Каква газова да си сложа на фиат брава 1.4 12v,става ли газов инжекцион на моноинжекция и заслужава ли си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква газова да си сложа на фиат брава 1.4 12v
Collapse
X
-
sev написа:защо ще са излишни?
Коментар
-
Sko написа:Не мисля че си прав, колега Iov, защото при настоящата разлика от около лев на литър гориво, тези 1000 лв се избиват горе-долу за 10 000 км. Т.е. за максимум 1 година ако човек си позлва автомобила ежедневно.
Коментар
-
Колега lov, а къде слагаш нервите? Има хора на които нервите не им струват нищо, но има и такива на които са им скъпи. Аз съм от вторите. И като видях, че за моя двигател процента на успешно поставилите обикновенна газова клони към 50 реших, че разликата от 500 лв мен ме устройва, с идеята че няма да се ядосвам и да обикалям сервизи за центровка и отстраняване на проблеми. Не мисля, че някой слага газов инжекцион за да спести още един литър на 100 км, а за да спести нерви и да се наслаждава на шпфирането. Вярно е това, че парите не стигат, ама не можеш да ме убедиш че си дал 4 000-5 000 лв за кола и няма какво да ядеш. А относно газифицирането - някой хора го правят заради цената, други заради по-малкото замърсяване, а трети заради двете заедно.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Аз лично не съм слагал газова защото минавам много километри. Сложих я защото се вбесих от 2лв/литър. Сега колата харчи по-малко пари на пътуване, а за моята колица за газова стигнаха 350лв. При двойната цена на бензина..Вие си го сметнете.А към колегата: На моноинжекция се слага или обикновена газова, която ще превърне твоята любима в карбуратор, или ламбда контрол, който я превръща отново в моно. Ето малко теми от търсачката за ламбда контрола:http://forum.fiat-bg.org/search.php?mode=resultsГазовия инжекцион ще я направи пълна инжекция...защо?!? Голяма раллика като мощност няма да усетиш между ламбда контрола и газовия инжекцион според мен.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Добре де, аз не мога да разбера какъв е проблема човек да минава по 50/60 000км на година и да си го плаща от джоба? Примерно аз минавам там някъде 50/60 на година като си ползвам колата и за лична и за служебна поради причината че фирмата си е моя си плащам горивото от собствения си джоб. Иначе няма никакъв проблем да направи колегата колата си на газ работят добре и няма проблеми с грешките.
Коментар
-
qnisZ написа:Добре де, аз не мога да разбера какъв е проблема човек да минава по 50/60 000км на година и да си го плаща от джоба? Примерно аз минавам там някъде 50/60 на година като си ползвам колата и за лична и за служебна поради причината че фирмата си е моя си плащам горивото от собствения си джоб. Иначе няма никакъв проблем да направи колегата колата си на газ работят добре и няма проблеми с грешките.
Коментар
-
Около 20000-30000 на година са нормално изминати км за автомобил който се ползва за семеен.Всичко зависи разбира се от вашето местоживеене и месторабота.Но разни такива да минават по 4000-5000 на година това за мен не е притежание на автомобил а просто ей така да имаме автомобил който със престоя в гаража се разпада.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
за заслужаването си заслужава,вероятно ламда контол ще е добро решение да не се занимавашс настойки и ходене по майстори.цената на газта определено е добра и излиза по на сметка да се кара на газ дори и от дизел,слагай смело,аз от 11 години карам на газ и всеки път когато сменям колата първо проверявам да ли се гзифицира леснодано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар