решил съм да си пробия филтъра и да набутам там 2 тръби,за да махна гадната плочка,че по ненoрмална плочка от тая на типо карбуратор май няма,с един щуцер (незнам дали така се казва) на 2 клапи,като първо газта минава през първата клапа после към втора,и не върви колкото и да се отвивата въпроса е дали ще стане така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за алтренативно решение на плочка
Collapse
X
-
Re: Въпрос за алтренативно решение на плочка
pugsy написа:решил съм да си пробия филтъра и да набутам там 2 тръби,за да махна гадната плочка,чче по ненирмална плочка от тая на типо карбуратор май няма,с един щуцер (незнам дали така се казва) на 2 клапи,като първо газта минава през първата клапа после към втора,и не върви колкото и да се отвивата въпроса е дали ще стане такаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
По-добре като си решил вземи си дупчи карба ако има къде...Иначе уплътни добре маркучите, а и май в работата не сме с такива плочки...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
някъде фи 10 - 12 мм ти трябва, но без да ми се обиждаш мисля , че няма да направиш нищо , а само ще си съсипеш кутията - дупченето си е наука :DГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
The_Machine написа:някъде фи 10 - 12 мм ти трябва, но без да ми се обиждаш мисля , че няма да направиш нищо , а само ще си съсипеш кутията - дупченето си е наука :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар