Колеги, имам един много дразнещ проблем при каране на газ и ще се опитам да го опиша подробно с надеждата ако някой може да даде идея от какво е:- студен двигател - навън е около 10 градуса - пали се колата, държи си нормалните за студен двигател 1100-1200 оборота- тръгвам, карам около км, колата вече е загряла на около 3 черта на показанието на таблото (винаги го прави точно на тази температура)- пускам на свободна да спра на светофар например и колата гасне, пак паля и пак гасне веднага - помага единствено ако форсирам двигателя и не пускам педала за газта докато колата не загрее до около 90 градуса- загрее ли проблема изчезва и започва да си държи нормално обороти на празен ход без проблемиЗабелязах следното нещо всеки път когато този проблем се появи:- като загрее колата и вече спра да я форсирам (с идеята да видя дали пак ще угасне или вече и е ОК) оборотите падат до 500, стоят така малко сякаш се замисля и после сами се качват на нормалните за празен ход 850-900- в този момент стрелката на термостата пада рязко с 2 деления надолуИмам подозрения че това е някакъв температурен датчик който не работи нормално и лъже колата че е топла а тя не е - в момента в който се оправи показва реалната температура и затова стрелката пада 2 деления надолу. Въпроса е че май имало 2 датчика - един на компа и един някъде другаде не знам точно къде. Моля за идеи ако някой се е сблъсквал с подобен проблем. Като допълнение само мога да кажа че се е появявал и на бензин по подобен начин само че на по различна температура на двигателя.На диагностика не ми се ходи защото имам проблеми с инжекторите и пак ще ми вземат парите и нищо няма да ми кажат (дал съм около 100 лева за диагностика последните 2 месеца без никакъв резлултат). Диагностика ще мина чак като дам да ми оправят инжекторите, затова искам съвет предварително за да знам от какво може да е и какво евентуално да дам за смяна като ми оправят проблемите по инжекторите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне на газ и пада до 500 оборота малко след тръгване
Collapse
X
-
Това ми прилича на замръзване на изпарител. Значи когато ти загасне за първи път, преди да я форсираш слез и виж дали ти е топъл изпарителя. Ако е топъл - трябва да се търси друга причина - а ако е студен - с конденз или скреж, работата е ясна - или ти е ниско нивото на антифриза или изпарителя ти е монтиран много над казанчето (което едва ли са направили при монтажа) или не е обезвъздушена хубаво системата.
-
И при мен го има проблема с падането на оборотите.Даже сутрин при студен мотор на бензин държи 500 оборота и като поработи се оправя но не винаги а когато си поиска.Дали е датчик или компа се побърква.Не е изпарител всичко там е добре.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Определено ще проверя това с изпарителя, но от скромния ми опит знам че ако замръзне изпарителя проблеми ще има още при самото палене и докато двигателя е студен. Просто не виждам логика това да става след като колата вече е загряла на около 50-60 градуса или колкото там е третото деление, да не говорим че външната температура е около 10+ градуса. Ако е много студено е разбираемо и нямаще да питам, но това ми се вижда наистина странно - нито външната температура е била ниска като е ставало това, нито двигателя е бил напълно студен, а точно като започне вече да се приближава до нормалната работна температура.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар