Като запаля сутрин (студен двигател, студена скоростна кутия) и работи на 1200 ом/мин. Това добре. Но след като изчакам да позагрее малко и тръгна -> 1-ва, ускорявам, вкарвам 2-ра и колата забива муцуна за момент, след това дърпа, 3-та и пак ускоравям, но като отнема газ на 2-ра или 3-та след това и пак забива муцуна. Като изключа на свободна и започвам да спирам, на кръстовище например, започва да работи неравномерно, че и често гасне. При топла кола (2-ро, 3-то палене, спиране някъде на няколко минутки) пак гасне при изключване на неутрална. Това на газ. Въздушния филтър е на 3-3500 км, сменян е преди месец и половина.Вчера вечерта като паркирах пред дома и започна да работи много неравномерно, държеше около 500 об/мин. Цъкнах копчето на бензин и веднага се стабилизира работата на двигателя.Защо така се пъне АГУ-то?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Магариите на АГУ-то
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Humppa
-
Вероятно ти е прекалено богата сместта. Завиваш малко.При мен, пък и при други се получава следния номер - на кръстовището започва да забива предница и ако продължаваш да даваш газ след 2 секунди скача и набира като луда. но за 2 секунди направо спира. Правила ми го е и на баир, страшно е дразнещо, не можеш да тръгнеш. Не можах да разбера откъде е.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:Вероятно ти е прекалено богата сместта. Завиваш малко.При мен, пък и при други се получава следния номер - на кръстовището започва да забива предница и ако продължаваш да даваш газ след 2 секунди скача и набира като луда. но за 2 секунди направо спира. Правила ми го е и на баир, страшно е дразнещо, не можеш да тръгнеш. Не можах да разбера откъде е.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
qnisZ написа:Колега по добре недей да пипаш сам отиди някъде да ти я настроят, няма да излезе повече от 5лв.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
има един сервиз в Люлин 9. "АРГУС" се казва. последно там ми правиха реглажа. когато отидеш и се помъчиш малко по подробно да им обесниш какъв според теб е проблема и да ги насочиш към какво да обърнат внимане, малко се сопват и те гледат пренебрежително, но иначе добра центровка ми направиха. само че цената е 15лв. Ако искаш пиши ЛС и ще ти обеся къде е точно този сервиз.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane
-
sasco
Много немога да ти помогна,защото вече повече от год. и половина съм на газ и несъм имал проблем.Но си мисля все пак каква ти е газовата уредба и как е монтирана.Това също има значение.
Коментар
-
Humppa
Благодаря отново за всички съвети :DАз му открих цаката - паля на газ и веднага включвам климатика, това товари двигателя и той си поддържа нормлано 900 об/мин.Въпроса е, че трябва да се оправи този проблем.Мисля, че единствения свестен ’газов’ сервиз, на който мога да поверя колата е ФОБОС в Плевен.АГУ-то е Landi Renzo, колата пристигна с него от Италия. Според авто-джамбаза, който ми продаде колата, била ’фабрична’, в което се съмнявам. По-вероятно е да е монтирана в последствие в Италия, превключвателя газ-бензин се намира на конзолата под дръжката на ръчната спирачка, на самия превключвател има светодиоден нивомер на течността в бутилката. бутилката е с овална форма и се намира в нишата на резврвната гума. АГУ-то е с цифрово управление и ламбда/емулатор/контолер, или кавото там е. Не съм много наясно с подленото.
Коментар
-
Humppa
-
sstanchev написа:Humppa написа:Мисля, че единствения свестен ’газов’ сервиз, на който мога да поверя колата е ФОБОС в Плевен.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар