Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аванс процесор - що е то, и с какво се то яде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аванс процесор - що е то, и с какво се то яде?

    Здравейте,като си сменях изпарителя (старият съвсем беше сдал багажа), и после при ремонт на карбуратора, разбрах че газта се палела по-бавно от бензина, съответно точката на запалване трябвало да се измести с 4-5 градуса преди ГМТ, за да има колата същата динамика като на бензин. За целта служел този аванс процесор. Колата ми е фиат темпра, със запалване Марели. Оказа се, че понеже е от комп. блок, неможе да се правят разни магарии, за да не се слага процесор (фиксирана ми е на 10 градуса). Въпросът: има ли смисъл да дам 160лв. за аванс процесор (нов + монтаж), ще се подобри ли нещо с динамиката, и най-вече оправдан ли е този разход (има ли верятност да ми падне разхода на пропан-бутан)? Да платя ли за тая екстричка, или това са гешни пари хвърлени на вятъра?П.С.карам сравнително много - 80км. на ден по околовръстното (ако това има значение).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Струва си. Определено. Друг е въпросът, че 160лв ми се струва малко скъпо за аванс процесор.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      колата става по-мощна в ниски обороти,от гледна точка на вървене е добре,за икономия има около 5-10%друх плюс е че с по- голям аванс се намалява риска да ти прегорят изпускателните клапани.има хора ,които карат с такова чудо и са доволни.питай колегата qniz ,може да му се намира втора ръкапо ефтино.а и още нещо ,чувал съм че на колите на които уредбите са монтирани в чужбина им е сложен(едва лие излишен)дано съм помогнал
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        Прав си и цената е доста на долу 65лв.*вчера доставчика се е пребрал от Италия но не знам какво е докарал но имам от този вид*. До колкото разбрах колегата е една бобина и не е никакъв проблем да сложи ТАП *с вграден комутатор*.

        Коментар


          #5
          само да кажа, че аванса ти в момента не е 10 а иначе противно на всички мнения мисля, че няма да усетиш разлика. че има- има, но тя ще е толкова незначителна, че ако те излъжа "монтирах ти аванс процесор" и ти се качиш и караш и като слезеш ще кажеш "е това е друго нещо" дано си ми разбрал мисълта опита ми се основава на ладата от едно време, която беше с делко. може да греша, но това ми е мнението!
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Благодаря на всички още умувам да дам ли пари за тая играчка или не (засега май клоня към да, ама 160лв. са ми малко множко за да пробвам, искам да съм 100% сигурен). а пакумба, що да не е 10 бе, мериха го, твърдо 10 градуса, без отклонение. незнам колко трябва да бъде (някъде към 11 май пишеше в книжката), ама толкова показа машинарийката на момчето, което ми прави трошляка, а той определено си разбира от работата.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Да се изкажа и аз . Щях да пиша в темата дето я започнах и аз за аванс процесора но тази е по нова. Вчера сложих такова нещо, само че българско - 35 лв, вързва се м/у еку-то и комутатора. Купих го с доставка от Rumen от форима за рено. Оказа се че за фиат с магнети марели, каквато е моята (2.0 IE) монтажа е по сложен, поради факта че фазите на искрата се променя при преход от празен ход към натоварване, което шашкаше процесора, за това се прави така че той да не работи при празен ход (взима се сигнал от TPS-а). Човека беше доста любезен по телефона за да решим проблема, за което му благодаря. За сега мога да кажа че като динамика се държи добре (карам на максимално предварение на процесора, което е около 8-10 градуса, гледано със стробоскоп по шайбата на коляновия вал) за разхода ще пиша по късно.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Аз обаче не съм с инжекцион, това има ли някакво значение? Или като се обадя на този Румен той ще ми обясни как да се свърже, мм?
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Joro написа:
                  Да се изкажа и аз . Щях да пиша в темата дето я започнах и аз за аванс процесора но тази е по нова. Вчера сложих такова нещо, само че българско - 35 лв, вързва се м/у еку-то и комутатора. Купих го с доставка от Rumen от форима за рено. Оказа се че за фиат с магнети марели, каквато е моята (2.0 IE) монтажа е по сложен, поради факта че фазите на искрата се променя при преход от празен ход към натоварване, което шашкаше процесора, за това се прави така че той да не работи при празен ход (взима се сигнал от TPS-а). Човека беше доста любезен по телефона за да решим проблема, за което му благодаря. За сега мога да кажа че като динамика се държи добре (карам на максимално предварение на процесора, което е около 8-10 градуса, гледано със стробоскоп по шайбата на коляновия вал) за разхода ще пиша по късно.
                  И мен ме заинтересова. За 35лв ако работи..и е добре изработен - що не...Сложи едни контакти на човека, може да се окажат полезни.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    порърси го в форума на рено
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар


                      #11
                      GTipo написа:
                      И мен ме заинтересова. За 35лв ако работи..и е добре изработен - що не...Сложи едни контакти на човека, може да се окажат полезни.
                      Да, потърси го във форума на рено на лични. За сега процесора се представя добре. Мисля че разхода падна, но не съм я карал достатъчно за да дам точно колко. Само че за твоята трябва да се уточни начина на свързване
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        GTipo написа:
                        Сложи едни контакти на човека, може да се окажат полезни.
                        Имаш ли развитие по въпроса? Или се отказа да питаш и да слагаш?
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          Joro написа:
                          Да, потърси го във форума на рено на лични. За сега процесора се представя добре. Мисля че разхода падна, но не съм я карал достатъчно за да дам точно колко. Само че за твоята трябва да се уточни начина на свързване
                          Как върви колата? Продължаваш ли да си доволен?
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            Върви добре. Е. не като на бензин де, защото миналата седмица си изчистих дюзите и видях какво значи да върви колата на бензин. Не бях я карал 4 години на бензин защото бяха запушени. Но определено ми падна разхода на газ. А че върви по добре на газ от преди монтажа на аванс процесора - това е сигурно. Мисля че не сбърках като го сложих.Офф: Понеже както писах по горе ми бяха запушени дюзите, една година и нещо я карах с механично чукче (делко от ланчия делта 86 година) за да си ръчкам предварението както си искам, нямах никакво гърмене в смукателния колектор. Дори и едно единственно..... А като си възтанових нормалното запалване започна от време на време да гърми като натисна рязко газта. Така беше и преди да сложа механичното делко. Интересно ми беше защо не гърми като е с чукче??????
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              да се опитам да позная - оригиналнното запалване с две бобини ли е?ако е с една и делко може да не е настроено положението на капачка спрямо палеца когато хвърля искратаама така малко се гадае
                              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                              хюндай акцент 1.5 CNG
                              киа каренс +метан

                              Коментар

                              Working...
                              X