Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неуспешен опит за поправка на паленето при Пунто MPI с газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неуспешен опит за поправка на паленето при Пунто MPI с газ

    Преди да сложат газовата уредба нямах проблеми с паленето. Колата е пълен инжекцион, палех без да натискам газта при доста ниски температури. Сега вече не е толкова студено, но сложих газова уредба и проблемите почнаха. Първите няколко дни беше наред, после започна да гасне при начално палене сутрин. Ако давам газ в началото не гасне. После, дори колата да е седяла няколко часа, си пали безпроблемно... до другата сутрин.Модела е Пунто 75 ELX от 97ма година, пълен инжекцион.Газовата уредба е Мимгаз, 99.9% е турска. Излезе ми общо 450 лв. всичко. Казаха ми, че цената ще е 350 лв. ако беше моно инжекция. Майстора ми го препоръчаха и каза, че ще натамани всичко тка че д нямам проблми.Закарах колата при майстора, който ми сложи уредбата с надеждата, че проблема може да се оправи. Той закачи колата към компютър и излязоха две грешки. Първата свързана със стъпковия мотор, а втората с ламбда-контрола. Предполагам, че втората е свързана с това че двигателя е на газ, а той не е предвиден оригинално за такива цели. Това, което ме притеснява е как техника реши проблема с първата грешка при стъпковия мотор. Направи компютъра на колата да се рестартира при всяко палене. Като неприятно следствие се появи проблем с невъзможността да угасиш колата. Завъртам ключа в спряло положение и го вадя от стартера, а мотора на колата продължава да си работи :D . Майстора реши проблема като сложи някакво съпротивление някъде, не разбирам нищо от коли, че да дам повече подробности. Така колата започна да гасне, последващата проверка на компютъра показа, че вече няма грешки. Лошото е, че проблема с паленето си остана и майстора каза, че така щяло да бъде. Да съм давал газ сутрин докато почне сама да си поддържа оборотите . Да допълня, че майстора напръска разни прекъсвачи и връзки с някакъв спрей, предполагам за да се намали възможността от лош контакт.Основния ми въпрос е може ли постоянния рестарт на компютъра да го изгори или да стане нещо лошо в близкото бъдеще? Изобщо всяка информация относно коли направени, така че да им се рестартира постоянно компютъра ще ми е полезна. Нищо не разбирам от коли, но това рестартиране при всяко палене ужасно много ме притеснява .
    Punto 1.2 '97

    #2
    Смени майсторите. Преди да са ти прецакали окончателно колата.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      Така смятам да направя, но да ходя ли спешно да ми спрат рестартирането на компютъра? Нормална практика ли е това?
      Punto 1.2 '97

      Коментар


        #4
        Нормална практика е, но не мисля че е добро решение. Ако ECU-то ти натрупва грешки, то трябва да се вземат мерки това да не става, а не тъпо да се рестартира ECU-то.В твоя случай (според мене) най-добре е да помислиш за ламбда контрол + аванс процесор. Свържи се с колегата qnisZ, той се занимава професионално и колегите са много доволни от него.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          Колега с какъв двигател си *номера на двигателя* и тогава можа да ти кажа как се прави с паметта на компа.

          Коментар

          Working...
          X