Здравейте на всички,От известно време имам следниа проблем когато колата работи на ГАЗ:Пали нормално, като подам газ двигателя реагира също нормално НО..... до ниакъде 3000 об. след това започва да се дави и заглъхва. Демек на 4-та немога да вдигна повече от 80км/ч. на равен път. Искам да дам ниаколко пояснения:1. Атмосферен двигател , карбуратор, LOVATO газова уредба с вакуумен изпарител.2. На бензин двигателя работи относително нормално и се форсира до максимум.3. В момента бутилката ми за газ е пулна на 1/4 а когато ида да му досипвам на газостанцията примерно го напълня до горе. Проблема изчезва и на ГАЗ ми работи по-добре от колкото на БЕНЗИН. НО изгоря ли допълненото количество веднага се появява същия проблем . 5. Разглобих изпарителя и неоткрих нищо нередно.6. Миналата година (Зимата) по това време ми правеше същите мизерий. Но доиде пролетта и се оправи.Съмнявам се че газта която е останала в бутилката (около 1/4) просто има минимално налягане , демек колкото да стигне до изпарителя и двигателя да я засмуче. Вено че е зимата и в този преходен период по газостанцийте все оче на са сипали от "по-добрата смес пропан/бутан", ама то си е за моята глава.Стигам до извода 4е това количество което е останало в бутилката ниама горене. И така ше карам целия сезон. Ако ниакой е имал същия проблем нека да отговори. Възможно е и проблема да не е в качеството на газта както аз си мисля или в налягането, а някаква механична пречка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя няма мощност на ГАЗ
Collapse
X
-
Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Tornado написа:Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
торнадо правилно е обяснил. проблема е в сондата ти, която по някаква причина не смуче най-отдолу на газовата бутилка и като спадне нивото почваш да караш на изпарения. и понеже сега е зима газта се изпарява по-трудно на студено, а ти караш на изпарения след като падне нивото в бутилката и се получава ефекта на недостатъчно газ, поради слабото изпарение. лятото се изпарява по-интензивно и не усещаш в такава степен проблема. има опасност от замръзване на цялата бутилка ако караш така, защото при изпарението останалата газ на дъното се охлажда силно и може да ти се обледени бутилката.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
аха
Tornado написа:Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.high speed peck drill
Коментар
-
Пробвай да завъртиш бутилката - отвора на бутилката трабва да е на около 120 градуса от основата. Началотона сондата започва от отвора - посредством завъртане можеш да осигуриш по добро потапяне.Трябва по принцип бутилката да е разположена както наснимката, ако не е - това ти е основната причина за проблема.Но ако е така - както са казали по-горе колегите...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Пробвай да завъртиш бутилката - отвора на бутилката трабва да е на около 120 градуса от основата. Началотона сондата започва от отвора - посредством завъртане можеш да осигуриш по добро потапяне.Трябва по принцип бутилката да е разположена както наснимката, ако не е - това ти е основната причина за проблема.Но ако е така - както са казали по-горе колегите...high speed peck drill
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар