Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт преди монтаж на газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт преди монтаж на газова уредба

    Та значи, оня ден идвам от диагностика и работата не е много на добре...Нацяло умряла ламбда сонда, показва много богата смес и е застанала в едно положение-0.4.Освен това си и похарчва масълце, и то мъжката.Тука до две седмици смятах да слагам газ, но нещата май малко се пообъркват, щото ако тръгна и газ да слагам, и тези ремонти-100лв. не ми мърдат, а преди морето е малко серт...Та я кажете сега кое да ремонтирам от тея работи-ламбда или да отварям двигател, че да работи нормално на газ, през преразход и т.н.И може ли да се постави газовата без да ремонтирам тези работи(и без да има проблеми разбира се), а да си ги опрая по-нататък.
    N.Y. State of Mind

    #2
    При каране на газ не ти е нужна ламбда сондата така че слагай газовата и карай.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      естествено няма да сменяш ланда, само ако ще слагаш газ инжекция
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Слагай газ и не му мисли - то ако не се лъжа Типото ти не е в първа младост. А за маслото - слага някакво по-гъстичко и топва е... Най вероятно са ти за смяна гумичките на клапаните - това остави за наесен - след морето все пак.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Колегите са прави за ламбдата. но задължително си сложи емулатор. Тя може и да се повлияе от газта, моята си беше добре преди, сега работи по доста различен начин като е на газ. Масло си харчи от старост, не те засяга на газ, даже по-добре ще стане положението.Проблем е само да тръгнеш на газ до морето с нова газова, гледай да я сложиш по от рано. Все пак може да иска доста допълнително ръчкане за приличен разход.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              хич не е на добре, че си я прегрявал- да не те плаша, ама може да духне гарнитура по път. моята не беше прегрявана/при мен/ и си я духна- оказа се слабо затегнати болтове на главата. имаше малко по-малко от 1 см пътека между 2 и 3 цилиндър. но малко по малко го е духала, по едно време просто почна да гърми яко и тва е. при мен не смеси нищо. даваше симптоми, но аз не ги усетих- припукваше като пусна газта, пукаше като паля, но много рядко- отдадох го на кофти настройка на газовата. има ли някакви симптоми при теб?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                sachma написа:
                Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
                пичагаламбда 90-100лвгумички 16-20лвшлаиф глава 25-30лвгарнитура глава - макс 25лв (по спомени за типо 1.6 1 разпределителен вал беше 18лв)другите гарнитурки да са още 20лвгазова около 300лв

                Коментар


                  #9
                  pugsy написа:
                  sachma написа:
                  Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
                  пичагаламбда 90-100лвгумички 16-20лвшлаиф глава 25-30лвгарнитура глава - макс 25лв (по спомени за типо 1.6 1 разпределителен вал беше 18лв)другите гарнитурки да са още 20лвгазова около 300лв
                  вярно е, но ако сам си я прави. иначе още 300 леа за труд както и да го погледнеш, защото ще те натоварят в шлайфа, в цени на гарнитури и "оригинални" части, ще ти свалят някоя и друга звезда, че е добре да смениш клапаните или поне да ги припаснеш, ремъка на ангренажа щото така и така е отворена, ролка и хиляди глупости.иначе гарнитура глава от т и н кар гарнит ауто или нещо такова 22 лв
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    има го и този момент с товаренето в ценитено пък и не е някаква философия сам да си я направи

                    Коментар


                      #11
                      sachma написа:
                      Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
                      По добре сам или не си оправи пораженията от прегряването. Мойта като прегря е избила гарнитурата на главата м/у 1-2 и 3-4 цилиндър, като по този начин двигателя сам си е убивал компресията, скачени съдове... Вървеше не много зле, но беше докарал някакви мизерни разходи от сорта на 26/100 градско на 14-5/100 навън на газ... на бензин го пробвах един ден тогава и даде 15/100 градско . Ремонта ми беше 300 пири (септември 2006) с части, шлайф на главата и труд, след което всичко си заспа. А ако не се лъжа ти беше с 1.6 DOHC също май...

                      Коментар


                        #12
                        той е с един вал. а иначе твоята какво направи, все да пука нали?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pugsy написа:
                          има го и този момент с товаренето в ценитено пък и не е някаква философия сам да си я направи
                          Абе колега, аз от година и половина имам кола, ако взема двигатели да правя, току-виж след 3-4 годинки успея да сглобя летяща чиния Някои работи си ги правя по колата, но нещо дето не съм правил и дори не съм виждал как се прави, малко ще ми е зор...отделно от разглобяването-шлайф, реглаж клапани,труд, части, а и знаете, че винаги излиза по нещо непредвидено...Иначе и при мен нищо не е смелила още...ама взема все повече да попропушва на изгоряло масло, а и си личи, че от гарнитурата изпуска навън...
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар

                          Working...
                          X