карам на газ вече 4-5 месеца лампата на инжекциона си светва осхте с обръщането на газ но това не ми създава кои знае какви проблеми с класическа уредба съм обикновен изпарител Voltran и нормална плочка. Попаднаха ми оргинални схеми на Ловато за включване на уредбата към почти всички модели коли та в тия схеми освен че изключват с реле дюзите, с друго реле гасят лампата на инжекцията а с трето реле прекъсват една верига в главното реле на инжекцията / това което управлява помпата и т.н / тази верига е записана че нулира комютъра на инжекцията странно как като прекъсва верига при релето което се командва от самия компютър ако някои е наясно с тия вериги в това реле може да обмени опит. Съвсем скоро смятам да пробвам емулатора на ланда сондата които е публикуван тук ще проверя какъв ефект ще има ако някои се интересува от тия схеми не е проблем да му пратя по Е маил по натаък ще ги кача и на саит
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова Уредба на Пунто 75
Collapse
X
-
themachine@mail.bg , че в работата имам само на БРЦ каталог...Иначе помпата принципно я дават да се реже , но в Бг не е никак добре - бензините са с високо съдържание на смоли и не след дълго бензиновата помпа се скапва, затлачват се дюзи , тръбопроводи...Иначе компютъра може и да не е през реле , може и да е - има няколко варианта , ама чак пък някой да се занимава да гаси лампата със реле - боожке... толкова ли те дразни?Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
-
ngdimitrov@dir.bgМоже кабела за "Stand by" захранването на ЕКУ-то да минава през релето. Имам предвид от акумулатора да отива до клема в релето и от същата клема да заминава за компа.... незнам, ще погледна схемата.
Коментар
-
А???Кабела за паметта на компютъра се връзва по няколко начина в зависимост от модела на колата - на голфчетата само се реже и се изолира , точка.На повечето френски се прекарва през реле - на газ няма захранване към паметта , при бензин има.И третия вариант е да минава през + през контакт - връща се контакта и паметта се "чисти"...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар