Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 1.2 60 98г.на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 1.2 60 98г.на газ

    Здравейте Имам няколко проблема и се надявам да получа нужните ми отговори. 1во В момента количката харчи 20лева(около 18 литра) на 128 километра,което е някаде към 14 на 100! 2ро Стрелката на температурата не достига до средата дори и при каране около час в софийските задръствания.Седи по средата между началото и средата.Сега пак от Овча Купел до Плиска и стигна до 1/4. Колата е изминала около 1800км(и повече) от когато сложих газта,преди 1-2 седмици съм сменил гърнетата защото бяха отишли,сменил съм филтъра и бях на диагностика да я настроят след като е слегнала мембраната(или там каквото е-изобщо не ги разбирам тези неща за съжаление). Друго от което може да е проблема е ,че на чакам повече от 1-2 минути да загрее преди да тръгна като почти веднага пускам на газ.Понякога даже когато включа на газ по-бързо и спирачките са ми твърди все едно е загаснала или ще загасне всеки момент(но не гасне). Та въпроса ми е откаде може да идва този висок разход?Дали да ходя пак на диагностика?дали да сменям термостата?Изобщо какво може да е и как да го управя,че направо ме убива такава малка количка да харчи толкоз много..на бензин пък ми харчи някаде около 9-10 мисля но скоро не съм засичал..лятото харчеше(на бензин) между 7-9 градско и 6 извънградско.. Надявам се някой да може да помогне Благодаря Ви
    Punto 98 1.2/60

    #2
    Re: Проблем с Пунто 1.2 60 98г.на газ

    Sarang написа:
    (или там каквото е-изобщо не ги разбирам тези неща за съжаление).............
    освен да те пратим на майстор не виждам какво да кажа......
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      Първо си оправи колата на бензин и тогава на газ!Иначе казано започни със смяна на термостат!Това е задължително!От там ще смъкнеш поне 1-2 литра газ.После не е лошо да ти направят диагностика на бензин(натрупани грешки в ЕКУ,кабели,свещи...)Чак след това прави настройки на газта!
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Утре ще купя термостата.Свещите са сменени скоро.Но ще гледам да направя диагностика на бензина тази седмица..След това ще пиша дали има развитие..ПС ето снимка колко е загряла колата от Плиска през Младост до Овча Купел около 40 мин и повече каране..много рядко вдига малко повече..15мин след това пак трагнах и стрелката беше паднала до долу..
        Punto 98 1.2/60

        Коментар


          #5
          Не бързай с купуването на термостат.Може да се окаже датчика отчиташ температурата.Прочети в раздел консултации какво пише за термостата.Има изписано прекалено много,включително как да разбереш дали термостата ти е блокирал и т.н.Обърни и при какво показание на стрелката се включва перката на радиатора.Успех!п.с.Това,че си сложил нови свещи не значи,че са добри както и че не са добри.Ако мотора работи равномерно на бензин би трябвало да са добре.Също задължително си смени въздушен филтър!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              14/100 градско на газ не е много. Количката я теглят бая кончета все пак ... в задръстванията също се дига разхода! Не се чуди къде да си даваш парите! "Нещо, което работи не се пипа".
              Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
              MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
              Engine Stamp: 176B9.000
              Version Code: 176BV
              Version: V5 | SPORTING | 03.'98

              Коментар


                #8
                easylife написа:
                14/100 градско на газ не е много. Количката я теглят бая кончета все пак ... в задръстванията също се дига разхода! Не се чуди къде да си даваш парите! "Нещо, което работи не се пипа".
                Бая кончета все пак са 60 само ,колегите с по 100 и нагоре сигурно трябва по 20-25 на сто да им харчи ,пък и нещо което работи не се пипа ама ако работи както трябва Колега иди на газаджия и там ще разбереш за какво става въпрос,но аз залагам на изпарител,мембрани,при положение ,че ти дава добър разход на бензин,но това са само догадки
                Nissan Primera 1.6 16v P11
                ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Sarang написа:
                    Утре ще купя термостата.Свещите са сменени скоро.Но ще гледам да направя диагностика на бензина тази седмица..След това ще пиша дали има развитие..ПС ето снимка колко е загряла колата от Плиска през Младост до Овча Купел около 40 мин и повече каране..много рядко вдига малко повече..15мин след това пак трагнах и стрелката беше паднала до долу..
                    И моята седи на това положение.Всъщност и двете коли са така.Термостатите са си наред.14 на сто градско не е толкова много.Ако я караш на къси отсечки си е нормално.А и разхода не е пропорционален на конските сили.Би могъл с реглаж на газовата да свалиш още 1-2 литра и да я докараш в нормите.
                    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Напротив, не се заблуждавайте!И аз имам Пунто с перфектно работещ термостат- момента в който започва да сез атопля горната тръба към радиатора( т.е. след термостата) на таблото стрелката е точно преди дебелата двойна черта в средата!Всичко различно от това е гарантирано дефектирал термостат или температурен датчик - но имайте предвид че датчиците много рядко дефектират.Но от друга страна не очаквайте чудеса от нисък разход след като си оправите термостатите- между 0,5 и 1 на 100 надолу и то на газ.Проверката за работата на термостата е описвана многократно,но накратко:Палите колата (препоръчително след нощуване) - оставяте я са работи на място - като се отлепи стрелката на температурата - пипате горния маркуч към радиатора - ако е макар и много леко затоплен - термостата ви е отворен. Ако след още 1-2минути работа е топъл и радиатора - 100%. Моето пунто (1,2 - 60 коня) - на жената де - в студа съм го забелязал че му трябват поне 8-10 минути работа на място да достигне температура за отваряне на термостата. Основното ми впечатление е че доста бавно загрява като е студено- независимо от добрия термостат. Това сравнено с Бравата, която на място за не повече от 5 минути достига 90 градуса. Явно си зависи от мотора. Естествено ако е -10 и надолу - времената се увеличават.Отварянето на добре работещ термостат е много бързо и от ледено студен маркуча за 20сек става парещ.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар

                      Working...
                      X