Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя няма мощност на ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя няма мощност на ГАЗ

    Здравейте на всички,От известно време имам следниа проблем когато колата работи на ГАЗ:Пали нормално, като подам газ двигателя реагира също нормално НО..... до ниакъде 3000 об. след това започва да се дави и заглъхва. Демек на 4-та немога да вдигна повече от 80км/ч. на равен път. Искам да дам ниаколко пояснения:1. Атмосферен двигател , карбуратор, LOVATO газова уредба с вакуумен изпарител.2. На бензин двигателя работи относително нормално и се форсира до максимум.3. В момента бутилката ми за газ е пулна на 1/4 а когато ида да му досипвам на газостанцията примерно го напълня до горе. Проблема изчезва и на ГАЗ ми работи по-добре от колкото на БЕНЗИН. НО изгоря ли допълненото количество веднага се появява същия проблем . 5. Разглобих изпарителя и неоткрих нищо нередно.6. Миналата година (Зимата) по това време ми правеше същите мизерий. Но доиде пролетта и се оправи.Съмнявам се че газта която е останала в бутилката (около 1/4) просто има минимално налягане , демек колкото да стигне до изпарителя и двигателя да я засмуче. Вено че е зимата и в този преходен период по газостанцийте все оче на са сипали от "по-добрата смес пропан/бутан", ама то си е за моята глава.Стигам до извода 4е това количество което е останало в бутилката ниама горене. И така ше карам целия сезон. Ако ниакой е имал същия проблем нека да отговори. Възможно е и проблема да не е в качеството на газта както аз си мисля или в налягането, а някаква механична пречка.
    high speed peck drill

    #2
    Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.
      пу,взе ми го от устата,изгаряш всичката газ,оправяш сондата и си пак на ’’6’’
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        торнадо правилно е обяснил. проблема е в сондата ти, която по някаква причина не смуче най-отдолу на газовата бутилка и като спадне нивото почваш да караш на изпарения. и понеже сега е зима газта се изпарява по-трудно на студено, а ти караш на изпарения след като падне нивото в бутилката и се получава ефекта на недостатъчно газ, поради слабото изпарение. лятото се изпарява по-интензивно и не усещаш в такава степен проблема. има опасност от замръзване на цялата бутилка ако караш така, защото при изпарението останалата газ на дъното се охлажда силно и може да ти се обледени бутилката.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          аха

          Tornado написа:
          Браво много добре си обяснил проблема.Има значение как ще се постави бутилката защото ако тръбичката която се намира на нивомера не стига до дъното на бутилката след като нивото на газта падне под нея се получава точно това горене на изпарен пропан бутан и липса на мощност след определени обороти..А целта е да се изпари в изпаритела.
          Значи пропуснах да кажа че бутилката е слагана преди 6 години и от тогава никой не е правил интервенций по нея. Иначе вчера итварях филтара за газта да го видя дали не се е запушил ама уви изглезда си наред пук и съм го сменил преди 1 месец. Абе ще гледам или да я изгоря тая "мръсна" ГАЗ или ще му допулвам като го усетя че не набира както трябва. Гадното е че трябва да мина поне 70км градско или 100-тина извън градско, а с максимум 60-80 км/ч направо си се влача като охлюв
          high speed peck drill

          Коментар


            #6
            Пробвай да завъртиш бутилката - отвора на бутилката трабва да е на около 120 градуса от основата. Началотона сондата започва от отвора - посредством завъртане можеш да осигуриш по добро потапяне.Трябва по принцип бутилката да е разположена както наснимката, ако не е - това ти е основната причина за проблема.Но ако е така - както са казали по-горе колегите...
            Прикачени файлове
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              Пробвай да завъртиш бутилката - отвора на бутилката трабва да е на около 120 градуса от основата. Началотона сондата започва от отвора - посредством завъртане можеш да осигуриш по добро потапяне.Трябва по принцип бутилката да е разположена както наснимката, ако не е - това ти е основната причина за проблема.Но ако е така - както са казали по-горе колегите...
              Благодаря на всички.Бутилката ми е монтирана правилно както гледам на снимката.Ще пробвам да иа отвориа ниакой ден ,когато ниама газ в нея и ще погледна сондата.А има ли вероятност сондата да се счупи на половина ако е монолитна или да е телескопична като антените, и долната част да се е откачила?
              high speed peck drill

              Коментар

              Working...
              X