв сервиз някъде Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидилВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Не се ядосвай, много добре знаеш че в всяка сфера е така, и при докторите, и при майсторите,и при политици, и при жените и при колите има си и свястни, има си и такива на които да ти е драго да им счупиш главата. Просто човек като попадне на повече индивиди от втори вид и вече всички му са еднакви. Така че не ми се ядосваи и за лекарите бих се изразил по същия начин щото малко останаха човеците и между тях. Тва какво съм сложил под общ знаменател да не ти пука. Това как си тръгват клиентите от твоя сервиз е важно, щом са доволни и пак при теб се връща за друг ремонт значи не си от тая половина майстори за която споменавам А тва дали мога сам да си сменя крушка или мога да натискам копчетата на клавиатурата само които ме познава знае Хаиде с здраве че оспамихме темата на колегатаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар