Някой има ли впечатления, имам чип (усеща се) и се чудя дали да не комбинирам с конус филтър, с обикновенна газова и спортен филтър съм чувал че ефекта е по-скоро отрицателен, но с газов инжекцион мисля че трябва да сработи добре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър+ газов инжекцион
Collapse
X
-
Ето тук сме дискутирали по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...highlight=Но накратко с две три думи - конус филтър само ако преправиш въздуховодите за да не смуче топъл въздух, че тогава ефекта ще е отрицателен.Другия извод до който стигнах за мен след много ровене из нета - ако филтъра е менте освен много въздух влизат и много боклуци с въздуха което предполагам се досещаш - не е желателно. Марковия филтър за моята брава е 133 лв. Още се колебая дали има смисъл.Ето въпроса ми и отговора на Фобос по темата:Имам фобос на Фиат Брава 1,6 16в, която карам 90% градско в София. 5000 след смяна на въздушен филтър реших да го сменя пак. Беше ужасно мръсен и след смяната колата доста си промени поведението. Пред мен сега стои дилемата дали да започна да сменям филтъра на 3000 или да инвестирам в спортен филтър, за който се препоръчва почистване на 60 000 км (K&N). Та въпроса ми е Вие какво бихте ме посъветвали и как влияе спортния филтър на работата на ГИ Фобос. Благодаря.Име: fobos Дата: August 27 2007 21:50 Мнение: правилният въпрос е как влияе спортния филтър на бензиновия инжекцион защото газовия му копира работата и да си зададете въпроса къде ще отива мръсотията която спира нормалния филтър. Тук също се подхваща темата за мръсотията - мисля че проблема при марковите филтри е решен, но на висока цена.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
-
Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
kkp написа:Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...
Коментар
-
Колега, ако прочетеш линка който съм дал към друга тема ще видиш, че пиша че започвам смяна не на 5000 а на 3000. Това обаче с 60 000 е по препоръка на вносителя на КиН, иначе по принцип им дават почистване на 100 000. С времето се било доказало, че за БГ - 60 000. А относно прането - ако това е само нарицателно - може, но не мисля че е коректно да се използуват такива подвеждащи нарицателни. Утре някой ще иде и наистина ще си изпере филтъра.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
kkp написа:Колега, ако прочетеш линка който съм дал към друга тема ще видиш, че пиша че започвам смяна не на 5000 а на 3000. Това обаче с 60 000 е по препоръка на вносителя на КиН, иначе по принцип им дават почистване на 100 000. С времето се било доказало, че за БГ - 60 000. А относно прането - ако това е само нарицателно - може, но не мисля че е коректно да се използуват такива подвеждащи нарицателни. Утре някой ще иде и наистина ще си изпере филтъра.
Коментар
-
kkp написа:Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар