niko_ymn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Убедете ме да не слагам метан....
Collapse
X
-
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
kiro_of_the_day написа:niko_ymn написа:Точно обратното е и за мазането - бензина е по мазен....Точно с газта се съкращава живота на двигателя. (за метана не знам).125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Когато се рафинира петрол - първо се извлича материал за каучук и пластмаси, после за масла, следва дизела, бензина и най-накрая остават фракциите от които си прави LPG ... а вие си мислите, че карате на природен газ. (обърнете внимание на поредноста и съвпадението с наличие на дълги поли-карбонатни вериги, които от мастните се различават сама по една група ... етан, метан, пропан, бутан, ... бензен, ... = съответно: CH4, C2H6, C3H8, C4H10, ... C5H12 ... липиди /мазнини/ )
Коментар
-
niko_ymn написа:Когато се рафинира петрол - първо се извлича материал за каучук и пластмаси, после за масла, следва дизела, бензина и най-накрая остават фракциите от които си прави LPG ... а вие си мислите, че карате на природен газ. (обърнете внимание на поредноста и съвпадението с наличие на дълги поли-карбонатни вериги, които от мастните се различават сама по една група ... етан, метан, пропан, бутан, ... бензен, ... = съответно: CH4, C2H6, C3H8, C4H10, ... C5H12 ... липиди /мазнини/ )VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
niko_ymn написа:...Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Crusader написа:niko_ymn написа:...
Коментар
-
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ колеги не се карайтеТака е ГАЗЪТ (мъжки род) :D наистина е по "сух", от бензина, който също е по"сух" само че от нафтата, така че, ако искате мазно гориво карайте дизел. Останалото е ясно: чисто икономически е по изгодно да се кара на газ или метан И това си е така не само защото българите сме бедна държава, то навсякъде е така, германия, холандия,и т.н.Ако смяташ да въртиш километри, слагай, някакъв вид газово, ако само от тук до там два пъти в седмицата, няма смисъл.Така де все пак колите са си направени да вървят на бензин.Все пак трябва да си избиеш първоначалната инвестиция.Останалото са подробности. Аз лично съм супер доволен от това че карам на газ.По мои сметки за 20000 км.за по-малко от година, съм спестил около 1400лв. Е верно изгоря ми бенз. помпа, амавината си е моя, щото по едно време забравих какво е това бензин, просто се уляха с цените на бенза, Сега си я карам един ден на бенз, един месец на газ, Номера е да не забравяш и другите колонки на бензиностанциите. И си обикалям из страната, то на газ ми идва по-евтино и от влак.Като тръгнем с жена ми, да смятаме, то Варна-Търново-Лясковец, еми то един път влак, после автобус или такси, после някоя разходка пак автобуси, маршрутки, а с колата, няма проблеми, хем ти е кеф карането, хем музика си пуснеш, хем можеш да спреш където си поискаш, отиваш където ти е кеф, даже и да няма автобуси точно за там, и си е комфортно. Аве ако смяташ да въртиш километри, карай на газ, Пари за ремонти винаги ще трябват, а като се скапе много колата, направо я разкарвай, и си вземи някоя нововнесена.То тука нищо не издържа на нашите "ПЪТИЩА" ебасиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Така е ГАЗЪТ (мъжки род) :D наистина е по "сух", от бензина, който също е по"сух" само че от нафтата, така че, ако искате мазно гориво карайте дизел.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:phoenix написа:Така е ГАЗЪТ (мъжки род) :D наистина е по "сух", от бензина, който също е по"сух" само че от нафтата, така че, ако искате мазно гориво карайте дизел.
Коментар
-
jamie написа:Нафтата не е разтворител, нито бензина (как пък го реши ???). Това са горива, нефтени фракции, не са предназначени за разтворители (макар че често бензина се използва в тази насока).Нафтата е "блажна" - достатъчно е да провериш какво става с помпените елементи (подсказка:задират) на помпа за впръскване при дизелов мотор, когато използваш вместо нафта бензин (има такива помпи и за бензин - отбележи си - с отделно маслено мазане).VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
добре е, че накрая всички сме съгласни един с друг - все пак за мазането си има отделна система в двигателя и горивата определено не участват в тази система. Важното е мир да има, стига сте се дъвкали и надцаквали с познания. Все пак научните факти могат да се изровят от разните му там учебници, справочници и енцикопедии. А човека все пак пита за неща от опита на потърпевшите Според мен да слага това за което има пари. мисля аз И браво на Кiro Of The DayСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
"Мазен", "шарен" или "топъл" бензина е по-полезен за тебе и автомобила ти от метана или всеки друг газ по много причини, и въпреки доста рекламни аргументи. Аз искам да се върна към темата с още една причина да не слагаш метан специално - много влошеното поведение на колата при ускорение, което може да предизвика и опасност от челен удар например в ситуациа на изпреварване, или страничен при преминаване на място с ограничена видимост. Ако слагаш нещо алтернативно като гориво - меже да направиш компромиса LPG защото по-бързо ще си спестиш дадените пари и с по малко каране годишно, а и няма да останеш с пръст в устата когато след 7 месеца въведат акциз и на метана и цената спре да е чак толкова ниска (например на всеки литър LPG газ ако не се лъжа има начислени акцизи от 42 стотинки които отиват за държавата - а това си означава почти половината от цената и можеш да си представиш къде ще му излезе края ако и с метана станат подобни съотношенията)... пък нека да греша.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар