Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обикновена газова уредба на 1.8 16V 113 коня-възможно или не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обикновена газова уредба на 1.8 16V 113 коня-възможно или не

    предлагам в тая тема да обсъждаме тоя въпрос, който каквато информация има, понеже от две места ми казват че не става заради гумените пръстени между колектора и главата, от друга страна срещнах откъслечни мнение из форума за мареа 1.8 минала над 30 000 км с обикновена газова и едно момче пак с мареа минал 4000 км вече с нея, само че едния в ловеч другия в асеновград а аз съм от София, който има какво да каже по въпроса моля да заповяда
    ex Fiat Bravo GT

    #2
    Зависи какво разбираш под обикновенна газова уредба? Това, че колата е 113 коня има значение когато се избира изпарител при "обикновена" газова уредба. Ако колата ти е пълен инжекцион и е произведена след 1999г. просто нямаш избор - газов инжекцион е най-доброто решение. За съжаление обаче са мнооооооооого скъпи Иначе виждал съм да слагат и "обикновени" газови уредби, но очаквай неволи. Имам познат с Пасат, който бра доста ядове, докато я "закрепи". Все пак колегите, които карат с "обикновени" газови уредби ще кажат най-добре за неволите си. Дано да има някой с газов инжекцион, защото само съм слушал колко хубави били, но не съм срещал както се казва "на живо".
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      колата е 1996 г. пълна инжекция 16 клапана с метален колектор, но проблема идва от това че между колектора и главата има едни гумени пръстени, като уплътнения нещо и там ми казват че е проблема при евентуална детонация можело да откачи колектора от главата....
      ex Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        ............

        Коментар


          #5
          ходих днеска до един много прехвален майстор след студентски град по посока Ауто Италия, който каза че проблем няма ше я направи на газ и ше мърка, отвори въздушния филтър за да откачи маркуча и да погледне дебитомера и каза че е "няма чупене", но каза и че при детонация може да избият тия въпросните гуми и не дава гаранция против детонации, но при изрядни свещи бобини и кабели не би трябвало да ина проблем и каза че ако е негова колата веднага ще я сложи на газ, 550 кв ми обяви крайна цена + 20 лв емулатор на ламбда сонда българскимисълта ми е да кажеме сложа я, карам но се случи детонация избият тия гуми, ясно че колата я няма нито на газ нито на бензин вече и трябва да ме теглят... но колектора е метален и ще трябва подмяна само на тия гуми, колко струват те и евентуално труда някой има ли идея?
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #6
            Според мен ще си навлечеш доста главоболия,този двигател е доста капризен от към електроника и не търпи компромиси а и след това ще караш евтино но парите спестени от това няма да са съизмерими с главоболията.Ако беше толкова добре щяха да правят Газови автомобили а не бензин и дизел,но разбира се решаваш сам,аз мисля че по обикновенните двигатели са за газ тези са съвсем различни и да се правиме на по умни от инженерите в завода не става та какъвто и ще майстор да ти го казва.Успех
            FIAT Coupe

            Коментар


              #7

              Коментар


                #8
                Наистина незнаех за такава Мултипла бирата е от мен но и аз като Митко оставам с предубеждения към алтернативните горива.
                FIAT Coupe

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    какво им има на тия гуми

                    здравейте,аэ имам типо 2.0 16 и е със същите гуминямам никакви проблеми с тях, при все че съм с обикновена газова. имам познат, който кара темпра 2.0 на газ от 3,5год. и няма никакви проблеми. така че смятат този въпрос не го засягайте повече. въпроса ми е каква плочка и клапа трябва да се сложи и къде точно на браво 1,8 16v.
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      Re: какво им има на тия гуми

                      ivanko_rs написа:
                      клапа трябва да се сложи
                      Като бях при майстора който ми слага газовата/ в София/ - той също каза - на пълната инжекция - поради по големите всмукателни колекторни тръби е възможно да се събере неизгоряла газ която да детонира - затова плочката при тях е придружена с една клапа - отвори с един гумен пръстен който избива при детонация и след това отново уплатнява отворите .... така че за спра "обикновена" газова на пълна инжекция - мисля че няма спор ... слага се но задължително с този клапан .... p.s. Жалко че нямам цифрово фото да го бях снимал как изглежда ....
                      ivanko_rs написа:
                      каква плочка и клапа трябва да се сложи и къде точно
                      Плочката изглеждаше като за моно инжекция а мястото и /на една калибра - при същия майстор/ - беше монтирана на въздуховода в най голяма близост до смукателния колектор. А и ... същия майстор каза - задължителен ламда симулатор и такъв за дюзите - при пълната инжекция ...
                      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                      Коментар


                        #12
                        Re: какво им има на тия гуми

                        ivanko_rs написа:
                        каква плочка и клапа трябва да се сложи
                        Нещо такова ...........
                        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                        Коментар


                          #13
                          относно гумите

                          да Иво ,точно така аз съм си сложил клапа с дифузор,видя я миналата сряда на омв-то.въпроса ми беше за дебитомера дали ще гръмне ,снощи го гледах на една брава 1.8 16 и не виждам лично аз как може да гръмне.някой кара ли с обикновена газова(с обикновен ел. изпарител,емулатор на дюзите и на сондата) и какви са му наблюденията.на мойто съм само с емулатор на дюзите и нямам никакви оплаквания ,като ми харчи 15 на градско и 10 на извън при все че мотора ми е 150 конски сили.така че колеги събирам информация за газова за такъв мотор 1.8 16 на брава-браво.тези на мойте познати са с метални колектори.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #14
                            Ако колекторите ти са пластмасови то "обикновенната" газова уредба според мен не е препоръчителна.
                            BRAVA 1,4 12V
                            Nissan Navara

                            Коментар


                              #15
                              Re: относно гумите

                              ivanko_rs написа:
                              така че колеги събирам информация за газова за такъв мотор 1.8 16 на брава-браво.тези на мойте познати са с метални колектори.
                              аз също събирам информация мойта е 1.8 16V с метален колектор и засега не съм посмял да му сложа газ
                              ex Fiat Bravo GT

                              Коментар

                              Working...
                              X