Както стана дума по-рано миналата седмица в търсене съм на Фиат Мултипла с фабрична метанова уредба (но вървяща и на бензин).Големия въпрос който ме гложди е какво се случва ако нещо трябва да се пипа по метановата уредба. Доколко се различава от тези които се слагат допълнително. В смисъл ще може ли редови майстор газаджия да се справи или ще трябва във фиатски сервиз, всъщност има ли кой да оправи такава уредба ако стане проблем? Или всичко е така вкопано в двигателя че става дума за сериозна интервенция. Има ли от какво да се притеснявам? Аз знам че техниката си е техника и се чупи, но нали няма да стане така отвсякъде да ми свиват рамене? Моля за вашето мнение по въпроса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фабрична метанова уредба - за/против (поддръжка)
Collapse
X
-
Имаме служебно Добло с фабрична метанова уредба(при Мултипла е почти същото), което още е в гаранция и съответно се сервизира само в Ауто Италия. Оттам казват, че по принцип фабричните уредби не се различават от обикновенитр освен по това, че са почти изцяло скрити и съответните там газопроводи и други такива(не съм много навътре) са си предвидени още когато е конструирана колата и са скрити. За профилактика и регулиране не би трябвало да има проблем всеки газаджия, но ако трябва да се сменя нещо мисля, че ще е малко затруднен.
Коментар
-
Мдам, значи нито на красна поляна искат, нито в дружба, нито в Ауто Италия, най- накрая един познат от Сандански ме светна къде да я закарам.А тук всички вдигат рамене и говорят глупости- "Може би е това, ама не то е онова" ей от тоз сорт абе въобще нямам думи...как може и Фиат и Фолксваген и Волво да продават у нас коли на метан /нови/ и да не могат да ги поддържат. Един приятел от Ауто Италия ми каза, че сега ги обучавали, но дали е така..... никой не знае
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар