Колеги, днес фиата получи голяма, космата, черна точка!Тръгвам си от работа, тръгвам да паля на газ, и...не пали.Ужасих се, защото на бензин не пали, не съм сменил още бензиновата помпа.След кратка борба установих че до ключа не идва никакво напрежение.Намерих един кабел в работта и го пуснах от запалката към мястото дето излиза кабела за клапана и...запали. От това поне съм доволен, и на -15 си пали като пич на газ от едно врътване. Въпроса ми е, от къде обикновено се взима + за да се подаде за ключа, а от там за клапаните? Видях че излиза някъде около високото напрежение, но понеже беше тъмно...не е ли по-добре да е някъде около ключа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с електрониката!
Collapse
X
-
на мене са ми взели + от SERVICE бушона, не съм 100% согурен но мисля че е така. за да може да не слагат допълнителен бушон.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
dan4o написа:99% съм сигурен че газаджийте са го хванали от + на бобината ,много го обичат това,а на кабела от+ до ключа има едно бушонче,може да е изгорялоСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Yavor написа:На типотo и на мен ми беше от SERVICE бушона.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар