Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спънато Браво, на гас не вдига повече от 130 и харчи 14/100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спънато Браво, на гас не вдига повече от 130 и харчи 14/100

    Имам Браво 1.6 16В на бензин си върви супер,ама на газ не може да вдигне повече от 130 и харчи 14/100 газ. Уредбата е на BRC и почти никъде в софия не могат да и направят диагностика, според тях проблема е в изпарителя ,ама такъв ремонт не се правил тук,а трябва да се замени с нов. ДА ама с това няма да се повиши скоростта. Какво да правя ?

    #2
    аз съм със същото браво. обикновенна газова, дори и изпарителя ми е вакуумен и колата върви чудесно. сам си правих настройката на газта, харчи ми 7.5-8.5 извънградско. ако мембраните ти са стари много е възможно да имаш такъв проблем. другото е, че при мен има един малък "проблем" ако може така да се нарече- наложи ми се да затворя малко въздуха. ако не бях сложил ограничител на въздухосборника отпред и то не върви хич, харчи пак толкова, но със скорост 20 км по -ниска, никаква динамика и като види байр се дърпа. след като ограничих въздуха с малко повече от 1/3 чрез едно фолио и всичко си доиде на място върви като змей. все пак проблема ти вероятно е в мембраните или кофти настройка, ако искаш ще ти помогна или някоя вечер или събота като съм в сф.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Re: Спънато Браво, на гас не вдига повече от 130 и харчи 14/

      Адриан написа:
      Имам Браво 1.6 16В на бензин си върви супер,ама на газ не може да вдигне повече от 130 и харчи 14/100 газ. Уредбата е на BRC и почти никъде в софия не могат да и направят диагностика, според тях проблема е в изпарителя ,ама такъв ремонт не се правил тук,а трябва да се замени с нов. ДА ама с това няма да се повиши скоростта. Какво да правя ?
      По каква логика го измисли, че смяната на дефектиралия изпарител няма да промени скоростта? Ако наистина проблема е в него - слагай нов и не го мисли много-много.
      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

      Коментар


        #4
        Re: Спънато Браво, на гас не вдига повече от 130 и харчи 14/

        kkp написа:
        Адриан написа:
        Имам Браво 1.6 16В на бензин си върви супер,ама на газ не може да вдигне повече от 130 и харчи 14/100 газ. Уредбата е на BRC и почти никъде в софия не могат да и направят диагностика, според тях проблема е в изпарителя ,ама такъв ремонт не се правил тук,а трябва да се замени с нов. ДА ама с това няма да се повиши скоростта. Какво да правя ?
        По каква логика го измисли, че смяната на дефектиралия изпарител няма да промени скоростта? Ако наистина проблема е в него - слагай нов и не го мисли много-много.
        И какво точно дефектира в един изпарител, а?Както се казва в по-предния пост най-много да са заминали мембраните, които комплекта май бяха около 30лв, далеч под 130 лец колкото беше някаде цената да читав изпарител.Нещо много се дразня на решения от типа - дай да сменяме всичко пък може и да се оправи...
        Brava 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Според мен вероятността да попаднеш на ментеливи мембрани е огромна. Отделно с времето от газта навсякъде се задръства и иазпарителя вече не е това което е бил. Аз съм на мнение че един нов Волтран примерно за 60-70 лв. е много по-добре от 30 лв. за ментеливи мембрани.Въпеос на избор. Аз вече съм патил с ментеливи мембрани на Ловато - повече няма да ми се случи - гарантирам!
          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

          Коментар


            #6
            kkp написа:
            Според мен вероятността да попаднеш на ментеливи мембрани е огромна. Отделно с времето от газта навсякъде се задръства и иазпарителя вече не е това което е бил. Аз съм на мнение че един нов Волтран примерно за 60-70 лв. е много по-добре от 30 лв. за ментеливи мембрани.Въпеос на избор. Аз вече съм патил с ментеливи мембрани на Ловато - повече няма да ми се случи - гарантирам!
            колега, не си прав. аз винаги само съм си сменял мембраните, дори преди 2 седмици го направих пак. никъде не се запушва от газта, вярно, вътре е мизерия, аа какво от това, то и в двигателя ти ако ти кажа какво е в охладителната система- ако си отварял глава трябва да знаеш дори в отворите на блока какво е и се чудиш как работи това, но работи съвсем нормално. изпарителя се чисти, най-многото някя пружинка да е омекнала, а тях ги няма в коплекта. за мембраните може д аси прав, не знам, аз вземам само български на вмз сопот струват 18 лв за ловато и нямам никаква грижа. а за волтрана също си прав, че за 70 лв си е подарък, но къде са 20 къде 70
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Колега, по принцип съм съгласен с теб, но мога да ти кажа че ти си си намерил мембраните и си взимаш и то на добра цена. Аз не знаех от къде да взема и отидох в сервиз за смяната - резултата - никога повече няма да го правя. Съгласен съм че може да се намери, но като не намериш познат който да се занимава с това и не може да ти каже кои са читави и се набуташ с 30 лв ... и скъсаш много нерви - не мерси. За мен другия вариант е по-удачен. Съгласен съм, че за много хора варианта със смяната на мембраните може да е по-удачен, но за мен не е. Всеки сам си решава.
              Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

              Коментар


                #8
                Какво стана колега успяли да решиш проблема.

                Коментар


                  #9
                  много ми се иска да ми обясниш малко по-подробно как точно си ограничил въздуха с фолио или как да направя сам настройката . Иначе на БРЦ не могат да сменчт менбраните , дажат им дават максимално 6 месеца да издържат , така че май ще сменям изпарителя

                  Коментар


                    #10
                    Адриан написа:
                    много ми се иска да ми обясниш малко по-подробно как точно си ограничил въздуха с фолио или как да направя сам настройката . Иначе на БРЦ не могат да сменчт менбраните , дажат им дават максимално 6 месеца да издържат , така че май ще сменям изпарителя
                    ще ти пиша на л.с.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Адриан написа:
                      .... Иначе на БРЦ не могат да сменчт менбраните , дажат им дават максимално 6 месеца да издържат , така че май ще сменям изпарителя
                      Това пък от къде ти дойде на ума??? Ако беше така на 6 месеца да хвърляме по един изпарител .... Скоро ще почна трета година с изпарител БРЦ и досега нищо не съм пипнал по него, а при другите е така.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        Колеги едва ли е от мембраните ако е от тях ще си променя и тихите след като го изфорсира малко повече. Най вероятно има друг проблем. За мембраните по завотско предписание се сменят на 60/70 000км. но издържат доста повече. Има според мен 2възможности едната е да се е запушил филтъра на капана на газта другия е да се е напълнил изпарителя с боклуци *БРЦ има един канал който е затапен с една бронзова тапа може да е се запълнил с боклуци доста често срещано явление*.

                        Коментар

                        Working...
                        X