Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли браво 1.6 16V с пластмасови колектори?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли браво 1.6 16V с пластмасови колектори?

    Еми това е въпроса, както и няма се сърдя да споделите мнение за обикновенни газови на точно този матор, четох и други теми, но не ме удовлетворява инфото колегата sev вече се отчете на л.с :D нека и някой други. мерси
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Има Бравота с пластмасови колектори.Обикновено се слагат след ’98 година.Стандартна газова уредба може да се сложи, ама предвид цената на газовия инжекцион не мисля, че си струва.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      нали знаеш, на някой не им стигат пари за хляб, на други за самолет
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        нали това ограденото са колектроите Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 предполагам лесно се различават пластмасови от метални...или? баси въпросите зададох, ама като не съм виждал
        Прикачени файлове
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Човек кво ти става бре, ама въпроси задаваш, в ланча форума не беше така бос. Тва дет си го заградил на всички е желязно, а отгоре тръбите на по новите браво и ланча са пластмасови, нищо не пречи да се сложи обикновена газова сега има много хубави "гърмежни" клапани, ама все пак идеята за газ инжекция трябва да я обмислиш.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            Човек кво ти става бре, ама въпроси задаваш, в ланча форума не беше така бос. Тва дет си го заградил на всички е желязно, а отгоре тръбите на по новите браво и ланча са пластмасови, нищо не пречи да се сложи обикновена газова сега има много хубави "гърмежни" клапани, ама все пак идеята за газ инжекция трябва да я обмислиш.
            бе мани побарках се вече, просто не съм виждал наживо такова двг и знам ли кое им е пластмасовото. мерси за отговора, ей сега ще видя едни колектори и вече няма се излагам
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Това заграденото също е колектори ,но изпускателни.Няма как да са пластмасови сам се досещаш.Грешка голяма малииии срам ме е .
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                мда, вече видях кое как е в една такава машина. абсолютно сте прави за всичко, колеги
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Това заграденото също е колектори ,но изпускателни.Няма как да са пластмасови сам се досещаш.
                  Абре хора кво ви става бреееее. Торнадо и от теб не съм го очаква, кви изпускатели там бре човек, ша ни се смеят голфаджиите бре хора я се стегнете, тва са си баш смукателите, ама тая оградената част е винаги желязна от нея нагоре към дросела тея красивите тръби те са плсастмасови на новите 1.6 мотори. Ето ви снимка на пласмасови колектори, все пак няма как да лепнат пластмасата за главата и затова долната им част си е желязна.А е тва кръглото в средата на колекторите е баш тая клапа против гърмежи , много идиотски измислено но върши работа Тва не е моита кол а
                  Прикачени файлове
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Колега, знае6 ли кои монтира така АГУ- та? С тези клапи ? аз съм с пластмасови, и затова питам......
                    Fiat Bravo, 1200, 16v, 82 k.s. 1999 г.

                    Коментар


                      #11
                      Предполагам че тази си е монтирана така в италия щото колата е на салон и не е регистрирана, но в всеки по читав сервиз за АГУ имат ако не такива то друг вариант клапи специално за защита на пластмасовите колектори.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Колега ето как става кола с такива колектори на газ с обикновенна газова. http://lpg.septemvri.com/forum/viewt...c62334ddc36117 Тези клапи който ги е показал колегата са за кутийте на филтъра и са производство на *ПОЛИАЛТО* може и да се ползват но неса достатачно сигурни и понякога пропускат и колата работи неравномерно.

                        Коментар


                          #13
                          Slavi_Lancia написа:
                          Tornado написа:
                          Това заграденото също е колектори ,но изпускателни.Няма как да са пластмасови сам се досещаш.
                          Абре хора кво ви става бреееее. Торнадо и от теб не съм го очаква, кви изпускатели там бре човек, ша ни се смеят голфаджиите бре хора я се стегнете, тва са си баш смукателите, ама тая оградената част е винаги желязна от нея нагоре към дросела тея красивите тръби те са плсастмасови на новите 1.6 мотори. Ето ви снимка на пласмасови колектори, все пак няма как да лепнат пластмасата за главата и затова долната им част си е желязна.А е тва кръглото в средата на колекторите е баш тая клапа против гърмежи , много идиотски измислено но върши работа Тва не е моита кол а
                          Малииии как съм се изложил наистина да се оправдая набързо/сигурно ми се е доспало и съм се объркал с 1,4 мотора/ На 1,6 вярно ,че изпускателните са от другата страна към купето.Сраааам голям срам ужас.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте,аз бих желал да попитам, това означава ли, че на мотора с металните колектори може спокойно да се монтира "нормално" АГУ, живо ме интересува въпроса!!!Благодаря предварително за отговора. :D

                            Коментар


                              #15
                              ДА без проблеми.

                              Коментар

                              Working...
                              X