tinalex написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Blue Force Gas на Петрол
Collapse
X
-
Здравейте отново!Г-н Yavor, напълно съзнавам рисковете, пред които са поставен излизайки пред вас, но такъв риск винаги съществува при дискусии с клиенти, които изискват отговори. Не се опитвам да опростявам, а да обяснявам, съжалявам ако стила ми ви е подразнил. Тъй като преценката на качеството на продукта зависи и от използваната технология от клиента, сме създали програма, чрез която да имам пряка връзка с водещите специалисти, които поставят и сервизират АГУ, за да направим продукта максимално адаптивен към различните видове АГУ и да предложим профилактични мерки на клиентите, чрез които те да използват максималния потенциал на своите АГУ и на продукта. Така че преди да прочета вашия постинг сме преценили, че излишна елитарност не е положителна черта на продукта.
Коментар
-
yosifov написа:но такъв риск винаги съществува при дискусии с клиенти, които изискват отговори. Не се опитвам да опростявам, а да обяснявам,Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
От тези данни които сте дали Г-н Йосифов,на мене ми става ясно че опитите са направени на двигател ВАЗ.Това ми заключение е въз основа на това че познавам опитните установки в Катедрата и за да бъдат снети тези характеристики е използвана моторна спирачка.При използването на тази моторна спирачка обаче,двигателя е ПОСТАВЕН на стенд,т.е. не си е на мястото в коша на автомобила.От тук следващия извод-двигателите в Катедрата които са поставени на стенд и които могат да бъдат изпозвани за такива опити са както казах на ВАЗ.Друго доказателство за това е споменатия термин "директна предавка",което съществува основно при руските модификации 4-ри степенни скоростно кутии,за колегите които не знаят ,това значи че предавателното число на 4-та предавка е равно на 1.00.Отново повтаряйки мнението си за финансовата и материялна осигуреност на Катедрата ,смея да твърдя че всички двигатели с вътрешно горене поставени на стендове не са дори на задоволително ниво в техническо отношение.Накрая въз основа на всички тези размишления ми идва да задам въпроса,аджеба за какво сте правили опити на амортизирани и морално остарели двигатели и доколко резултатите от тези опити са актуални при съвременни автомобили с двигатели в добро до отлично състояние?Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ей,не оставяте човека да си продава газта без въпроси,ама като сте почналии аз да питам тая добавка не е ли течна ,ако сме с обикновенна уредба ,няма ли да се утаи във втората степен на изпарителя така както малслото за смазване на помпатакоето на 15-20 к трябва да се източва от винта на изпарителя.значи сипвам газ от еко ,обаче се наложи да сложа газ от омв и мога да кажа че колата върви стяхна газ по-добре .сега ще ме накарате да изчакам да свърши газта,да сложа за 10лв от петрол и да пиша какво е въздействието на моята кола.с газта на омв ми даде 11.30/100 градско пловдивско .типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Всичко е реклама колеги не се заблуждавайте.Постовете на колегата са във всички автофоруми ето някой от тях:http://www.citroen-bg.net/forum/view...осподин, Йосифов има още форуми в които може да започнете агитацията.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар