Поразпитайте насам натам Във Враца газаджията, който сложи моята уредба, почна да слага и газови инжекциони и каза, че цената ще е 1200лв, но чух че май взимал 1300лв (може да се е размислил), но според мен 1200-1300лв е нормална цена за газов инжекцион
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба на HGT 2.0 20v ???
Collapse
X
-
blader написа:Поразпитайте насам натам Във Враца газаджията, който сложи моята уредба, почна да слага и газови инжекциони и каза, че цената ще е 1200лв, но чух че май взимал 1300лв (може да се е размислил), но според мен 1200-1300лв е нормална цена за газов инжекцион"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
angelmilev написа:Бях написал един хубав - пространствен отговор, ама на, заби нещо сървъра (Митко!!!???) и всичко се погуби .Та сега наново и накратко: Да се изясним не съм от противниците на газта, а просто предупреждавам хората, че големи бели стават като не е правилна удедбата. Иначе сметката е проста и на всеки му е ясно, че с газ е много по-евтино и изгодно, стига да се запази тенденцията за цените.Първо: Може ли да се погледне тази двойка с обикновената газова? Интересува ме монтажа и марката най-вече. Много ще съм благодарен ако има някакво решение, което гарантира безопасност на двигателя.Второ: По въпоса за "за" и "против" газта. както казах не съм против, но съм патил: Има Мондео (италианка) и то дойде като твойта красавица с обикновена газова, което не се препоръчва за модела. Та карам си го още де, но миналата година му събирах колекторите по земята от детонация - добре, че са пластмасови и избиха към уширителя, иначе щеше да има голямо шоу, та успях да гивъзстановя с подходящо лепило и скоч - сега вече е с предпазна клапа и мембрана допълнителни и от време на време пак ми бумка, но не му обръщам внимание. Аз обаче съм късметлия - един приятел има много приятен отпечатък на предния капак от главата на двигателя (на същия модел Мондео). Та как да си сложа ей така обикновена газова на Бравото - това беше цялата мисъл, ане че някой е против И пак - ако може да погледна монтажа на двойката ше съм благодарен? Относно мощността - същия проблем го имам на Мондеото (макар, че не разбирам какво ти е на мощността след като се движиш с 200-220 км/ч) - нормално е при неинжекцион да ти се зацапват инжекторите на бензина, а на газ вероятно ти намален притока като допълнителна гаранция против детонации.. Хайде сполай ти и пали свещ, че нямаш проблеми с тази обикновенатаAlles in Ordnung
Коментар
-
Гост
ОК! Благодаря ти! Ще се обадя след отпуските, за да се уговорим как ти е удобно, за да погледна уредбата.Но все пак ако знаеш кажи кой модел е, моля те? Гледам, че имт Jnior, Just, Just Heavy, Flying Injection и Sequent - последните две са инжекциони, но в момента се предлага само последния (въпросните 1800 лв., които бяха споменавани многократно ).Това, което казваш за губенето на мощността прилича точно на давене от бедна смес? Ходил ли си на реглаж в сервиза на BRC (но ако ти преобогатят сместта ще започнеш да чуваш детонации )? Другият вариант е онзи гаден електронен варитор май беше (някъде по форума го бях чел). Един колега има Купе, но 1.8 и сменя това чудо - излезе му 150 лв. като части и 50 лв. работа, защото се разкоства цялата глава и разпределителни валове. На моя двигател това му е обикновено болката също според специалисти. Но ако действително е вариатора за оборотите трябва при ниски да имаш един шум като незагрели хидравлични клапани, но по-силен като потропване като дизел по-скоро.Иначе производителя пише, че без него колата може да бъде карана, така че както казва моя монтьор - "Усили радиото"
Коментар
-
Гост
-
Мерси за подробните обяснения и отговори за и против газовата. Сега почвам да се замислям дали не може да се сложи газов инжекцион, който при евентуална смяна на колата се сваля и се слага на новата. Ама това май може ако може да се препрограмира ЦПУ-то на газовата. А всъщност може ли да се препрограмира то за различните модели автомобили? Защото така си изплащаш газовия инжекцион и си го ползваш доста по-дълго от ползването на даден автомобил втора ръка. Какво мислите по този въпрос?Bravo HGT
Коментар
-
a написа:газов инжекцион за 1200 предлагат стар гас български са редуктор цпу и копчето италиянски били инжекторите за 5 цлиндъра е 1400"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
http://www.stargas-bg.com но в сайта не пише за този вариант трябва да им се обадиш или да отидеш на място аз лично не си сложих такава но във форема на ланча има едно момче с такава и е доволно а пък пойта още не е настроена както трябва
Коментар
-
a написа:http://www.stargas-bg.com но в сайта не пише за този вариант трябва да им се обадиш или да отидеш на място аз лично не си сложих такава но във форема на ланча има едно момче с такава и е доволно а пък пойта още не е настроена както трябва"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
нали съм написъл че в сайта го нама този вариант трябва да се обадиш или да отидеш при тях 1200 лв е бългаски вариант със италянски инжектори само като ходих да питам ми показаха една брошурка и ми казаха че били слагали приди седмица на капа като моятаhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_980_0.html
Коментар
-
Zaphod написа:Хич не е зле... Сега се замислих - дали има възможност да отида при тези момчета и да ги накарам да ми сложат газов инжекцион, като използват вече инсталираните елементи по колата - бутилка, маркучи, емулатори и т. н.? Би трябвало да излезе доста по-евтино...ex Fiat Bravo GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар