Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква газова да сложа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква газова да сложа

    здравейте фенове, пунтовеца ми е с метални колектори, пълен инжекцион. Каква газова да му сложа, какво е необходимо да купя.
    Punto 1.2, ELX MPI

    #2
    Здрасти фен, позяпай из този раздел - ще ти помогне да решиш.Има 2 варианта за теб - обикновена газова и газов инджекцион. Решението е твое.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Всеки си има мнение по въпроса и доста е писано, но за мен за да нямаш проблеми се ориентирай към газов инжекцион (може де се поинтересуваш и за втора употреба). Успех.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        аз пък препоръчвам обикновен, не заради началната цена, тя се преживява, но след това отново си зависим от всичките си датчици по колата, което за стара кола е не само скъпо, но и прави колата несигурна, може по всяко едно време да ти включи един имобилайзер и да останеш пътя/случвало ми се е, добре че съм с обикновенна газова/. въпреки пълната инжекция не съм имал никога проблем с газовата, по едно време гърмеше малко и смених капачката за 10 лв и всичко се оправи веднага- това за над 60 000 км и 2 години
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          и аз съм на това мнение за газта,лично според мен няма смисъл да се навибат пари в ГИ,все пак се гони икономия за газта,тези 600-700лв от горе са напълно излишниако някога си сложа газ на моя кола(което ме съмнява) ще си сложа възможно най-евтината газова

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            аз пък препоръчвам обикновен, не заради началната цена, тя се преживява, но след това отново си зависим от всичките си датчици по колата, което за стара кола е не само скъпо, но и прави колата несигурна, може по всяко едно време да ти включи един имобилайзер и да останеш пътя/случвало ми се е, добре че съм с обикновенна газова/. въпреки пълната инжекция не съм имал никога проблем с газовата, по едно време гърмеше малко и смених капачката за 10 лв и всичко се оправи веднага- това за над 60 000 км и 2 години
            Колега, съгласен съм само ако колата не се поддържа. Аз имам един датчик за смяна и при първа възможност (като време) ще го сменя. И ще го направя не защото съм с ГИ, а защото искам да мога да разчитам на колата си по всяко време. И това задължително и на газ и на бензин!Коя капачка си сменил за 10 лв и на каква кола, защото на бравата примерно няма да намериш за 10 лв нищо.А за имобилайзера - той като прекъсне тока към свещите ако щеш не газ а самолетно гориво пусни - колата ти става недвижимо имущество до отстраняване на проблема. Аз лично за браво/брава съм за ГИ. Виж за пунто ... там вече нещата стоят по друг начин. И не заради друго а защото ГИ струва колкото половината кола.Тук е момента да кажа, че моето ГИ съм го взел с идеята след време да го сложа на следващия автомобил (аз карам една кола 2 години и после сменям). Така инвестицията ми става още по-рентабилна.
            Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

            Коментар


              #7
              колата, за която говоря е крома 2000 8 в и смених дистрибуторната капачка за 10 лв. но тя не се прецака от това, че карам ан газ, а просто от времето. нямам против, всеки си решава как да си похарчи парите, ГИ е много хубаво нещо, но да имаш финансите да го потдържаш- една дюза е около 150 лв. а имобилайзерите в 90% от случайте прекъсват или дюзите или помпата/бензиновата/. аз една сутрин не успях да запаля без абсолютно никакъв сигнал преди това, имобилайзера на кромаат беше светнал и просто заминал- аларма на 1 месец струваше 120 лв/не е няква супер долнопробна/, тогава просто обърнах на газ и запалих и заминах. за това говоря. но като цяло за да избиеш една инвестия като ГИ ще мине много време, не само първоначалната цена, а последващата потдръжка е значително по-висока. и всичко това за 1 литър на 100 икономия. а това, че като ти гръмнела колата не знам си какво щяло да стане- ами първо няма да гърми, ако си правиш една смяна на 2-3 години на някои неща по тоците, второ и да гръмне какво? кромата за 3 дена докато сменя капачка гръмна 20 пъти поне- еми неприятно замирисва на газ ама тва е. като си с пласмасови колектори сложи си кихалки и готово. просто е много съмнително дали газ инжекжията е по-пестелива в дългосрочен план, а че е по-претенциозна и несигурна мисля няма 2 мнения
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Моя съвет в случая е "междинния" вариант от обикновена газова, комбинирана с ламбда - контрол.Ако всичко се направи като хората, ще имаш дълги километри без никакви проблеми.Инжекциона естествено е много по за предпочитане, но както казват и колегите - не си струва инвестицията от половината от цената на колата...Имам колега с капа, 2.0 петак с обикновена уредба и лабда контрол, всичко е 6, само има малката подробност че е слагана в Италия...
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  колата, за която говоря е крома 2000 8 в и смених дистрибуторната капачка за 10 лв. но тя не се прецака от това, че карам ан газ, а просто от времето. нямам против, всеки си решава как да си похарчи парите, ГИ е много хубаво нещо, но да имаш финансите да го потдържаш- една дюза е около 150 лв. а имобилайзерите в 90% от случайте прекъсват или дюзите или помпата/бензиновата/. аз една сутрин не успях да запаля без абсолютно никакъв сигнал преди това, имобилайзера на кромаат беше светнал и просто заминал- аларма на 1 месец струваше 120 лв/не е няква супер долнопробна/, тогава просто обърнах на газ и запалих и заминах. за това говоря. но като цяло за да избиеш една инвестия като ГИ ще мине много време, не само първоначалната цена, а последващата потдръжка е значително по-висока. и всичко това за 1 литър на 100 икономия. а това, че като ти гръмнела колата не знам си какво щяло да стане- ами първо няма да гърми, ако си правиш една смяна на 2-3 години на някои неща по тоците, второ и да гръмне какво? кромата за 3 дена докато сменя капачка гръмна 20 пъти поне- еми неприятно замирисва на газ ама тва е. като си с пласмасови колектори сложи си кихалки и готово. просто е много съмнително дали газ инжекжията е по-пестелива в дългосрочен план, а че е по-претенциозна и несигурна мисля няма 2 мнения
                  Чакай, чакай. Заблуждаваш хората. Не една а комплект дюзи е около 200 лв. А за имобилайзерите - доколкото знам прекъсват и искрата (не съм сигурен обаче). На моята газова поддръжката е смяна на един филтър на 15 000 км. Мисля, че всеки може да си го позволи А за дългото време за избиване - зависи от много неща. Сметнал съм, че при сегашните цени на горивата ГИ се избива за по-малко от 20 000 км. С моите 25к годишно - избивам я за 10 месеца. Дори за година да е мен ме устройва напълно!А като гръмне - не знам при темпрата как е, но при повечето коли има много датчици в смукателните колектори. При брава/браво/пунто също е така. Кихаката че може да спаси колекторите - съгласен съм, но какво се случва с датчиците? И колко струват? Само диагностиката след гърмеж е 20-40 лв (зависи от сервиза) - НЕ БЛАГОДАРЯ. А за по-претенциозна - мисля че обикновенната газова изисква по-честа центровка от ГИ.
                  Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                  Коментар


                    #10
                    колега, говоря за крома, двигателя е пълна инжекция, така че и там са си датчиците- нищо им няма. не съм сигурен за дюзите, каза ми приятел, който смени дюза на неговото и ми каза тази цена/браво ако има значка, ма газовото не знам какво е/. а под избиване на ГИ не говоря в сравнение с бензин, а в сравнение с ОБИКНОВЕННА газова. т.е. имаш икономия около литър/дали е и литър/ на 100 км, т.е. пестиш лев на 100 км. чисто нова е 450 лв, ГИ е 1400- т.е. ако предположим, че нямаш никаква поддръжка и при двете/което при ГИ малко ме съмнява/ то разликата от 950 лв с по 1 лв икономия на 100 сам можеш да си смтнеш з аколко време се изравняват. не споря, че нервите цена нямат, но не съм убеден, че с ГИ ще ги спестиш. за имобилайзера си прав, има и такива за искрата, но най-често се прекъсва бенз. помпа и дюзи-т.е. при ГИ също не палиш
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.
                      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                      Коментар


                        #12
                        kkp написа:
                        Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.
                        ок, мисля, че дадохме достатъчно тема за размисъл на колегата. а кромата няма дебитомер, но от много много гърмежи досега нямам никакъв дефект, а на газовата даже не съм източил смраддта след 60 000кмайде късмет
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          kkp написа:
                          Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.
                          ок, мисля, че дадохме достатъчно тема за размисъл на колегата. а кромата няма дебитомер, но от много много гърмежи досега нямам никакъв дефект, а на газовата даже не съм източил смраддта след 60 000кмайде късмет
                          Има дебитомер.Аз имах такава.След 4 години,96000км и 20 -30 гурмега дебитомера се парцедиса.Запоцна да ми прави проблеми на 3-тата година-дузи,регулатор за налиагане ма бензина,дебитомер.Но за толкова км и газова за 550лв си заслугава.Да му мисли следвастиа собственик.Правописа, колега, правописа...иа = я ако си забравил че има такава буква в нашата азбука.Yavor
                          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                          Коментар

                          Working...
                          X