Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Магариите на АГУ-то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Магариите на АГУ-то

    Като запаля сутрин (студен двигател, студена скоростна кутия) и работи на 1200 ом/мин. Това добре. Но след като изчакам да позагрее малко и тръгна -> 1-ва, ускорявам, вкарвам 2-ра и колата забива муцуна за момент, след това дърпа, 3-та и пак ускоравям, но като отнема газ на 2-ра или 3-та след това и пак забива муцуна. Като изключа на свободна и започвам да спирам, на кръстовище например, започва да работи неравномерно, че и често гасне. При топла кола (2-ро, 3-то палене, спиране някъде на няколко минутки) пак гасне при изключване на неутрална. Това на газ. Въздушния филтър е на 3-3500 км, сменян е преди месец и половина.Вчера вечерта като паркирах пред дома и започна да работи много неравномерно, държеше около 500 об/мин. Цъкнах копчето на бензин и веднага се стабилизира работата на двигателя.Защо така се пъне АГУ-то?

    #2
    Не е настроено. Сместа ти е много бедна (богата) и когато е студена не стига хода на моторчето за празен ход да ти регулира оборотите. Опитай да отвиеш малко винта на изпарителя.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      Благодаря!

      Коментар


        #4
        Вероятно ти е прекалено богата сместта. Завиваш малко.При мен, пък и при други се получава следния номер - на кръстовището започва да забива предница и ако продължаваш да даваш газ след 2 секунди скача и набира като луда. но за 2 секунди направо спира. Правила ми го е и на баир, страшно е дразнещо, не можеш да тръгнеш. Не можах да разбера откъде е.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          GTipo написа:
          Вероятно ти е прекалено богата сместта. Завиваш малко.При мен, пък и при други се получава следния номер - на кръстовището започва да забива предница и ако продължаваш да даваш газ след 2 секунди скача и набира като луда. но за 2 секунди направо спира. Правила ми го е и на баир, страшно е дразнещо, не можеш да тръгнеш. Не можах да разбера откъде е.
          При мен пък отскоро същите симптоми ги проявява на бензин и то само когато е студена... На газ всичко е ОК - е за това я уважавам газта.
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #6
            Колега по добре недей да пипаш сам отиди някъде да ти я настроят, няма да излезе повече от 5лв.

            Коментар


              #7
              qnisZ написа:
              Колега по добре недей да пипаш сам отиди някъде да ти я настроят, няма да излезе повече от 5лв.
              10 лв е в София настройката. Само че на повечето места не ги е еня дали е правилна а колко ше ти вземат следващият път като отидеш.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                има един сервиз в Люлин 9. "АРГУС" се казва. последно там ми правиха реглажа. когато отидеш и се помъчиш малко по подробно да им обесниш какъв според теб е проблема и да ги насочиш към какво да обърнат внимане, малко се сопват и те гледат пренебрежително, но иначе добра центровка ми направиха. само че цената е 15лв. Ако искаш пиши ЛС и ще ти обеся къде е точно този сервиз.
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Много немога да ти помогна,защото вече повече от год. и половина съм на газ и несъм имал проблем.Но си мисля все пак каква ти е газовата уредба и как е монтирана.Това също има значение.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря отново за всички съвети :DАз му открих цаката - паля на газ и веднага включвам климатика, това товари двигателя и той си поддържа нормлано 900 об/мин.Въпроса е, че трябва да се оправи този проблем.Мисля, че единствения свестен ’газов’ сервиз, на който мога да поверя колата е ФОБОС в Плевен.АГУ-то е Landi Renzo, колата пристигна с него от Италия. Според авто-джамбаза, който ми продаде колата, била ’фабрична’, в което се съмнявам. По-вероятно е да е монтирана в последствие в Италия, превключвателя газ-бензин се намира на конзолата под дръжката на ръчната спирачка, на самия превключвател има светодиоден нивомер на течността в бутилката. бутилката е с овална форма и се намира в нишата на резврвната гума. АГУ-то е с цифрово управление и ламбда/емулатор/контолер, или кавото там е. Не съм много наясно с подленото.

                      Коментар


                        #12
                        Humppa написа:
                        Мисля, че единствения свестен ’газов’ сервиз, на който мога да поверя колата е ФОБОС в Плевен.
                        ти май се майтапиш.

                        Коментар


                          #13
                          То тоя фобус не останаха никви маистори и дококото знам шефа им само кинтите са от значение.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #14
                            Алтернативи?Към кой сервиз в региона да се обърна за помощ?

                            Коментар


                              #15
                              sstanchev написа:
                              Humppa написа:
                              Мисля, че единствения свестен ’газов’ сервиз, на който мога да поверя колата е ФОБОС в Плевен.
                              ти май се майтапиш.
                              Да кажа-закарах КАПАТА там да и сложат газова.Питах дали са слагали на КАПА и ми казаха ДА.После почнахме да пишем документите и майсторчето ми вика-Ми тя е с 4 цилиндъра,значи цената е ......И аз си тръгнах.
                              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X