Имам Фиат Брава 1.4 моно -Бош. Сложих си газова уредба. Минах около 1300 км , и на връщане от морето, при превключване на бензин установих , че не работи двигателя. Веднага се насочих към помпата , но при подаване на контакт се чува как заработва. Иначе двигателя запалва и угасва, също и не може да се форсира ,само при припомпване и при отнемане на газта веднага угасва. Иначе на газ си работи нормално. Тук четох , че фиатите си губят настройките на компа, когато са на газ. Незнам, може и да е дюзата, но незнам как да я проверяно. Ако имате идея за проблема ми ще съм Ви много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ-проблем
Collapse
X
-
1 Бензин в резервоара???2 Бензинов филтър???3 Дебит в бензиновата с-ма???4 Рестарт на компа???5 Стъпков мотор???Значи измъкни обратния бензин от Бош-а и виж като запалиш връща ли бензин - ако да - изключваш 1-2-3, махни масата от акумулатора за една нощ - 4, за 5 сръчкай където каквито клеми намериш ама от моторчето просто оборотите ще са нестабилни.Това провери пък после ще мислим пак.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:махни масата от акумулатора за една нощ - 4reev написа:Значи ламбда контрол нямам, защото не знаех дали ми е необходим.reev написа:А сега отивам да проверя бензинитеreev написа:а довечера ще рестартирам систематаreev написа:утре ще ви се обадя!!!Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Бинго !!!!!!!!!!!!Само за 15 мин. махнах клемите на акомулатора /докато си пих кафето / и всичко си дойде на мястото.Но като се замисля, това май не ми е решението на проблема. Трябва да го правя на всеки 1000 км. - добре, но ако нещо друго стане на компа. Таке че, явно ще ми трябва емулатор. А лампата на инжекциона изобщо не ми е светвала.Сега проверих в моя скапан град Габрово за емулатор и ми искат 60 лв. , но не ми дават никаква гаранция. Вие какво ще ме посъветвате?Благодаря Ви .
Коментар
-
reev написа:Сега проверих в моя скапан град Габрово за емулатор и ми искат 60 лв. , но не ми дават никаква гаранция. Вие какво ще ме посъветвате?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
А защо е необходимо поставяне на емулатор на ламбда сондата при работа на газ. Това задължително ли е и при газовите уредби с ламбда контрол.Има ли съществена разлика в количеството на О2 и СО в изгорелите газове, която да обърка ECU-то.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Petko написа:А защо е необходимо поставяне на емулатор на ламбда сондата при работа на газ.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Petko написа:Мисълта ми беше, какво точно прави емулатора/симулатора на ламбда сондата. Дали лъже ECU-то, че показанията и са в нормалните граници.Ако е така няма ли да заблуждава и системата за ламбда контрола, ако има такава.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз имам газова уредба със система за ламбда контрол, което предполага, че нямам такъв симулатор. Махнах стъпковия мотор, който регулира количеството на газ и сложих обикновен тройник. Колата върви много добре и ECU то не отчита грешки. Интересно!Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Petko написа:Аз имам газова уредба със система за ламбда контрол, което предполага, че нямам такъв симулатор. Махнах стъпковия мотор, който регулира количеството на газ и сложих обикновен тройник. Колата върви много добре и ECU то не отчита грешки. Интересно!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар