Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба на пълен инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Кейн написа:
    Като сме почнали за газовите, пълните инжекциони и плочките, дави кажа как е работата при мене.Уредбата си я сложих при пичовете на Горубляне, зад миялните гаражи. Едното момче е манияк на италианките, кара стара Аргента и той ми слага уредбата.Моя двигател е многоточкова инжекция с метални колекторни тръби, 1,8, двувалка. Уредбта е с изпарител Ловато и на инжекторите имам емулатор. Газоватае с "плочка", демек смесител по пътя на всмукването на въздуха. Превключването е автоматично.Харчи по 12 литра градско на 100, като мойто градско е главно по светофарите.За сега нямам никакви проблеми с машината, разликата във вървежа е малка, изключително съм доволен за сега.Хората дето я слагаха казаха че е много важно да е сложена кадърно уредбата не трябва да има никакви проблеми. Пичовете правеха всякакви коли, но определено разбираха от италианките.
    Колеги все пак не забравяйте, че двигателите след 98-ма са доста различни и този на Типо-то например само прилича на външен вид на този на Бравото (за 1.8 говоря). Както няколко пъти споменавах по другите форуми за съжаление има подобрения , който подлагат на риск монтирането на обикновена газова, но все пак КЪДЕ са тези в Горубляне ?
    Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

    Коментар


      #17
      Моята Темпра я взех с монтирана газова BRC - обикновена с плочка и без никакви емулатори. От човека, от който я взех знам (ако не ме е излъгал), че така е докарана от Италия.Разходът обаче не е от най-ниските - на газ трудно пада под 12 градско, и то в градове като Ямбол и Сливен (където движението не е от най-натоварените, поне в по-голямата част от денонощието). Стигал съм и до 20/100, когато съм ядосан или съм гледал някой филм с коли (напр. Gone in 60 sec.). На дълъг път пада до под 11/100, скоро до София и обратно ми изгори 10.5/100, вкл. и около 30 км градско в София. Понякога при палене гърми, но това е много рядко (може би десетина пъти за 10 месеца, откакто я имам Темпрата). По-често гърмеше като бях със спортен филтър - сега сложих обикновен.Разлика при каране има осезаема, на газ е доста по-тромава- е, тя е и спъната, за да не гори над 15

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Моята Темпра я взех с монтирана газова BRC - обикновена с плочка и без никакви емулатори. От човека, от който я взех знам (ако не ме е излъгал), че така е докарана от Италия.Разходът обаче не е от най-ниските - на газ трудно пада под 12 градско, и то в градове като Ямбол и Сливен (където движението не е от най-натоварените, поне в по-голямата част от денонощието). Стигал съм и до 20/100, когато съм ядосан или съм гледал някой филм с коли (напр. Gone in 60 sec.). На дълъг път пада до под 11/100, скоро до София и обратно ми изгори 10.5/100, вкл. и около 30 км градско в София. Понякога при палене гърми, но това е много рядко (може би десетина пъти за 10 месеца, откакто я имам Темпрата). По-често гърмеше като бях със спортен филтър - сега сложих обикновен.Разлика при каране има осезаема, на газ е доста по-тромава- е, тя е и спъната, за да не гори над 15
        щом гърми си провери кабели свещи и т.н и я закарай на газ анализатор мойта темпра е същия мотор само че е комби и е с абсулютно същата уредба не ми гърми въобще обаче нещо се беше разцентровала и даден разход 17,5 бях се поболял закарах я на газанализатор 5лв и сега всичко е ок 12,9 градско върви нормално няма голяма разлика бензин газ п.с аз я тествам така:отвивам кранчето на газта и газ на втора ако вдигне повече от 90км завивам по половин оборот докато спре да вдига повече от 90км така хем върви хем не гори кой знае колко много
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #19
          Мога да дам друг съвет за регулировка на газта. Завива се кранчето до минимални оборти.След това постепенно се развива, докато запачне да се изфорсирва бе да глъхне двигателя .След това се развива от 1/4 до 1/2 оборот и сте готови. Моята Темпра си я регулирам така и ми гори градско около 11/100, а извънградско около 9/100.
          Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
          двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

          Коментар


            #20
            От днес съм с газова, сложиха ми Ловато , 470 кинта със всичките джаджи, че даже и паспорт, ще покарам и ще споделя впечатления
            Пауър из нотинг уитаут гума
            Cinq 16v , Delta 1 2.0

            Коментар


              #21
              хубава тема за газовите и разхода се е заформила, а аз мислех, че мойта харчи много - 11,5 градско. 9,5 дълго. мотора ми е 2.0, 115 коня с обикновена газова. до морето и обратно с две деца и доста багаж и климатроника 9,8 до 10 на сто, зависи и от движението. тази година на връщане от ст. загора до бл-д нон стоп валя силен дъжд и разхода беше 11,7, зимата в балкана на сняг съм стигал до 17. тази неделя пътувах със съпругата ми от благоевград до бургас през боровец с малко багаж и направих засичане. от бл-д до ст. загора рано сутринта и без климатик с нормално каране 8,8. от там до бургас и обратно с клима и натоварено движение 9,6л. ст. загора до бл-д с клима 9,5л.
              TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

              Коментар


                #22
                Веднага да ви кажа къде на горубляне са пичовете.Като влизате от Цариградско, все едно идвате от Метро. Влизате на автопазара, отляво ви се пада бензиностанцията на OPET, следва от дясно спирка на селските рейсове, след това тоно на 20 метра има разклонение към OMV бензиностанцията, ОБАЧЕ ВИЕ ЗАВИВАТЕ НАДЯСНО, между две автокъщи, продължавате по дупките през един портал, в дясно са ви мивките, преминавате малко по натам и през един друг портал в дясно. Там има една синя барака. Момците са доста добри. Поне според мен.Тел. 987 20 82 и 973 67 24
                Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                Коментар


                  #23
                  Благодря за информацията за Горубляне! Ще скоча да си поговоря с хората!Оня ден бях при моя търговец, от който купих колата - имаше една налична Мареа с 1.8 като на Бравото ми и газова, сложена в Италия - нейсе най-накрая видях обикновена газова на този двигател, но беше със емулатор плюс управление на ламбда сондата и някаква гривна - т.е. плочка, но ми се струва доста опасна работа - нито една предпазна клапа - нищо! Утре ще ги видя тези в Горубляне какво ще кажат и ще решавам най-накрая дали слагам газ или не!
                  Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                  Коментар


                    #24
                    Здравейте колеги!След като ще говорим за газови и инжекциони, нека ви споделя и моя скромен опит. Вече имам изминати 10 000км с обикновена газова уредба. Колата е Фиат Мареа 1,6 16V с метални колектори. Уредбата е BRC, с емулатор на дюзите ПИТАГОР, емулатор на ламбда сондата и две предпазни клапи. В официалния сервиз на BRC в Пловдив категорично отказаха да ми монтират обикновена газова уредба и затова я монтирах при приятел. Дава ми среден разход от около 9 - 9,5л на 100км. Оня ден при ходене до София и обратно със скорост от 140 - 150км/ч ми качи на 10л, но мисля че е нормално. При поставянето задължително смених свещите с нови и проверих кабелите. Засега нямам проблеми и дано и за в бъдеще да е така.
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      Колега, можеш ли да кажеш къде сложихте предпазните клапи?
                      Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                      Коментар


                        #26
                        Не съм голям специалист по темата, нощо че темпрта е с АГУ, но при нея проблема е никакъв с металните колектори. Заглеждал съм се на пежо 405 1.6 многоточков инжекционон с пластмасови колектори. АГУ-то беше стандартно с със стъпков ел.мотор с ламда контрол, имаше бая голям електронен блок, но според мен той едва ли влияе на центровката
                        tempra 2.0i.e.

                        Коментар


                          #27

                          Коментар


                            #28
                            Мерси колега - като гледам - плочка и клапан ако се не лъжа Не е лошо само с добвката, че болката ми е допълнителните дроселни клапи след колекторните тръби на новия 1.8 16V - нещо, което май го няма на показания двигател Е тез дроселни клапи им се разказва игрицата като се върне газ и стане "бум" и затова се интересувам от всякакви защити.Ходих на Горубляне и там хората също казаха, че могат да ми монтират обикновена газова (не съвсем обикновена - с емулатор. ламбда контрол и стоп клапан за около 600 лв.), но дроселчетата са си на мой риск.. и аз за пореден път изпаднах в мисъл и отидох и си заредих OMV100, за да ми стане още по-гадно .
                            Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                            Коментар


                              #29
                              Ъмм... колеги , аз бачкам на Горубляне :D Ламбда контрола не е задължителен , дори след известен пробег започва да дава проблеми електрониката...Има много италианки със стандартна газова уредба на вакуумен принцип(без принудително впръскване на газта , т.нар. газов инжекцион).Ламбда симулатора вече е друго нещо. А има и друг вариант да спре да ви светка лампата - реже се паметта на компютъра - връщате контактния ключ и компа забравя всякакви грешки :D , има и варианти със памет само на бензин , като при преминаването на газ реле реже захранването и няма проблеми с работата на газ и стъпковия мотор.офтопик: Колегата с Арджентата чак да е фен... има си двигателче 136 коня (не е абартов) , абартови скорости и някакви такива , но така я е взел, сега сме я разглобили колата за ремонти и кърпене...
                              Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                              София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                              Коментар


                                #30
                                Хе-хе! Ами добре си ни дошъл колега А можеш ли да дадеш категорично мнение за моя случай - т.е. много ли ще рискувам ако сложа вакуумна уредба и в какъв случай (разбирай конфирурация на уредбата) ще рискувам най-малко? Изключвам газзовия инжекцион, защото е излишно скъп според мен... няма да векувам с тази кола колкото и да е добра
                                Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                                Коментар

                                Working...
                                X