Здравейте, Малко гадно звучи HGT на газ, ама к’во да се прави при тази цена на бензина............ И на мен ми се иска да я карам ако може с VpowerRacing ама бюджета нещо почва да издъхва. Та днес ходих в един сервиз (Аргус по Сливница към Люлин), препоръча ми го приятел, и там хората казаха, че нямало проблеми щели да сложата газовата с ламбда контрол, обаче с емулатор за инжекторите(не съм сигурен дали така се казваха) от 6 цилиндров двигател, щото нямало за 5 цилиндрови, и не давали гаранция за пръстените между колекторите и главата, които са пластмасови и дебитомера срещу детонации. Иначе колекторите са си метални. Те даже хората искаха и без емулатори да я прават, ама аз нещо не съм съгласен. Та цената е около 800 лв. И много, ама много се чудя какво да правя. Та ако може дайте някакъв съветМерси!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба на HGT 2.0 20v ???
Collapse
X
-
колега, напълно те разбирам...според мен е по добре да мислиш за газов инжекцион, поне аз до тва становище стигнах, но при всички положения сметката е проста...аз минавам по около 1000км. на месец, при разход под 15/100 = 300лв., по 12 месеца = грубо 3600лв. на година, на газ предполагам ще е двойно по евтино... т.е. за година се избива един инжекцион."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
-
Здравейте!Няма да ви оптимизирам - и аз търсих за моя 1.8 газ ама нейсе... Та във всички сериозни сервизи (разбирайте препоръчани от приятели и познати на приятели) казаха: "на тези гумени пръстени (а там и дебитомери и заборници има - не мислете, че са само уплътнения!!!) нищо друго - само газов инжекцион". След още мъки статистиката показа, че май тези на БРЦ са най-добри - 1800 лв. Е, пичове - аз оставам в отбора на бензолините, ако следващия собственик иска да си слага газ
. Вярно, че за една-две години се избива, но аз поне си мисля, че който може да си купи кола след 98 едва ли ще му е пък чак толкова проблем, че дава по 120-150 лв. на месец. Със здраве и стискам палци на рискуващите - късмет!А! Щях да забравя - 800 лв за обикновена газова е пладнешки обир!!! Повече от 550 в никакъв случай не давайте - аман от обирджий - кажи им с извинение да го духат тези
. Във всеки нормален сервиз ще ти сложат с емулатори, тороидна бутилка и т.н. газ за не повече от 550 лв. (всъщност както казах по-нагоре - ще ви откажат да ви монтират нормална газова на 1.8 или 2.0 16V
). Но избора е ваш!
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
Mitko написа:За избиването "газаджиите" са прави дотам, че в момента в който газовата се избие би трябвало да продадат колата. Тук zaphod ще направи гримаса ама го питайте какво го посъветвах за проблем с газовата му уредбаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Един приятел сложи газов инджекцион на чисто нова Албеа миналата година наесен (значи 10 месеца до сега) - минал е 50 000 км = ина икономия от минимум 3000лв - а за газов инджекцион даде 1200лв.."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Еее, Яворе! Не се познаваме, но предполагам, че може на тиЕстестжено, че си прав - както и аз писах нагоре - доста време търсих решение на газ, но за фиатките след 98 и особено мотора 1.8 и 2.0 не може или поне не бива да се скача на варианта с обикновена газова уредба - по-скоро за това става въпрос. А иначе ако ме питаш за 10-12 годишен автомобил е престъпление ако не се сложи газ, но там можеш да минеш и с 400-500 лв. (ако си по-тарикат даже ще си вземеш всичко на старо, ще смениш мембраните на изпарителя и уплътненията и ще ти излезе под 250 лв.). Но 1800 е много болезнено (е ако въртиш по 5000 на месец като твоя приятел е абсолютно оправдано, но ако са 1000 ще ти трябват около 2 години и то ако се запази тази разлика в цените!!! А след две години вече ще мисля за друга кола т.е. ще направя подарък на следващия стопанин). Но кой знае - някой ден в пристъп на умопомрачение може да му хакна но горкото Браво една самоделка и да паля една свещ, а след това и гумите
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
charlie написа:Yavor написа:Един приятел сложи газов инджекцион на чисто нова Албеа миналата година наесен (значи 10 месеца до сега) - минал е 50 000 км = ина икономия от минимум 3000лв - а за газов инджекцион даде 1200лв..Яворе, ще кажеш ли нещо?
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
Я, каква хубава темичка се заформила тукВиж ти, какви мнения имал Митко...
Mitko написа:За избиването "газаджиите" са прави дотам, че в момента в който газовата се избие би трябвало да продадат колата. Тук zaphod ще направи гримаса ама го питайте какво го посъветвах за проблем с газовата му уредбаи започвам да обяснявам, без да цитирам поста на Yavor, но той си знае
Наистина, на първо място са възможностите - за това няма спор.По-нататък - моята кола си дойде с монтирана газова от Италия. Колата ми харчи 12.3/100 газ, когато не я натискам и 13-14/100 км, когато много бързам, каквато е обикновената ситуация
Говоря за градско, разбира се, наскоро се върнах от морето и засякох много пъти разход 10-10.5/100 км.Такааа, сега правим бързата калкулация: Аз живея в Обеля, а работя до завод Електроника, за хората извън София ще кажа, че са около между 17 и 20 км в зависимост от пътя, по който мина.Карам и по още доста други дестинации, съответно минавам месечно около 2200 - 2500 км.Цената на бензина тук е 2.04 лв/литър, говорим за 100 октаново гориво, друго не сипвам. При разход от 12-13/100 бензин, това прави 25 лв. за 100 км. На газ при 14/100, газта е все още 0,78 лв./литър, се получава 11 лв. за 100 км. Следователно икономията ми е 14
лева на всеки сто километра. Месечно тези пари стават 350 лв. Да сложим 50 лв. /което си е твърде много/ за уж повечето разходи по поддръжка на газова уредба - свещи, кабели, амортизация и т. н. - и какво се получава? 300 лв. чисто на месец! Ми това си е средна заплата! За година ще ви оставя сами да направите сметката, но горе-долу е колкото две Типо-та ’91 година :D. Като това е само за градското ми каране, извънградското въобще не го броя. Иначе, от края на април, когато я купих, съм минал над 9000 км. И така - за 4-5-6 месеца спокооойно изплащам газов инжекцион. За щастие, газовата си беше вече монтирана
Колкото до проблемът, който имам, той съвсем не е от газовата, има същите симптоми и на бензин....
За вървенето - София-Варна ги взех за 4 часа, като в момента на изтичането им вече бях паркирал и пиехме бира с Me_To_U. Не карах "много" бързо - нормално си беше, макар приятелката ми да има друго мнение по въпроса
. Разбира се, проблемът и тогава си го имаше - колата губи мощност...На газ спокойно поддържам 200-220 по магистралата. За града - мноооого рядко може да се яви някой, който да се опъне на дръпка, дори когато съм на газ. В такъв случай натискам ’турбо’ бутона - демек превключвам на бензин и на следващият светофар му гледам физиономията на човека -
.Забравих да кажа, че газовата е обикновена, в смисъл, че не е газов инжекцион.Я сега да ги видя противниците на газта, какво имат да кажат
Alles in Ordnung
Коментар
-
Бях написал един хубав - пространствен отговор, ама на, заби нещо сървъра (Митко!!!???) и всичко се погуби.Та сега наново и накратко:
Да се изясним не съм от противниците на газта, а просто предупреждавам хората, че големи бели стават като не е правилна удедбата. Иначе сметката е проста и на всеки му е ясно, че с газ е много по-евтино и изгодно, стига да се запази тенденцията за цените.Първо: Може ли да се погледне тази двойка с обикновената газова? Интересува ме монтажа и марката най-вече. Много ще съм благодарен ако има някакво решение, което гарантира безопасност на двигателя.Второ: По въпоса за "за" и "против" газта. както казах не съм против, но съм патил: Има Мондео (италианка) и то дойде като твойта красавица с обикновена газова, което не се препоръчва за модела. Та карам си го още де, но миналата година му събирах колекторите по земята от детонация - добре, че са пластмасови и избиха към уширителя, иначе щеше да има голямо шоу, та успях да гивъзстановя с подходящо лепило и скоч
- сега вече е с предпазна клапа и мембрана допълнителни и от време на време пак ми бумка, но не му обръщам внимание. Аз обаче съм късметлия - един приятел има много приятен отпечатък на предния капак от главата на двигателя (на същия модел Мондео). Та как да си сложа ей така обикновена газова на Бравото - това беше цялата мисъл, ане че някой е против
И пак - ако може да погледна монтажа на двойката ше съм благодарен?
Относно мощността - същия проблем го имам на Мондеото (макар, че не разбирам какво ти е на мощността след като се движиш с 200-220 км/ч) - нормално е при неинжекцион да ти се зацапват инжекторите на бензина, а на газ вероятно ти намален притока като допълнителна гаранция против детонации.. Хайде сполай ти и пали свещ, че нямаш проблеми с тази обикновената
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
charlie написа:Yavor написа:Един приятел сложи газов инджекцион на чисто нова Албеа миналата година наесен (значи 10 месеца до сега) - минал е 50 000 км = ина икономия от минимум 3000лв - а за газов инджекцион даде 1200лв..Yellow_Flash_Colorz_PDT_25
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:charlie написа:Yavor написа:Един приятел сложи газов инджекцион на чисто нова Албеа миналата година наесен (значи 10 месеца до сега) - минал е 50 000 км = ина икономия от минимум 3000лв - а за газов инджекцион даде 1200лв..Yellow_Flash_Colorz_PDT_25
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар