Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър+ газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортен филтър+ газов инжекцион

    Някой има ли впечатления, имам чип (усеща се) и се чудя дали да не комбинирам с конус филтър, с обикновенна газова и спортен филтър съм чувал че ефекта е по-скоро отрицателен, но с газов инжекцион мисля че трябва да сработи добре
    ex Fiat Bravo GT

    #2
    Ето тук сме дискутирали по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...highlight=Но накратко с две три думи - конус филтър само ако преправиш въздуховодите за да не смуче топъл въздух, че тогава ефекта ще е отрицателен.Другия извод до който стигнах за мен след много ровене из нета - ако филтъра е менте освен много въздух влизат и много боклуци с въздуха което предполагам се досещаш - не е желателно. Марковия филтър за моята брава е 133 лв. Още се колебая дали има смисъл.Ето въпроса ми и отговора на Фобос по темата:Имам фобос на Фиат Брава 1,6 16в, която карам 90% градско в София. 5000 след смяна на въздушен филтър реших да го сменя пак. Беше ужасно мръсен и след смяната колата доста си промени поведението. Пред мен сега стои дилемата дали да започна да сменям филтъра на 3000 или да инвестирам в спортен филтър, за който се препоръчва почистване на 60 000 км (K&N). Та въпроса ми е Вие какво бихте ме посъветвали и как влияе спортния филтър на работата на ГИ Фобос. Благодаря.Име: fobos Дата: August 27 2007 21:50 Мнение: правилният въпрос е как влияе спортния филтър на бензиновия инжекцион защото газовия му копира работата и да си зададете въпроса къде ще отива мръсотията която спира нормалния филтър. Тук също се подхваща темата за мръсотията - мисля че проблема при марковите филтри е решен, но на висока цена.
    Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

    Коментар


      #3
      Ами аз съм с конусен и то голям.Ама все пак имам вентилатор.Колегата който е писал за почистване на 60000км,ами това е просто абсурдно.В нашите условия на 10000км максимум и пране.
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #4
        Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...
        Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

        Коментар


          #5
          kkp написа:
          Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...
          Без да обиждам никои!Повярвай ми Иванко_РС знае за какво става на въпрос !!! Туи животно дет го кара сега не му е първата бегачка( не познавам друг които е имал 2 Седичита )!!!Просто самата думичка пране е станала нарицателна и съм забелязал че не само тои я използва! А относно експлоатацията на филтъра от части съм съгласен с теб колега но с оглед на състоянието на наще пътища си мисля че доста преди 60000км ще се задъни тоя филтър!! аз моя ( обикновен филтър )го сменям вече на 6000...7000км пък се чудя зимата дали да не го сменям даже и на 5000км с тея пясъци по пътищата. Не че имам бол пари ма кат отворя и кат видя кво е вътре в кутията чак се плаша понякога.

          Коментар


            #6
            Колега, ако прочетеш линка който съм дал към друга тема ще видиш, че пиша че започвам смяна не на 5000 а на 3000. Това обаче с 60 000 е по препоръка на вносителя на КиН, иначе по принцип им дават почистване на 100 000. С времето се било доказало, че за БГ - 60 000. А относно прането - ако това е само нарицателно - може, но не мисля че е коректно да се използуват такива подвеждащи нарицателни. Утре някой ще иде и наистина ще си изпере филтъра.
            Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

            Коментар


              #7
              kkp написа:
              Колега, ако прочетеш линка който съм дал към друга тема ще видиш, че пиша че започвам смяна не на 5000 а на 3000. Това обаче с 60 000 е по препоръка на вносителя на КиН, иначе по принцип им дават почистване на 100 000. С времето се било доказало, че за БГ - 60 000. А относно прането - ако това е само нарицателно - може, но не мисля че е коректно да се използуват такива подвеждащи нарицателни. Утре някой ще иде и наистина ще си изпере филтъра.
              eeeeeeeee чак пък на 3000км???????? е туи вече не мога да си го представя с оглед на това че си от София както гледам ние тука кво да ги сменяме на 1000км ли? тука започва един дълъг спор заради които ми се струва че ще останат много замислени хора!!!!!! Аз предлагам да спрем до тукккккк!!!! Мен не ме бърка просто има хора които не разбират кои зане колко и почват от такива теми да се притесняват за някои неща!!! Същата работа като темата за разхода! Някои колеги( няма да назовавам ИМЕНА почти създадоха ПЕРПЕТУМ МОБИЛЕ )!!! Ади Ади знаим са дет са вика!!

              Коментар


                #8
                kkp написа:
                Пране? Ако говориш за ментак - може, но ако говориш за марков филтър - не.Четох за начина на експлатация на K&N - според производителя по-често почистване на филтъра от предписаното не е препоръчително. Отделно няма пране а почистване със специални спреичета и след това омасляване със специални масла ...
                Колега, idm ти е отговорил много точно.Ако си мислиш че като го напръскаш филтъра със спрея за почистване и ще се изчисти ей така много се лъжеш.Колегата Ици(виж му темата в Тунинг за Типо-то) има K&N Recharger (мисля че беше модификацията) и този филтър е един от най-големите конусни филтри на компанията K&N.Той го "опра" на 7000км и няма да ти казвам как си беше сменил цвета към черен.Така че недей споменава цифрата 60000км, понеже изглежда супер невероятна.По този начин наистина могат да се подведат много хора във форума,понеже повечето най-вероятно са некомпетентни П.П.Какво ще рече менте?Откъде знаеш какво ти продават в БГ?Гореспоменатия филтър K&N е купуван лично от Ици от Холандия за 75 евро,така че направи си сметка какво продават тука.П.П.1.Защо да не карам с филтър YED примерно?Да го сменям на 10000км ми излиза все едно като оригиналния.Освен това хора ,примерно нашия Мартин с червения Ескорт Косуърт също кара с YED и какво от това Косито си фърка с 600-те си коня и няма проблеми.Така че по-въпроса с ментетата също е много раздъвкана тема и с несвършаем край.Така всеки да си купува каквото му хареса и да си кара с него.Ако почнем да се слушаме за всичко все ще има много недоволни.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  Искаш да кажеш, че в Русе е по-мръсно от София? Не ми се вярва. А дали ми вярваш, че филтъра за 5000 се беше "препълниш" - твоя си работа.
                  Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                  Коментар

                  Working...
                  X