Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква газова да сложа на Типо 1.6 моно?
Collapse
X
-
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
390 лв крайна цена , звънни за повече инфо на телефона.НЕ Е ДОБРЕ ДА СЕ СЛАГА РЕЛЕ ЗА ПРЕКЪСВАНЕ НА ПОМПАТА, обяснявам - нашите бензин са с високо съдържание на смоли, така че при спиране работата на помпата , смолите започват да се утаяват и задръсват горивопроводите, помпата , дюзата (за дюзата затова е добре и месечно да има някакъв , макар и минимален пробег на бензин)Иначе плочкита са ни български - няма проблеми с тях , а при тях може да се сложи и различен дифузьор , който променя разхода , но и вървията...Оригинална плочка Ловато е на доставна цена 200 лв. , помислете сами на какви пари трябва да ви предлагаме уредбите?Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Малко но да не отварям нова тема. Въпроса ми е когато се сложи емулатор на ламбда сонда трябва ли да е изключен когато се кара на бензин? И газаджийте дали го монтират така, че при превключване от газ на бензин и обратно въпросния емулатор да се включва и изключва т.е. вързан ли е към някакво реле?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Не е реле , ами се връзва успоредно на кабела за газовия клапан и маса - когато си на газ ти пуска ток до газовия клапан и до емулатора , когато си на бензин пуска до бензиновия клапан... същата работа е и при емулаторите на дюзитеГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Моят съвет е да махнете плочката.Моето Типо е с карбуратор и като се наложи да ми се слага плочката тя просто не пасна!Камерите останаха отвън,височината стана голяма....Решението е - две тръби огънати и отрязани в долния край под 45 градуса в камерите на карбуратора или моното!Най-добре е да се пробие тялото на карбуратора(което ще го направя тези дни) или моното на подходящо място ,слагат се щуцери и работата "заспива".По този начин впръскването на гас е много по-ефективно от това с плочка.п.с Съобразете и мощността на мотора.Ако е по-голяма сложете по-голям диаметър тръби(10-12 мм) или щуцери за да може да захранва мотора на високи обороти!Alfa Romeo 156 2.0 TS
Коментар
-
Ахаха.... пич , газта не се впръсква Двигателя чрез вакуум си го смучка Иначе трудно се настройва с тези щуцери - смесообразуването не е много стабилно...Ланди Ренцо бяхме взели 10 бройки да ги пробваме преди... Е нито един не тръгна както трябва...А и след подмяна на мембраните обикновено положението става още по-трагично.С ОМВЛ не съм се занимавал , БРЦ са си класика в жанра и все още си държат качеството , Ловато почнаха да ги праввят в Сърбия и нещо вече не ме привличат...В сервиза работим предимно с Логаз - малко разпространена марка в БГ , но пък добри и надеждни...Избора си е изцяло твой.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
KaiHansen написа:Моят съвет е да махнете плочката.Моето Типо е с карбуратор и като се наложи да ми се слага плочката тя просто не пасна!Камерите останаха отвън,височината стана голяма....Решението е - две тръби огънати и отрязани в долния край под 45 градуса в камерите на карбуратора или моното!Най-добре е да се пробие тялото на карбуратора(което ще го направя тези дни) или моното на подходящо място ,слагат се щуцери и работата "заспива".По този начин впръскването на гас е много по-ефективно от това с плочка.п.с Съобразете и мощността на мотора.Ако е по-голяма сложете по-голям диаметър тръби(10-12 мм) или щуцери за да може да захранва мотора на високи обороти!
Коментар
-
Тва с дупченето става главно на Лада и Москвич А и не е по-удачен вариант определено - просто преди няколко години нямаше производство на плочки и така ставаше по-евтин монтажа , иначе само за плочка трябваше да се ръси човек 200 кинта , че и нагоре... само италиански имаше...Ехх... спомени :DГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Верно е че има карбуратори,които немогат да се дупчат ,но моя Вебер става!би било твърде малоумно ако незнаех че газта се всмуква чрез вакум.Все пак се наричат всмукателни тръби нали?Ако поста ви се вижда малоумен не го обсъждайте.Просто пробвайте за да видите разликата!Alfa Romeo 156 2.0 TS
Коментар
-
Виж сега , че ще върви колата повече със щуцери ,ще върви , но със щуцерите е много трудно да се вкара в някаква линейност смесообразуването и харченето е значително по-голямо, но не и пропорционално на повишения вървеж.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Колега The Machine искам и аз да пипитам нещо.Може ли къопава плочка да ми дава висок разход.Колата е Типо 1,6 моно. Разхода ми е ужасен на градско - 14/100 (макара да си има може би причина - малки разстояния, студен мотор - ама чак пък толкова...), на дълъг път около 8,5-9Имам чувството че на дълго ми беше под и около 8 като я сложих уредбата преди 3 год (Ловато, домъкната от Италия). Може ли с времето нещо да е станало така че да ми се е дигнал разхода. Колата пали, върви, не мирише изобщо, нямам проблеми нито студена , нито топла с гасненето - абе няма за какво да се хвана освен разхода.Точно затова си мисля че високия разход идва от плочка с калпави дифузьори - може ли да е така.Забравих само да кажа че на колата редовно и се прави газ анализ, момчето в сервиза (от който съм много доволен но не са газаджии) казва че даже ми е леко обеднена, сякаш нарочно е настройвана за икономия (аз си я настройвам на принципа - врът-газ и на ухо и според вървежа).Направо вече съм се отчаял...абе свикнах.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар