Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вече съм на газ :) - въпроси, съвети, препоръки...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вече съм на газ :) - въпроси, съвети, препоръки...

    Та така, вече съм с газова.Поводът да отворя нова тема е следния - доколкото забелязах, скоро още колеги ще сложат газова и ако си задам въпросите ту, вашите отговори, ще бъдат полезни и на тях. С дръги думи, може да се създаде нещо като "Пътеводител на газовия авантютист" Но както е по церемониите, започвам с благодарности към колегата Янис - много му благодаря за цялото отношение - посрещане, кафенцето, всичко и за добрата работа. Благодаря и за обясненията. Най-обичам да ми обясняват защо нещата са така - нещо трудно понасям майстори, които държат да обвият действията си в мистерия, сякаш са шамани пазещи тайните си от профанизация.Та така - газова уредба без нищо допълнително, двигател 1,4 12V, 80 к.с.. Впечатления:1 Динамиката не се промени - или поне не е много забележимо. Лек спад в мощността между 2000-2800 ( тогава при мен е пика на мощността ) оборота. Но е слабо осезаемо. Възможно ли е? Нали уж пада с 10%?2 Двигателят работи по-тихо. Но около 3500 оборота шумът май е по-силен отколкото при работа на бензин. - При вас как е?3 Пуши повече - ама това май е нормално.4 Оборотите - май не става двигателят да се използва за моторна спирачка. Пускам го, но сякаш държи обороти, а не забавя, както беше на бензин.5 Разход - за 140 км - около 11-12 литра не мога да го опоределя по-точно в момента. Това е при положение, че на магистралата все пак пробвах дали ми е паднала мощността Това е. Ще се радвам на коментари и съвети, защото и други биха имали полза от тях.Предварително благодаря.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    #2
    По точка 1-нормално е.Няма да ти падне повече мощността.По точка 2-нолмално е да е по-тих,но при по-високи обороти ще бучи повече1защото си без Тап и изгарянето е със леко закъснение. По точка 3-не е нормално да пуши повече,освен ако не ти гори масло.Но и на бензин ще е така.По точка 4-на принудителен празен ход спира притока на бензин,а на газ няма кой да го спре.Все пак изпарителя трябва да има щуцер за вакуум-връзва се към смукателния колектор.По точка 5-добър разход според мен.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      [quote="tinalex"]По точка 3-не е нормално да пуши повече,освен ако не ти гори масло.Но и на бензин ще е така.не е точно така при работа на газ се получава конденз съответно пара която излиза от аусуха.
      FIAT Marea 1.9TD/100

      Коментар


        #4
        Според мен всичко е нормално - и аз съм на газ със същия двигател.Ако не си сложил ламбдаконтрол - слагай - струва си всеки лев - компенсира вървежа, оправя разхода.ТАП-а е хубаво да се сложи но не е задължителен за газ- ако беше метан - да.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          по твоите впечатления само мога да кажа че е добре сложена и настроена газова уредбаа за пушека колегите са ти казали-вероятно водна пара-малка загуба на мощност и добърразходза тап не знам на газ как се отразява,в смисъл дали минималното предварение от 6 градуса дали няма да дойде много за пропан бутана,защото на мотор с обикновенна зап. система с делко 3-4 градуса повече от на бензин са достатъчни ама тук могат да кажат колеги които са си сложили.честито и много безаварийни километри
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              Още не Просто винаги съм мислил, че като сложа газ и "колата е стане друга".Е, не е така. За момента единствената по-значима разлика е, че по-трудно изтегля от 1000 оборота на втора - може да не е правилно да го правя, но в задръстванията тук често се налага да карам на 2ра на ниски обороти. А, има една важна разлика - портфейла отънява по-бавно
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #8
                Всичко с времето си като се разработи малко изпарителя ще се оправят нещата. А за пушека не е пушек а водна пара както каза някой от колегите по горе. Има и извесна миризма в началото но и тя ще изчезне след няколко дни. Сега даже и да ти даде голям разход не е проблем след като навъртиш 1000/1500км. ще смениш въздушния филтър и ще се реголира още веднъж и тогава ще се докопаш до нормален разход.

                Коментар


                  #9
                  По т.5 разхода за извънградско ми се струва висок при мен е около 7л.,а 11-12л горя в града.
                  BRAVA 1,4 12V
                  Nissan Navara

                  Коментар


                    #10
                    11-12 литра е общо за споменатите 140 км. Т.е. около 8 на 100.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #11
                      Направо е перфектен за филтъра който имаш и това че уредбата е на тези 140км. Вчера дойде едно момче което се оплаква че същата кола харчи 11л./100км. на дълго.

                      Коментар


                        #12
                        qnisZ написа:
                        Направо е перфектен за филтъра който имаш и това че уредбата е на тези 140км. Вчера дойде едно момче което се оплаква че същата кола харчи 11л./100км. на дълго.
                        Колега qnisZ на всички нови уредби ли трябва да се прави допълнителен реглаж след като е ново АГу-то и какво точно се прави, за да знам какво правят хайваните като им кажа да ми направят тоя реглаж.Аз съм с брц АГУ и в момента разхода градско е 18/100, Агу-то е на 500км. Казаха ми ако харчело много да съм отишъл да го пуснат на газанализатора и да го регулират - така ли се прави?
                        Bravo 1.6 16V 103

                        Коментар


                          #13

                          Коментар


                            #14
                            Да по принциш на всички трябва да се прави второ реголиране. Поради ред пречини учупване на мембраните олягане на самите гумички. Колегата ме е изпредварил но по начина който съм описам в НИСАН форума е доста точен и дава добри резолтати.

                            Коментар

                            Working...
                            X