Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и против изключването на бензиновата помпа на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз карам вече 2 г като изключвам помпата 1 км след потегляне.Няма проблеми досега,не знам защо се колебаеш да и сложиш едно ключе.Нещо охлаждала помпата като се въртяла-тя като не работи е студена,а инжекторите се изключват при преминаване на газ.Важното е да палиш всеки път на газ и да я караш около 1-2 км,така ще си я запазиш по-дълго време здрава.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #17
      lu40 написа:
      ....не знам защо се колебаеш да и сложиш едно ключе....
      Не се колебая и отдавна сложих реле Колкото до паленето и карането на бензин, това го правя от самото начало след като ми монтираха газовата с тази разлика, че не гледам да мина един километър, а температурата на антифриза да прехвърли 50 градуса.
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        При мен при преминаване на газ инжектора и помпата се изключват. А иначе и аз ползвам системата, която гледам, че доста от колегите ползват, а именно - паля на бензин, карам 1-2 км и после прехвърлям на газ. Изключих помпата, защото колата гореше колкото газ толкова и бензин, и като ходих на газ анализатор ми казаха, че сместа е адски богата, а и се усещаше как колата се дави когато е студена. Предполагам, че помпата държи необходимото налягане, а инжектора е пропускал гориво и за това се е получило така. След като сложих едно реле и изключих помпата бензин не се губи.
        Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
        Fiat Stilo '02 1.6 16V

        Коментар


          #19
          Моята помпа на стария ми Форд беше спряна. Паля на бензин, превключвам на газ и помпата спира... Да, но имаше един проблем, който всички майстори го отдаваха на газовото - на ниски обороти и при тръгване - глъхнеше и изискваше повече газ... доста често гаснех по сфетофари и след това гърмях .Споделих проблема си с няколко човека, като един единствен даде идея, която се оказа и вярна:При EFI двигателите на Форд, бензина регулира (отваря) дроселната клапа за въздуха... Като е спряна помпата - бензин няма, няма въздух и имаме бедна смес, която не гори... Срещу 80лв. ми сложиха "К-стоп реле", което при работа на газ връща бензина към резервоара. По този начин хем колата върви почти като на бензин- има си достатъчно въздух, хем помпата работи и се охлажда, хем газовото не гърми... Та според мен - бензиновата помпа трябва да работи. Щом имате 10-15литра бензин в резервоара - не е проблем... Но пък ако ви свиди...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар

          Working...
          X