сложих обикновенна газова на този двигател, изпарителя е вакуумен брц, не че има някакво значение. разхода ме устройва перфектно и е между 8 и 8.5 с 120-140 и клима чат пат. колата върви много добре, единствения ми проблем е този въздухосборник отпред над радиаторите. за да върви добре колата се наложи да позапуша малко въздуха, но като засиля над 80 и изключа от скорост и колата гасне. мога да реша проблема като извадя маркуча от въздухосборника и го завъртя наобратно, но хем не ми се иска, хем нанова трябва да го запушвам. как се решава при вас този проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздух за газовата на браво 1,6 16 В
Collapse
X
-
То и аз съм като него, знам ама да питам дали и другите знаят, и дали не си мисля само че знам Както каза sev или обръщаш маркуча назад или направо го махни. Не е нужно да го запушваш, след като го махнеш не би трябвало да ти гасне щото мястото от където почва да взима въздух се пада почти в ъгъла на калника зад фара, и при движения няма от къде да ти влиза насрещен въздух за да ти гасне.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
не ме разбрахте- аз съм се сетил да го махна, но като го махна и ми "пада" ограничението на въздуха-т.е. трябва пак и нанова да си играя да нацелвам колко да го запуша този въздух, а то си е игра. не знам защо при вас няма нужда от ограничаване на въдуха, но ако не намаля притока на въздух колата не върви хич добре. а плочката ми уж е за бравоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Въздуха не трябва да се запушва! Ако не може да се регулира правилно уредбата без запушване, значи плочката не е подходяща.Има и много ефикасен начин за решаване на проблема със надуването от насрещният поток - компенсация на налягането от външната страна на мембраната на втората степен на изпарителя - мисля че сме го обсъждали някъде. Пуска се маркуч от вътрешната страна на въздушния филтър, до изпарителя и се свързва със вентилационните отвори на изпарителя (ако са няколко, се използва само единият, а другите се запушват). Това е единственият правилен начин.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Въздуха не трябва да се запушва! Ако не може да се регулира правилно уредбата без запушване, значи плочката не е подходяща.Има и много ефикасен начин за решаване на проблема със надуването от насрещният поток - компенсация на налягането от външната страна на мембраната на втората степен на изпарителя - мисля че сме го обсъждали някъде. Пуска се маркуч от вътрешната страна на въздушния филтър, до изпарителя и се свързва със вентилационните отвори на изпарителя (ако са няколко, се използва само единият, а другите се запушват). Това е единственият правилен начин.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Пичове сама да питам някои махал ли си е маркуча които е между кутията на въздушния филтър и инжекциона??? Ам там има дифузор ве!!! Я смъкваите ся и гледаите!!! Вариянта с махането на шнорхела отпред не е добра идея според мен а по скоро е кофти настроика на газовата! И аз съм го имал тоя проблем преди ма сега всичко си е ок ако ще и със 150 да изкл от скорост няма проблем не гасне! Пък да попитам де ги тея баири по 20км че изкл от скорост?
Коментар
-
idm написа:Пичове сама да питам някои махал ли си е маркуча които е между кутията на въздушния филтър и инжекциона??? Ам там има дифузор ве!!! Я смъкваите ся и гледаите!!! Вариянта с махането на шнорхела отпред не е добра идея според мен а по скоро е кофти настроика на газовата! И аз съм го имал тоя проблем преди ма сега всичко си е ок ако ще и със 150 да изкл от скорост няма проблем не гасне! Пък да попитам де ги тея баири по 20км че изкл от скорост?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар