Аз пък зареждам само от Световно неизвестната фирма Газком зад Била Младост и досега не съм имал проблем с вървеж и разход на колата.
Малко . Зареждах си от въпросната фирма бутилките за газовата печка - много съм доволен от обслужването! И малко реклама: Имат чудесна автомивка!!! :D Наистина!!! :D
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
и все пак, аз живея в Люлин (най-големия квартал в София), карам с газов инжекцион, и още не мога да открия Петрол наблизо където се продава BlueForce Gaz, за да я пробвам...
Здравейте отново!Г-н Yavor, напълно съзнавам рисковете, пред които са поставен излизайки пред вас, но такъв риск винаги съществува при дискусии с клиенти, които изискват отговори. Не се опитвам да опростявам, а да обяснявам, съжалявам ако стила ми ви е подразнил. Тъй като преценката на качеството на продукта зависи и от използваната технология от клиента, сме създали програма, чрез която да имам пряка връзка с водещите специалисти, които поставят и сервизират АГУ, за да направим продукта максимално адаптивен към различните видове АГУ и да предложим профилактични мерки на клиентите, чрез които те да използват максималния потенциал на своите АГУ и на продукта. Така че преди да прочета вашия постинг сме преценили, че излишна елитарност не е положителна черта на продукта.
но такъв риск винаги съществува при дискусии с клиенти, които изискват отговори. Не се опитвам да опростявам, а да обяснявам,
yosifov, хубаво е да общувате с хората, обаче аз отговори в предишните ви постове (3) не видях. Само рекламни фрази и с нищо неподкрепени твърдения. Както вече ви обясниха, хората тук са грамотни и ще се радват да получат факти. Ето какво ще се радвам да видя аз:1. Данни за скоростта на горене на Блуфорс, сравнено с чисти газови смеси.2. Изобщо - описание на изпитанията които са правени и резултатите от тях. Повярвайте тук има хора, които ще разберат тези данни. Доста тайни ще са били тези изпитания, щом за тях не знае докторант от същата катедра.3. Какъв е всъщност газовият състав на Блуфорс - колко процента пропан и колко процента бутан? Всъщност знаете ли, че пропан-бутана бива "летен" и "зимен" и двете версии се различават значително? Ако приемем, че в момента продавате "зимен", лятото ще има ли "летен" Блуфорс?4. Още един въпрос на който не отговорихте: Блуфорс, е ли равно на пропан/бутан + Хелиос? Аз разбирам, че не сте компетентен да отговорите на нито един от тези въпроси, но ако искате да участвате в някаква дискусия, по-добре извикайте някой от инженерите ви, който е компетентен да се включи. А приказки от рода "Нашият шампуан прави косата ви до 3 пъти по-здрава." ги слушаме по 100 пъти на ден и вече са ни омръзнали.Между другото, нещо в което сте компетентен - зимният пропан/бутан по принцип е нискокалоричен и сваля допълнително мощността на двигателите и увеличава разхода. Не смятате ли, че е маркетингов провал да започвате кампания на "мощна и икономична" газ, точно през зимата?Поздрави
От тези данни които сте дали Г-н Йосифов,на мене ми става ясно че опитите са направени на двигател ВАЗ.Това ми заключение е въз основа на това че познавам опитните установки в Катедрата и за да бъдат снети тези характеристики е използвана моторна спирачка.При използването на тази моторна спирачка обаче,двигателя е ПОСТАВЕН на стенд,т.е. не си е на мястото в коша на автомобила.От тук следващия извод-двигателите в Катедрата които са поставени на стенд и които могат да бъдат изпозвани за такива опити са както казах на ВАЗ.Друго доказателство за това е споменатия термин "директна предавка",което съществува основно при руските модификации 4-ри степенни скоростно кутии,за колегите които не знаят ,това значи че предавателното число на 4-та предавка е равно на 1.00.Отново повтаряйки мнението си за финансовата и материялна осигуреност на Катедрата ,смея да твърдя че всички двигатели с вътрешно горене поставени на стендове не са дори на задоволително ниво в техническо отношение.Накрая въз основа на всички тези размишления ми идва да задам въпроса,аджеба за какво сте правили опити на амортизирани и морално остарели двигатели и доколко резултатите от тези опити са актуални при съвременни автомобили с двигатели в добро до отлично състояние?
ей,не оставяте човека да си продава газта без въпроси,ама като сте почналии аз да питам тая добавка не е ли течна ,ако сме с обикновенна уредба ,няма ли да се утаи във втората степен на изпарителя така както малслото за смазване на помпатакоето на 15-20 к трябва да се източва от винта на изпарителя.значи сипвам газ от еко ,обаче се наложи да сложа газ от омв и мога да кажа че колата върви стяхна газ по-добре .сега ще ме накарате да изчакам да свърши газта,да сложа за 10лв от петрол и да пиша какво е въздействието на моята кола.с газта на омв ми даде 11.30/100 градско пловдивско .
[quote:5cab823ea2="yosifov"] Ако двигателят е с управление на ъгъла на изпреварване на запалването би следвало да се очаква по-голям ефект поради по-високото октаново число на газа от това на бензина
Всичко е реклама колеги не се заблуждавайте.Постовете на колегата са във всички автофоруми ето някой от тях:http://www.citroen-bg.net/forum/view...осподин, Йосифов има още форуми в които може да започнете агитацията.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Ами аз лично предлагам, да изчакаме човека да постне следващият си пост и ако продължи в същият дух - само общи лафчета, постовете му да бъдат преместени в "Бизнес клуб ФИАТ" или където там се слагат рекламните съобщения.
Коментар