Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос - Къде да прекъсна подаването на бензин на Tipo 1.4 .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос - Къде да прекъсна подаването на бензин на Tipo 1.4 .

    Къде и как да прекъсна подаването на бензин при работа на газ за Tipo 1.4 mi. Чувал съм че е от кабелите за инжекциона или помпата, но кои точно?

    #2
    щом задаваш такъв въпрос и да ти отговрим няма да се справиш. все пак ще ти кажа колкото знам- слага се ено реле, което е през ключа газ/бензин, което прекъсва помпата отпред където е релето и бушона за помпата. вече ще видиш коя жица е точно. други пък прекъсват инжектора и така помпата върти, бензина обаче циркулира през инжекциона и се връща в резервоара
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      щом задаваш такъв въпрос и да ти отговрим няма да се справиш. все пак ще ти кажа колкото знам- слага се ено реле, което е през ключа газ/бензин, което прекъсва помпата отпред където е релето и бушона за помпата. вече ще видиш коя жица е точно. други пък прекъсват инжектора и така помпата върти, бензина обаче циркулира през инжекциона и се връща в резервоара
      Дори и да се спре помпата пак се прекъсва инжектора - иначе от остатъчното налягане ще дави колата като се мине на газ.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        виж на схемата кой е кабела за дюзата и я режи направо от компа,по оферта е да си е вътре релто

        Коментар


          #5
          Поставих този въпрос защото ми беше проблем при монтажа на АГУ-то. След като прочетох мненията и отворих руските саитове мога да кажа какво направих и ако мога да бъда полезен на друг.Към инжектора отиват сноп от 4 проводника. Като отвориш куплунга двата средни проводника /зелено-бяло и зелено/ управляват инжектора а двата крайни - датчика за температурата на засмуквания въздух / 4 -2 к ом в зависимост от Т/ Пожелавам успех на всички!

          Коментар


            #6
            Това, което описваш нещо не ми се връзва с прекъсване на бензина. Аз преди 2 седмици си сложих реле и прекъснах връзката между релето на бензиновата помпа и предпазителя. Според ел. схемата след предпазителя е бензиновата помпа. Инжектора е прекъснат на газ още когато ми слагаха газовата.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #7
              brat_John написа:
              Това, което описваш нещо не ми се връзва с прекъсване на бензина. Аз преди 2 седмици си сложих реле и прекъснах връзката между релето на бензиновата помпа и предпазителя. Според ел. схемата след предпазителя е бензиновата помпа. Инжектора е прекъснат на газ още когато ми слагаха газовата.
              Ти пак си прайш твойто,ама да не сменяш пак бензинова помпа
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                ivanko_rs написа:
                Ти пак си прайш твойто, ама да не сменяш пак бензинова помпа
                Ами след като изгоря без реле, сега реших да пробвам колко време ще изкара като я изключвам
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  До като хвърлиш колата в моргата ще е като нова.

                  Коментар


                    #10
                    qnisZ написа:
                    До като хвърлиш колата в моргата ще е като нова.
                    ще искам повече пари от моргаджийте
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар

                    Working...
                    X