Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕШЕН - проблем Bravo 1.8 16V GT - газов инжекцион Zavoli

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РЕШЕН - проблем Bravo 1.8 16V GT - газов инжекцион Zavoli

    Извинявам се че пускам темата и тук , но първоначално проблема беше диагностициран като AFM а не от газоватаЗдравейте,скоро взех Bravo ’95 1.8 16V GT, монтиран е газов инжекцион Zavoli от предишния собственниккарам предимно на газ, пали се само на бензин и имам следния проблем:сутрин колата пали трудно - запалва но глъхне и обикновено гасне 1 или 2 пъти,след трудното запалване работи зле на бензин, няма динамика , придърпва и след около 30 секунди като превключи на газ се оправя - бум и всичко е наред, върви си добре .По съвет на бившия собственик карах 1 ден на бензин и на другата сутрин си запали нормално,но като реших да превключа на газ - не искаше да върви , при пълна бутилка газовата уредба изключи и започна дапищи като че ли е свършила газта , трябваше да изгася двигателя и да запаля отново, да изчакам да поработи около 1 минута на газ НА ПРАЗЕН ХОД и се оправи вървенето на газ, НО на сутринта отново трудно запали на бензин Sad РАЗВИТИЕ:такаааа оня ден бях в Castrol севиза в Кючука (доста хвален) ичовека на елкон-а след като замери налягането на бензиновата помпа и се оказа че тя е в ред , направи следнотооткачи буксата на дебитомера (Air flow meter ... CAPACITY MEASURER... Hitachi 60601206), след което колата си тръгна както трябва на бензин - без проблеми - с изключение на светеща лампа на инжекторите,но като я превключих на газ ... изненада - на газ се скапа вървенето .Заключението му беше - сменяй дебитомера .дам ама 570 лв. не ми се дават ЗАЩОТО:оказа се че след ресетване на компютъра ( 30 минути откачен - на акумулатора) и последващо 5 минути работене на празен ход на бензин = самообучение , то КОЛАТА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО но след 2 дни каране на газ нещата отново се скапват до следващия ресет според мен ЯВНО ECU - то се самообучава да работи на газ и бензина му става проблем,а онзи (ахмак е наЙ-МЕКОТО ЗА КОЕТО се сещам) от сервиза като откачи AFM- а то си минава в авариен режим и си рабоооти - а умника заключва мъдро да си сменя AFM - a ...някой ако е имал такъв случай - моля споделете.

    #2
    За мен имаш нужда я от емулатор я от нещо подобно - трупа ти грешки явно и на бензин и на газ.Проблема определено трябва да бъде отнесен до сервиза монтирал ГИ. Естествено те ще кажат че не е от тях, но щом и стария собственик те съветва да я покараш на бензин за да се оправи - проблемите ги е имало и при него.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      РАЗВИТИЕ :първо едно голямо благодаря на Милен за съдействието !След 2 закачания на компютъра при Милен се оказа, че ЕКУ то се самообучава, като работи на газ да пуска иунжекторите на 1.9 ms и за газта това е оптимално и няма проблем, НО когато се превключи на газ ( при палена на колата например)сместа му идва БЕДНА . Ако се ресетне компютъра на колата и се запали на газ - то всичко си е точно - пуска си инжекторите за по 2.4 ms и докато си караш набензин нямаш проблем, но покара ли се на газ за 1 ден и се ’научи ’ на газта (1.8 ms) започва да пуска отново бедна смес за бензина и проблема се завръща,ако си я покарам на бензин за 1 ден се калибрира към бензина наново и ... ОМАГЬОСАН КРЪГ.като се калибрира към бензина съответно върви добре и на газ АМА ламбда сондата ПОСТОЯННО показва MAX, като се калибрира към газта , ако я превключиш на бензин ламбдата почти постоянно стои на MIN.Ще ходя до сервиза на вносителите тези дни и ще пиша какво е станало.междувременно ако някой е имал подобен проблем моля да сподели !!!

      Коментар


        #4
        вчера бях при сервиза на Заволи в Пд до КАТ.според тях има запушване на газовата и колата работи на бедна смес на гази съответно се наглася спрамо нея и затова се появяват проблемите на бензина.смениха двата филтъра на газта ( 30 лв. труд+филтърчета) и след като нямаше никакъв ефектми казаха да дойда понеделник за да ми сменят изпаритела със такъв на който е направена профилактика(за 70 лв).обяснението беше че в изпарителя на инжекциона има отлагания и не пропуска достатъчно газ.след смяната ще пиша за резултата

        Коментар


          #5
          след смяната на изпарителя с рециклиран(70 лв.) всичко се оправи !!! дотук добре

          Коментар

          Working...
          X