здравейте фенове, пунтовеца ми е с метални колектори, пълен инжекцион. Каква газова да му сложа, какво е необходимо да купя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква газова да сложа
Collapse
X
-
аз пък препоръчвам обикновен, не заради началната цена, тя се преживява, но след това отново си зависим от всичките си датчици по колата, което за стара кола е не само скъпо, но и прави колата несигурна, може по всяко едно време да ти включи един имобилайзер и да останеш пътя/случвало ми се е, добре че съм с обикновенна газова/. въпреки пълната инжекция не съм имал никога проблем с газовата, по едно време гърмеше малко и смених капачката за 10 лв и всичко се оправи веднага- това за над 60 000 км и 2 годиниLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:аз пък препоръчвам обикновен, не заради началната цена, тя се преживява, но след това отново си зависим от всичките си датчици по колата, което за стара кола е не само скъпо, но и прави колата несигурна, може по всяко едно време да ти включи един имобилайзер и да останеш пътя/случвало ми се е, добре че съм с обикновенна газова/. въпреки пълната инжекция не съм имал никога проблем с газовата, по едно време гърмеше малко и смених капачката за 10 лв и всичко се оправи веднага- това за над 60 000 км и 2 годиниFiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
колата, за която говоря е крома 2000 8 в и смених дистрибуторната капачка за 10 лв. но тя не се прецака от това, че карам ан газ, а просто от времето. нямам против, всеки си решава как да си похарчи парите, ГИ е много хубаво нещо, но да имаш финансите да го потдържаш- една дюза е около 150 лв. а имобилайзерите в 90% от случайте прекъсват или дюзите или помпата/бензиновата/. аз една сутрин не успях да запаля без абсолютно никакъв сигнал преди това, имобилайзера на кромаат беше светнал и просто заминал- аларма на 1 месец струваше 120 лв/не е няква супер долнопробна/, тогава просто обърнах на газ и запалих и заминах. за това говоря. но като цяло за да избиеш една инвестия като ГИ ще мине много време, не само първоначалната цена, а последващата потдръжка е значително по-висока. и всичко това за 1 литър на 100 икономия. а това, че като ти гръмнела колата не знам си какво щяло да стане- ами първо няма да гърми, ако си правиш една смяна на 2-3 години на някои неща по тоците, второ и да гръмне какво? кромата за 3 дена докато сменя капачка гръмна 20 пъти поне- еми неприятно замирисва на газ ама тва е. като си с пласмасови колектори сложи си кихалки и готово. просто е много съмнително дали газ инжекжията е по-пестелива в дългосрочен план, а че е по-претенциозна и несигурна мисля няма 2 мненияLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моя съвет в случая е "междинния" вариант от обикновена газова, комбинирана с ламбда - контрол.Ако всичко се направи като хората, ще имаш дълги километри без никакви проблеми.Инжекциона естествено е много по за предпочитане, но както казват и колегите - не си струва инвестицията от половината от цената на колата...Имам колега с капа, 2.0 петак с обикновена уредба и лабда контрол, всичко е 6, само има малката подробност че е слагана в Италия...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
pakumba написа:колата, за която говоря е крома 2000 8 в и смених дистрибуторната капачка за 10 лв. но тя не се прецака от това, че карам ан газ, а просто от времето. нямам против, всеки си решава как да си похарчи парите, ГИ е много хубаво нещо, но да имаш финансите да го потдържаш- една дюза е около 150 лв. а имобилайзерите в 90% от случайте прекъсват или дюзите или помпата/бензиновата/. аз една сутрин не успях да запаля без абсолютно никакъв сигнал преди това, имобилайзера на кромаат беше светнал и просто заминал- аларма на 1 месец струваше 120 лв/не е няква супер долнопробна/, тогава просто обърнах на газ и запалих и заминах. за това говоря. но като цяло за да избиеш една инвестия като ГИ ще мине много време, не само първоначалната цена, а последващата потдръжка е значително по-висока. и всичко това за 1 литър на 100 икономия. а това, че като ти гръмнела колата не знам си какво щяло да стане- ами първо няма да гърми, ако си правиш една смяна на 2-3 години на някои неща по тоците, второ и да гръмне какво? кромата за 3 дена докато сменя капачка гръмна 20 пъти поне- еми неприятно замирисва на газ ама тва е. като си с пласмасови колектори сложи си кихалки и готово. просто е много съмнително дали газ инжекжията е по-пестелива в дългосрочен план, а че е по-претенциозна и несигурна мисля няма 2 мненияFiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
колега, говоря за крома, двигателя е пълна инжекция, така че и там са си датчиците- нищо им няма. не съм сигурен за дюзите, каза ми приятел, който смени дюза на неговото и ми каза тази цена/браво ако има значка, ма газовото не знам какво е/. а под избиване на ГИ не говоря в сравнение с бензин, а в сравнение с ОБИКНОВЕННА газова. т.е. имаш икономия около литър/дали е и литър/ на 100 км, т.е. пестиш лев на 100 км. чисто нова е 450 лв, ГИ е 1400- т.е. ако предположим, че нямаш никаква поддръжка и при двете/което при ГИ малко ме съмнява/ то разликата от 950 лв с по 1 лв икономия на 100 сам можеш да си смтнеш з аколко време се изравняват. не споря, че нервите цена нямат, но не съм убеден, че с ГИ ще ги спестиш. за имобилайзера си прав, има и такива за искрата, но най-често се прекъсва бенз. помпа и дюзи-т.е. при ГИ също не палишLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
kkp написа:Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:kkp написа:Фобос Ги е 1100 (има и други на тази цена) а за 450 трудно ще сложиш читава газова с емулатори. С две думи реалната разлика според мен е около 550 лв. А датчиците и гърмежите - нека колегите със сервизите да кажат, че са по-запознати, но моето мнение е, че си е чист късмет ако оцелеят. А ако имаш и дебитомер и гърмеж - там вече става още по-лошо.Един познат преди две години се принуди да си продаде А6-ката заради гърмеж. Вярно, че тя беше с механичен инжекцион и там е доста различно, но след гърмежа разход под 20-22/100 не можа да види и трябваше да сменя инжекцията. Предпочете да се оттърве.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар