Здравейте!По време на дъждовете влизах на няколко пъти в локви, но си карах на метан и нямаше проблеми.За превключване имам едно ключе бензин/метан и 4 лампички колко са пълни бутилките.Превключването става като съм на позиция за метан и мина 2000об с педала на газта.По принцип 4-те лампички колко са пълни бутилките светват след около минута след като съм превключил.Днес обаче мига само първата в червено и това е... отидох до центъра и гледам включили се лампичките.Свърших си работата, влизам пак в колата - гледам ключето за превключване свети дори без да съм пъхнал ключа, т.е. направо от акумулатора взима ток Запалих на бензин и след 2000об не ще да прехвърли на метан. Както и да е прибрах се, разкачих акумулатора за 3-4 часа и оставих колата пред гаража малко да поизсъхне уж. Закачам клемата, давам на контакт - ключето тоя път изобщо не светва, а преди светеше постоянно. Бутах кабели насам-натам - няма ефект.Прибрах колата в гаража и тъкмо да гася - гледам ключето свети нормално. Пробвам да превключа на метан - нищо не се случва.Утре сигурно ще я карам на сервиз, ама да не ми кажат изгорял ТАП или ламбда контрол... сутринта колата си работеше на метан... баси електрониката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прецака се метановата уредба от мокрото :)
Collapse
X
-
Кажете добър електричар да разбира от газови/метан уредби в Бургас?Ходих в два сервиза, в единия все техника излязъл и не го знаят кога ще се върне. Другия сервиз затворен.И какво е това actuator? Както си бачках по колата и това нещо взе да бръмчи от време на време. Нещо се е окислило или намокрило сигурно ама с един мултицет само как да го разбера...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Колега това за което питаш е стъпковото моторче на маркуча за газта но той се управялва от електронен блок *виж някъде в моторния отсек* да се не е напълнил с вода. Този блок управлява в повечето случай цялата газова и сигурно има нещо проблем с него по принцип хваща патина и окиси и се прецаква работата. След едно почестване нещата си идват на мястото в повечето случай.
Коментар
-
Мда, 2 пръста вода в кутийката с ламбда контрола (централата). След изсушаване отначало цъкаше метан/бензин постоянно клапана, не можеше да прочете оборотите. След още малко почистване на платката взе че обърна на метан. Сега съм оставил колата да почистят всичко окончателно след като се разбра, че нищо не е изгорялоFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ми ламбда контрола беше пуснат до изпарителя, т.е. с кабелите нагоре и се беше напълнила кутийката.Ламбда контрола беше зад акумулатора долу пуснат някъде си и висеше така. Сега го хванахме със свински опашки пред ТАП-а, от една страна добре но от друга трябва да карам без капак на бушоните дето се виждат. Ще му мисля някакво подходящо място, важното е че тоя Ланди е герой, толкова вода и нищо му няма.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар