здравейте, аз пак ви досаждам с моите проблеми с газовата. те почнаха от както си смених цялата генрация от меката връзка до края. преди това и на диагностика ходих и ми каза майсторът, че ламбдата ми работи. после колата почна да гасне абсолютно когато си поиска. това на газ говорим, на бензин е пушка. оказа се че една от мебраните е отишла и за това прави тази мизерия. но проблемът е друг. градско ми дава 16/100. зареждам само от едно и също място ОМВ. пробвал съм и на Шел - никаква разлика. сега ще кажете ами то е от задръстванията, да ама не. от както се помня по маршрутите по които минавам съм се придвижвал за еднакво време. а и половината ми път е към 23:00 и тогава движението е в пъти по - малко. засекох я колко харчи на извънградско. там всичко е перфектно - 8/100вупросът ми е да сложа ли ламбда емулатор или със него няма да се оправи положението. единственото обяснение да харчи двойно от извунградското са задръстванята, но съм сигурне че не е то това. помагайте МОЛЯ че луднах вече БЛАГОДАРЯ ВИ предварително !!!П.П.сменил съм мембраните да не гасе и минах вече около 700км да улегнат и реглаж и пак същото, извън градско - 8 градско - 16
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за газова, или по точно за ламбда емулатор :)
Collapse
X
-
Колега,по принцип ако наистина ти гори малко извън града (8/100),то следва че колата си е добре и това 16/100 ти идва в следствие на тежината на крака Не си мисли ,че като не седиш по задръствания нама да гори(това спри тръгни по тия светофари ,пък и ако тръгваш като Шумахер),та искам да ти кажа че извънградското каране е показател за това колко гориNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
-
да ама аз си карам спокойно и гледам да спазвам ограниченията. а и точно тва имах предвид за времето за което патувам. то вярно че има тръгни - спри по светофарите но аз гледам да избягвам задръстванията а и както казах половината ми градко е в 23:00 часа или по касно.значи ако тръгна само през дения да карам ще чукне 20/100 което не е никак добра алтернатива а като гледам колеги от софия как им дава по 10-11 градско и направо ми се плаче само за сравнение миналата година като ми слагаха газовата (вярно че нямаше толкова задраствания) ми даваче 11 градско което е супер. но не знам де за това питам. чувал съм че този емулатор оправя малко разхода.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
ами мойта е със летен термостат и зимата трудно загрява но до момента е ОК в смисъл за 5 мин е вдигнало вече 3-4 чертички (мойто е дигитално табло)говоря при такова време. иначе на топло загрява бързо и стига до 90 градуса по уред и не мърда от там. този разход който съм тал е замеен преди около месец и повече и от тогава не се е прменил. преди играеше малко в зависимост при кои маистор я карам за реглаж на газовата.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
ахам ОК си е, не се дави не гасне малко играят ниските оборотите като загрее но е в малки граници. мисля че това енормално за ГАЗ. сега като се замисля преди като бях със издухала генерация не ми играеха опборотите грам.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
филтарът е на 1700км от които 1000 до морето когато засичах извънградското и останалите 700 градско след като като смених мембраните. купувал съм го от известен софииски магазин за ФИАТ и Ланча. виж за тези съединения съм ги гледал но не много обстойно и мозе това да направя тези дни. но на мен въздучният филтър ми е от тези в голямата пласмасова кутия която е точно върху клапаните. не е изнесен отстрани и в нея директно вилиза въздухът и от там дитектно в инбжексията. но ще ги проверя и пак ще пиша, мерсиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:филтарът е на 1700км от които 1000 до морето когато засичах извънградското и останалите 700 градско след като като смених мембраните. купувал съм го от известен софииски магазин за ФИАТ и Ланча. виж за тези съединения съм ги гледал но не много обстойно и мозе това да направя тези дни. но на мен въздучният филтър ми е от тези в голямата пласмасова кутия която е точно върху клапаните. не е изнесен отстрани и в нея директно вилиза въздухът и от там дитектно в инбжексията. но ще ги проверя и пак ще пиша, мерсиAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
kantarev написа:Термостата как е дига ли си температурата нормално,аз като го смених около 2.5 /100 падна разходаФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
такаааа, малко информация да добава към моя случай, както предложи колагата kantarev смених термостат но ефектът е нулев.разходът не мръдна и грам. очаквам други прелдожения, или да ме посъветвате къде в софия да си сложа ламбда емулатор като последен вариянт.Благодара предварително !!!п.п.погледнах и вуздуховодите навсякъде и няма напукани маркучи, както и сглобките са си наред.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега малко извън темата, но за твое успокоение ще ти кажа че не си единствен с този разход. Аз като взех и газифицирах капандурата ми даваше 14/15 градско, което за 2000 кубика и 147 коня си е в реда на нещата според мен, след като тази ламя си харчи и тлкова горе долу бензин. Е това беше преди почти две години. Сега съм със всички възможни електроник, разбирай ламбда контрол, адванс процесор и т.н. и последния ми разход за миналата седмица е 20.1/100, въздушния ми филтър е риплейсмънт на ДжАр спортен, термостата ми е оригинален Бер и всичко е както трябва да бъде, но задръстването е зверско. Аз минавам 13/14 км на ден за около 2 часа и основни на 1-ва, тръгни спри.п.с. Ако е смяташ че е до реглаж, седни и натегни с по 1/4 оборот винтовете на троника да видим какво ще се получи. Завичай на 10 лв, по-бързо ще има резултат. Иначе електрониката ще ти подобри най-вече вървежа, разхода да падне с 1 литър макс.Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95
Коментар
-
Мисля че имам същия проблем в момента и то със същия двигател, почти...От време на време въртя тройника за някаква промяна, е има, но не е в рамките на очакваното...Знач че като се позамърси филтъра си трябва леко врътване и на тройника, или нов филтър.За сега смятам да си намеря свестен газаджия.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар