Здравейте Имам няколко проблема и се надявам да получа нужните ми отговори. 1во В момента количката харчи 20лева(около 18 литра) на 128 километра,което е някаде към 14 на 100! 2ро Стрелката на температурата не достига до средата дори и при каране около час в софийските задръствания.Седи по средата между началото и средата.Сега пак от Овча Купел до Плиска и стигна до 1/4. Колата е изминала около 1800км(и повече) от когато сложих газта,преди 1-2 седмици съм сменил гърнетата защото бяха отишли,сменил съм филтъра и бях на диагностика да я настроят след като е слегнала мембраната(или там каквото е-изобщо не ги разбирам тези неща за съжаление). Друго от което може да е проблема е ,че на чакам повече от 1-2 минути да загрее преди да тръгна като почти веднага пускам на газ.Понякога даже когато включа на газ по-бързо и спирачките са ми твърди все едно е загаснала или ще загасне всеки момент(но не гасне). Та въпроса ми е откаде може да идва този висок разход?Дали да ходя пак на диагностика?дали да сменям термостата?Изобщо какво може да е и как да го управя,че направо ме убива такава малка количка да харчи толкоз много..на бензин пък ми харчи някаде около 9-10 мисля но скоро не съм засичал..лятото харчеше(на бензин) между 7-9 градско и 6 извънградско.. Надявам се някой да може да помогне Благодаря Ви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 1.2 60 98г.на газ
Collapse
X
-
Първо си оправи колата на бензин и тогава на газ!Иначе казано започни със смяна на термостат!Това е задължително!От там ще смъкнеш поне 1-2 литра газ.После не е лошо да ти направят диагностика на бензин(натрупани грешки в ЕКУ,кабели,свещи...)Чак след това прави настройки на газта!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Утре ще купя термостата.Свещите са сменени скоро.Но ще гледам да направя диагностика на бензина тази седмица..След това ще пиша дали има развитие..ПС ето снимка колко е загряла колата от Плиска през Младост до Овча Купел около 40 мин и повече каране..много рядко вдига малко повече..15мин след това пак трагнах и стрелката беше паднала до долу..Punto 98 1.2/60
Коментар
-
Не бързай с купуването на термостат.Може да се окаже датчика отчиташ температурата.Прочети в раздел консултации какво пише за термостата.Има изписано прекалено много,включително как да разбереш дали термостата ти е блокирал и т.н.Обърни и при какво показание на стрелката се включва перката на радиатора.Успех!п.с.Това,че си сложил нови свещи не значи,че са добри както и че не са добри.Ако мотора работи равномерно на бензин би трябвало да са добре.Също задължително си смени въздушен филтър!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
deadairplane
-
14/100 градско на газ не е много. Количката я теглят бая кончета все пак ... в задръстванията също се дига разхода! Не се чуди къде да си даваш парите! "Нещо, което работи не се пипа".Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
easylife написа:14/100 градско на газ не е много. Количката я теглят бая кончета все пак ... в задръстванията също се дига разхода! Не се чуди къде да си даваш парите! "Нещо, което работи не се пипа".Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
deadairplane
-
Sarang написа:Утре ще купя термостата.Свещите са сменени скоро.Но ще гледам да направя диагностика на бензина тази седмица..След това ще пиша дали има развитие..ПС ето снимка колко е загряла колата от Плиска през Младост до Овча Купел около 40 мин и повече каране..много рядко вдига малко повече..15мин след това пак трагнах и стрелката беше паднала до долу..FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Напротив, не се заблуждавайте!И аз имам Пунто с перфектно работещ термостат- момента в който започва да сез атопля горната тръба към радиатора( т.е. след термостата) на таблото стрелката е точно преди дебелата двойна черта в средата!Всичко различно от това е гарантирано дефектирал термостат или температурен датчик - но имайте предвид че датчиците много рядко дефектират.Но от друга страна не очаквайте чудеса от нисък разход след като си оправите термостатите- между 0,5 и 1 на 100 надолу и то на газ.Проверката за работата на термостата е описвана многократно,но накратко:Палите колата (препоръчително след нощуване) - оставяте я са работи на място - като се отлепи стрелката на температурата - пипате горния маркуч към радиатора - ако е макар и много леко затоплен - термостата ви е отворен. Ако след още 1-2минути работа е топъл и радиатора - 100%. Моето пунто (1,2 - 60 коня) - на жената де - в студа съм го забелязал че му трябват поне 8-10 минути работа на място да достигне температура за отваряне на термостата. Основното ми впечатление е че доста бавно загрява като е студено- независимо от добрия термостат. Това сравнено с Бравата, която на място за не повече от 5 минути достига 90 градуса. Явно си зависи от мотора. Естествено ако е -10 и надолу - времената се увеличават.Отварянето на добре работещ термостат е много бързо и от ледено студен маркуча за 20сек става парещ.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар