Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blue Force Gas на Петрол

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Re: Blue Force Gas на Петрол

    Richard Burns написа:
    http://www.standartnews.com/bg/article.php?d=2007-09-19&article=204140Ще ми бъде интересно да го тествам да видим дали наистина ще има разлика с досегашния пропан-бутан.
    Пълен боклук е тази Blue Forse газ..Преди седмица заредих за първи път от тази газ на бензиностанцията под моста Чавдар..Абе..Колата умря..натискаш не върви..Нито пък разхода ми падна..Пълно менте..Само взимат парите на хорицата..Никога повече .КрасиFIAt PUNTO 1,2/75

    Коментар


      Хехе готина тема.... . Били първите който слагали добавки в LPG-то блаблабла....Всеки който е карал с Омв-ската газ вижда разликата в сравнение с другите. Е точно тя през по-голямата част от годината е с добавка, и хоп изненада пак същата добавка Хелиос ... шо така незнам. Глупави пропаганди ...

      Коментар


        миналата седмица заредих за първи пътслучайно, просто на път ми беше обект на Петролопределeно мотора е по-отзивчив при подаването на газ в ниските оборотикакто и при подаване на газ при ниска скорост на висока предавкаразхода също беше по-добър, 10-15%като допълнение - уредбата ми има ламбда контрол
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          Аз пък не намирам разлика
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            От два месеца карам с Блу форс и определено съм доволен. Мисля, че няма нищо общо с това, което беше миналата година.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              brat_John написа:
              От два месеца карам с Блу форс и определено съм доволен. Мисля, че няма нищо общо с това, което беше миналата година.
              В цялата тая работа има един фактор който може да се променя в двете посоки-към положителна и към отрицателна.Та този фактор е че всяка бензиностанция сама си слага добавката при зареждане на цистерната и оттука въпроса - аджеба дали са сложили или са го спестили
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                Блу форс

                Точно така! Как клиента ще е сигурен че не зарежда обикновенна газ..?Впрочем,как се вкарва тази добавка в цистерна под налягане?

                Коментар


                  ivanko_rs написа:
                  В цялата тая работа има един фактор който може да се променя в двете посоки-към положителна и към отрицателна.Та този фактор е че всяка бензиностанция сама си слага добавката при зареждане на цистерната и оттука въпроса - аджеба дали са сложили или са го спестили
                  Питал съм на различни бензиностанции на Петрол и в Русе и в страната и казват, че преди сами са слагали "синьото", а сега почти винаги идва с газта. Рядко се случвало да се налага да го слагат на място.
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    Re: Блу форс

                    Krasimir Kostov написа:
                    Точно така! Как клиента ще е сигурен че не зарежда обикновенна газ..?Впрочем,как се вкарва тази добавка в цистерна под налягане?
                    Ако погледнеш газовата цистерна на бензиностанция на Петрол, ще видиш, че там където се включва маркуча от газовоза има една допълнителна "джудавка" в която все едно можеш да сложиш едно "шише" и когато газта тръгне към цистерната увлича и добавката.Колкото до сигурността там гаранция във Франция. Всеки път на въпроса слагате ли от "синьото" отговарят - оооо даааа или газта идва с него.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      Принципно разлика в обикновенната газ и блъ форс има.Усетил съм че при стара нецентрована скоро газова уредба "бъзикана" от мен и нагласена на обикновена газ , след като сложа блу форс започва да тропа (на аванс ми прилича ) , при другата кола на коята ревизийка се прави редовно проблем няма и се усеща че при 20 кинта (18,5 литра горе долу) се минават 10-15 километра повече.При личната кола разлика почти няма като през първите 15-20 километра след като съм заредил блу форс а преди това съм карал с ЕКО газ примерно , леко на под 1500 оборота придърпва и после се оправя но разхода е малко надолу но не мога да хвана с колко по малко е все пак отскоро съм газифициран.Оттук следва че има някакъв смисъл от цялата работа но до сега никога не съм търсил специално ОМВ или ШЕЛ за да заредя , зареждам където ми падне и на всеки 1000 км пресмятам кво съм дал за газ а от там идва по точното засичане.Може да опитам 1000 км с блу форс да ви кажа каква е файдата.

                      Коментар


                        синя газ

                        аз преди бях слагал първия път минах 15 км повече после нещо не можах да засеча точно слагам почти винаги на едно и също място срущу ЛЮЛИН 5 и винаги до горе
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          Значи вчера направих една годинка с газовия инжекцион и отидох в сервиза за профилактика и годишен преглед. Та споделих им, че карам с Blueforce. Значе, в тази газ добавката която се слага "повдига" всички "залежали" боклуци в системата и резултата е съсипани изпарители и т.н. Просто за коли карани по-дълго на газ да се мине на тази газ може да доведе до сериозни проблеми. Друг проблем е отлагането на някакво черно вещество в изпарителя което също след продължително каране с тази газ води до проблеми. Общо взето ми казаха да не карам с тази газ. И смятам да ги послушам защото все пак хората имат наблюдение над хиляди коли на техни клиенти. Мнението им за блуфорс е напълно негативно.
                          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                          Land Rover Discovery 2.5TD '94
                          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                          EX: Fiat Regata 1.7D '84

                          Коментар


                            Scorpion_BV написа:
                            Значи вчера направих една годинка с газовия инжекцион и отидох в сервиза за профилактика и годишен преглед. Та споделих им, че карам с Blueforce. Значе, в тази газ добавката която се слага "повдига" всички "залежали" боклуци в системата и резултата е съсипани изпарители и т.н. Просто за коли карани по-дълго на газ да се мине на тази газ може да доведе до сериозни проблеми. Друг проблем е отлагането на някакво черно вещество в изпарителя което също след продължително каране с тази газ води до проблеми. Общо взето ми казаха да не карам с тази газ. И смятам да ги послушам защото все пак хората имат наблюдение над хиляди коли на техни клиенти. Мнението им за блуфорс е напълно негативно.
                            Колега сори,но поста ти е от сорта "на мене ми казаха".Не казваш какви са твоите наблюдения ,а това какво са ти втълпили.По въпроса какво вдигало и какво черно вещество(това е от бутана ако е повече от колкото трябва) имало в изпарителя,ами има ги във всички и зависи от качеството на газта,а не че в нея има добавка.Бъди по обективен,както казах по-горе въпросът е дали слагат тази добавка което всъщност е най-важното за да бъде продукта такъв какъвто го рекламират
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              На мене ми казаха до сега е 2000 лева назад така че лафа става "пробвах" хареса ми/не ми хареса.Поради тази причина за бензина мога да кажа само ЕКО сравнението:30 лева на ЕКО са 13 литра (95 най обикновен) с които 110 км не са проблем30 лева на ЛукОйл са пак 12 литра и малко (А9 с които 100 км са митове и легенди30 лева на ШЕЛ никога!!!30 лева на ОМВ 100 км гаранция ->ЕКО винаги , ако няма ЕКО - търся ОМВ.ГАЗ най доволно разход/вървеж дава от ЕКО , най малко гори от ЛукОйл но и по малко гори , а най много върви ама лапа повече от ШЕЛ (виж 5 ред)

                              Коментар


                                npace написа:
                                На мене ми казаха до сега е 2000 лева назад така че лафа става "пробвах" хареса ми/не ми хареса.Поради тази причина за бензина мога да кажа само ЕКО сравнението:30 лева на ЕКО са 13 литра (95 най обикновен) с които 110 км не са проблем30 лева на ЛукОйл са пак 12 литра и малко (А9 с които 100 км са митове и легенди30 лева на ШЕЛ никога!!!30 лева на ОМВ 100 км гаранция ->ЕКО винаги , ако няма ЕКО - търся ОМВ.ГАЗ най доволно разход/вървеж дава от ЕКО , най малко гори от ЛукОйл но и по малко гори , а най много върви ама лапа повече от ШЕЛ (виж 5 ред)
                                На мен на Еко-то на бул. България в София един път ми сложиха в трилитрова тубичка 3.300 литра бензин, и тубичката не се напълни до горе баш. А друг път на третия литър прелива малкичко.
                                N.Y. State of Mind

                                Коментар

                                Working...
                                X