Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това ламбда контрол ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това ламбда контрол ли е?

    Можете ли да ми кажете това ламбда контрол ли е.Колега си взе марея с газова от Италия но не знае.Иако е ленива ламбдата оказва ли влияние ако си с ламбда контрол.
    Прикачени файлове
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    Незнам дали е ламбда контрол или симулатор на ламбда сонда.Но това че е ленива не би трябвало да е така..Аз като си сложих ламбда сонда колата полетя(вдигна и се динамиката много)Ако му е дала фира ламбда-сондата на колата се държи по този начин...
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #3
      Аз грешно обясних-той няма проблем с газовото а ходи на двигателна диагностика и там му казаха че ландата е ленива.Та въпроса беше дали това е негативно за ламбда контрола.
      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

      Коментар


        #4
        По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Дори да се кара на бензин всичко пак минава през ламбда контрола. Моя като го бях напълнил с вода дори на бензин едвам потеглях на полусъединител защото ламбда сондата се шашкаше от намокрения ламбда контрол.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Това като го гледам е точно ламбда контрол.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Дааа и си много прав. :D Това си е точно ламбда контрола на ЛОВАТО и се настройва само с едни джъмпери като за всяка кола си ипециялана комбинация. А това че ти е ленива ламбда сондата не е добре и за двете горива. Най добре е да я смениш с работеща добре. :D

              Коментар


                #8
                Благодаря ви колеги.
                Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!
                  Еееееееееееее д*ба майка му д*ба писна ми.........Човек точно на газ се усеща 2 пъти повече ако е заминала ламбда сондата на колата.Ето и пример: На аудито от подписа с qnisZ му сложихме ламбда контол (АЕБ Воила) , но сигналите на ламбда сондата бяха много бавни като честота ,усещаше се че няма мощност след като сложихме ламбда контрола...)На бензин разхода съвсем нормален с никакви проблеми въпреки че ламбда сондата беше сдала багажа.След смяната на на ламбда-сондата колата полетя на газ ,а динамиката се покачи в пъти.На бензин нямаше промяна ... Така че колега извинявай че съм толкова груб , но явно не сте попаднали на сервиз . Нервирам се знаеш ли защо ?Защото като попаднете на някой маистор и той ви ОСЕРЕ колата после всички ни слагате под общ знаменатаел...To и на козата викат майстор щото сере барабонки . Сега извинявай че някъде теб или твои познат са му взели примерно 50-60 лева за смяна на сонда.... Всеки си има глава на раменете , пита се колко ще стува услугата , колко време ще отнеме и така нтатъка.Всеки се разполага според черджето си....Самата смяна на сондата е от 5 до 30 мин максимум...В сериза където работя цената е 14 лв !!! И това ако е маса пари ... незнам просто.За това недеи да слагаш под 1 знаменател с дуамта Мошеници.Още 1 пример извън темата (щото се изнеривх и ми доиде музата да пиша)Колегата "SEV" докара бравата за смяна на :Носачи 2 броя 2 броя къси кормилни накраиници2 броя дълги кормилни накраиници2 броя биелетки масло на скороститемасло на двг и филтри цената на труда беше 60 лв Ти ако искаш си закараи колата и Ауто Италия ще ти вземат за труд едно 200 лв, и като е попаднала колата в ръцете на някой дебил ни плювате всички ....Аиде лека вечер , отивам да пия една бира че се нервирах ...
                  Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                  IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                  1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                  2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                  Коментар


                    #10
                    Може да има и такъв сервиз някъде Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидил
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      Може да има и такъв сервиз някъде Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидил
                      Колега достатъчно е писано във форумите кои маистор какъв е , използваи търсачката и сам прецени какъв съм...Разпсувах се защото ми е писнало всички да ни слагат под общ знаменател.Писнало ми е също и от разни "разбирачи" които са много отворени на приказки и пред клавиатурата , а на практика и 1 крушка немогат да си сменят.Повярваи ми няма нищо лично към теб !Има дни в които като влезна в форума и като прочета някоя друга тема и направо ми идва да счупа монитора...
                      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                      Коментар


                        #12
                        Не се ядосвай, много добре знаеш че в всяка сфера е така, и при докторите, и при майсторите,и при политици, и при жените и при колите има си и свястни, има си и такива на които да ти е драго да им счупиш главата. Просто човек като попадне на повече индивиди от втори вид и вече всички му са еднакви. Така че не ми се ядосваи и за лекарите бих се изразил по същия начин щото малко останаха човеците и между тях. Тва какво съм сложил под общ знаменател да не ти пука. Това как си тръгват клиентите от твоя сервиз е важно, щом са доволни и пак при теб се връща за друг ремонт значи не си от тая половина майстори за която споменавам А тва дали мога сам да си сменя крушка или мога да натискам копчетата на клавиатурата само които ме познава знае Хаиде с здраве че оспамихме темата на колегата
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар

                        Working...
                        X