Не всички експерти хвалят газовите уредби05 септември 2005 / Auto.Dir.BGНикога не бих сложил газова уредба на автомобила си, заяви пред Дарик радио главният редактор на Автомото свят Рай Маринков във връзка с масовото поставяне на газови уредби от шофьорите.Маринов сподели, че не би допуснал подобна грешка отново и уточни, че ако все пак се прибегне към каране с метан, то задължително трябва да се инсталира качествена уредба. Маринков предупреди, че търговците не са коректни към потребителите и определи предлагания от тях газ като
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не всички експерти хвалят газовите уредби
Collapse
X
-
Незнам ама моето лично мнение е че са повече минусите а плюса с цената нещо не не покрива недостатъците а пък и мисля че на карбуратор и моно инж.е грехота да не сложиш газ но за по новите пълни инжекций е грехота да и слагаш все пак приказката за брадата и гребена всички я знаеме.FIAT Coupe
Коментар
-
Хм... не самия метан тежи , а неговите бутилки :D - имат дебелина на стената от минимум 4 см и общо взето тегло колограм за литър , т.е. ако е 30л бутилка , то тя (празна) тежи около 30 кг, в нея може да се напълни около 5 кг метан (той се мери в килограми , не в литри като пропан-бутана , та килограма е 80-90 стотинки) , но все пак за да можете да изминете пробег от около 200-250 км с едно пълнене ви трябва общ обем на бутилките от около 80-100 л , та смятайте да си дундуркате постоянно 100-120 кг в багажника...Иначе по-скоро е грехота колата да седи пред блока и да не се кара , "шот нема кинтье за бидзин" , вместо да си сложите пропан-бутан и да си свиркате :D На газ съм от около 10-15 години и проблеми никакви, ако имах кола многоточков инжекцион пак щеше да е така.Предимства на турските уредби освен цената няма - все пак са лицензни почти всички на Ловато и с нищо не се отличават от тях(та все пак Ловато вече се произвежда в Сърбия), та предимства няма , но и недостатъци също - просто турското производство плаши доста хора...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
The_Machine написа:Хм... не самия метан тежи , а неговите бутилки :D - имат дебелина на стената от минимум 4 см и общо взето тегло колограм за литър , т.е. ако е 30л бутилка , то тя (празна) тежи около 30 кг, в нея може да се напълни около 5 кг метан (той се мери в килограми , не в литри като пропан-бутана , та килограма е 80-90 стотинки) , но все пак за да можете да изминете пробег от около 200-250 км с едно пълнене ви трябва общ обем на бутилките от около 80-100 л , та смятайте да си дундуркате постоянно 100-120 кг в багажника...Иначе по-скоро е грехота колата да седи пред блока и да не се кара , "шот нема кинтье за бидзин" , вместо да си сложите пропан-бутан и да си свиркате :D На газ съм от около 10-15 години и проблеми никакви, ако имах кола многоточков инжекцион пак щеше да е така.Предимства на турските уредби освен цената няма - все пак са лицензни почти всички на Ловато и с нищо не се отличават от тях(та все пак Ловато вече се произвежда в Сърбия), та предимства няма , но и недостатъци също - просто турското производство плаши доста хора...Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Няма съмнение, че всичко си има предимства и недостатъци. Важно е да има точна информация и за двете, за да може всеки да си направи сметката и да вземе вярното решение. Естествено финансовата страна на въпроса винаги натежава в полза на по-ефтиното гориво и всеки е склонен да затвори поне едното око Метана е добра алтернатива, но за съжаление изикванията не позволяват да си "изнасилваме красавиците" с минимум още 120 кг отгореFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Аз лично съм голям фен на газта и то не само заради по-ниската цена. Големият проблем за повечето потребители идва от лошото монтиране и некадърната настройка, а не от самите газови уредби (турски, италиански или танганайски). Аз също се изплаших когато отворих капака на Ритмото (току що си го купих) - смесителната плочка със странна конструкция, завързана със свинска опашка за карбуратора. Отстрани зеят процепи, уж за херметичност замазани със силикон. От 4-те шпилки 2 липсват, а 3-тата със скъсана резба. Изпарителя вместо надлъжно, монтиран напречно. И съвсем закономерно - на бензин се изстрелва като ракета, а на газ просто като нормална бегачка. И разхода е доста голям. А при толкова обеднена смес, нищо чудно и клапаните да пострадат... Та така че сега ме чака пълна преработка на газовата уредба...Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Според мен проблемите с газовата уредба се получават от начина на поставянето и.Нашите "майстори" за да стане по евтина (или от незнание) не слагат емулатори на дюзите и ламбда сондата и ламбда контрол и др. От това двигателя на работи нормално на газ и всеки разправя "че не било като бензина". Моята уредба я сложихме с един колега с целия набор от "джуджавки" и колата тработи перфактно.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар